SNS

Beantwoord

Waarom werkt de mobiele app niet?

  • 2 juni 2019
  • 3 Reacties
  • 2291 Keer bekeken

Mijn app van jullie SNS BANK werkte al niet baar behoren steeds storingen en dan steeds weer opnieuw beginnen met het betalen van een product !.En sinds vandaag opeens doet híj het helemaal niet meer en ik was net met een aanbieding bezig om die te betalen die alleen nog maar vandaag geldig is,maarcna steeds weer opnieuw beginnen met het aanmelden en alle gegevens vijf keer opnieuw geprobeerd hebt ingevoerd,en dan vraagt gij om mijn pincode en ja hoor kan ik weer opnieuw beginnen bij het begin .Bekijk jullie het maar mer JULLIE klote app sinds die update gaat alles klote ,blijf er gewoon vanaf als een app het gewoon.goed deed
icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 3 juni 2019, 15:39

Goedemiddag @redrum 68 onze app hoort juist voor betaalgemak te zorgen en niet voor frustraties. De laatste versie is er gekomen zodat het overmaken met je pincode nog veiliger is geworden. Wat voor telefoon heb je, welke versie van de app en welke foutmelding krijg je? Dan zet ik dit door naar de specialisten.
Bekijk origineel

3 reacties

Tijd om over te stappen naar het zoveel mogelijk gebruiken van Bitcoin? 🙂
Moe wordt ik hiervan,t'is niet alleen deze app maar t algehele appgedoe hier op t net.
Lang leve internet.!
Terug naar acceptgiro a.u.b.
Dominic Meerts.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag @redrum 68 onze app hoort juist voor betaalgemak te zorgen en niet voor frustraties. De laatste versie is er gekomen zodat het overmaken met je pincode nog veiliger is geworden. Wat voor telefoon heb je, welke versie van de app en welke foutmelding krijg je? Dan zet ik dit door naar de specialisten.

Reageer