Vraag

Waarom werkt de QR-code scanner van de app niet meer?


Hallo, sinds de laatste storing met de sns app, werkt mijn qr code scannen niet meer, als ik dan mijn telefoon richt op de code gebeurt er niks , terwijl ik daarvoor altijd zonder problemen ermee kon betalen, had het nauwlijks in beeld en het was al gescant.
Heb een samsung galaxy grand, versie 4.4.4 telefoon is geupdate en kan bij instellingen niks vinden.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? en een mogelijke oplossing?

Bij voorbaat dank.

18 Reacties

Goedemiddag VinnyVSM, goed dat je zelf al op zoek bent gegaan naar een oplossing. Je telefoon voldoet aan alle eisen om de app succesvol te gebruiken. Wil je de app verwijderen, opnieuw installeren en registreren met je digipas? In veel gevallen is dit de oplossing. Als het dan nog niet werkt, stuur dan mail met je persoonlijke gegevens, de versies van het besturingssysteem en de app naar: info@sns.nl. De technische afdeling gaat er dan mee aan de gang.
Dank voor de snelle reactie, had het al meerdere keren verwijdert en opnieuw geprobeerd, en helaas geen succes, heb nu mailtje naar info@sns.nl gestuurd hierover, dus nu maar even afwachten of er hopelijk snel een oplossing voor kan komen.

Bedankt.
Goedemorgen @VinnyVSM,

Geen probleem, we helpen je graag. Goed dat je hebt gemaild voor een andere oplossing, laat je ons even weten of het is uiteindelijk is gelukt?
Hey Kim, jahoor zodra het opgelost is, zal ik het zeker even laten weten hier.
Dank je, @VinnyVSM, ik zie het graag tegemoet.
Ik heb zelfde probleem.op al onze telefoons en tablets .
erg vervelend .heb dit al eerder gehad en blijkbaar zijn wij niet de enige met dit probleem.
hoop dat er vlug een oplossing komt.
grt Ton
Goedemorgen @hensen, goed dat je dit aangeeft. Je bent inderdaad niet de enige. Stuur je een mail met je gegevens en de details van de toestellen (merk, besturingssysteem, versie van de app) naar webcare@sns.nl o.v.v. QR scanner werkt niet meer? Dan zet ik het door naar de afdeling die hier meer over weet. Daarnaast heb ik mijn collega's op de hoogte gesteld en laat het weten als ik meer weet.
Kleine update, had al mijn gegevens naar info@sns.nl gestuurd, 20 april reactie dat ze een case hebben aangemaakt, en binnen 5 werkdagen zouden ze die oppakken, dus ben benieuwd hoe het nu verder gaat, Had trouwens de mobiele bankieren app ook ff uitgeprobeerd op telefoon van goede vriendin van mij, en vreemd genoeg werkt het scannen daar dan wel.
Maar zodra ik meer weet, en hopelijk een oplossing heb, zal ik het melden hier.
@VinnyVSM, Bedankt voor je reactie. Er zijn meerdere mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen. We lossen het binnen nu en 3 weken op in de volgende Mobiel bankieren app versie. Zodra ik de exacte datum hoor, dan laat ik het hier weten.
@Monique, Helemaal top, zal forum in de gaten houden.
Reputatie 3
Of ligt het weer aan Google services? Zie dit topic .
Hallo allemaal,

Vanochtend heb ik aanvullende informatie gekregen over het inscannen van de QR-code via de mobiele app. Bij meerdere klanten verloopt het inscannen van de QR-code erg traag, het beeld is blokkerig of er kan helemaal niet gescand worden. Deze problemen worden opgelost zodra versie 26 van de mobiele app via de appstore/playstore beschikbaar is. De release van versie 26 staat voor medio mei ingepland. Wanneer de release eerder plaatsvindt, dan informeer ik jullie door middel van een update in dit topic. De huidige versie van de mobiele app kun je controleren door in het inlogscherm op het vraagtekentje te drukken. In de laatste tekstregel tref je het versie nummer aan. Ondanks dat het nog even duurt, kun je erop vertrouwen dat we aan een degelijke oplossing werken.
Reputatie 3
Evelyn SNS schreef:

het beeld is blokkerig


Dat is toch de bedoeling bij QR-codes? :D
@Koos grapjurkjas
Vandaag melding gekregen dat er in de playstore een update was voor de mobiele bankieren app, heb toen meteen de nieuwe erop gezet, en getest en alles lijkt weer zoals vanouds te werken.
Dus erg blij dat het nu weer werkt.

Groeten Vincent.
De scanner app op mijn telefoon deed het altijd sneller dan het oog kon waarnemen .
Helaas nu niet meer . Ik wil graag weten waarom mensen opnieuw de app zouden moeten installeren. Als techneut vind ik dit complete onzin . Eerder dat er mensen werken aan jullie app met onvoldoende expertise.

Met vriendelijke groet een sukkel die snsbank gebruikt.
Hoi VinnyVSM Vincent,

Dank je voor je positieve geluid, fijn om te horen dat je tevreden bent over de app en het ons laat weten :) in feite geef je een goede tip aan anderen om regelmatig op updates te controleren. Top!
x-Jeroen-x schreef:

Ik wil graag weten waarom mensen opnieuw de app zouden moeten installeren.



Hoi @x-Jeroen-x,

Welkom op de community, ondanks dat je niet direct een vraag stelt, reageer ik graag op je bericht. Je klinkt niet tevreden over de app en ik hoop dat mijn antwoord de lucht een beetje opklaart. Veilig en snel mobiel bankieren doe je op een smartphone of tablet met software die up-to-date is. Zo gebruik je de SNS Mobiel Bankieren app altijd met de nieuwste opties en de laatste beveiligingseisen. Misschien een handige tip? Schakel automatische updates van apps in op je toestel. Zo weet je zeker dat je de laatste versie van de SNS Mobiel Bankieren app en van je andere apps gebruikt. Ik nodig je graag uit om op onze site meer over dit onderwerp te lezen, maar kom gerust bij me terug met een reactie.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)