SNS

Beantwoord

Waarom werkt de SNS Mobiel Bankieren app niet?

• 3 december 2016
  • 12 Reacties
  • 483 Keer bekeken

Dag,
Ik kan niet betalen met de app.
Er komt dan te staan dat ik geen geldige betaal rekeing heb..wat houd dat in?

Groeten
icon

Beste antwoord door Wouter 3 december 2016, 10:08

Hoi Lmeijer1985,

Allereerst welkom op de community.

Wat een vreemde melding, zeker als je wel een betaalrekening hebt. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailt naar: webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Waarom werkt de app niet’, dan kijk ik wat er aan de hand is.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Lmeijer1985,

Allereerst welkom op de community.

Wat een vreemde melding, zeker als je wel een betaalrekening hebt. Als je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailt naar: webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Waarom werkt de app niet’, dan kijk ik wat er aan de hand is.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Goedemorgen,

Heb je al geprobeerd om de app van je telefoon eraf te halen en weer opnieuw te installeren?

(eerst deinstalleren en vervolgens weer opnieuw erop zetten)

Had je, toen je wilde betalen, wel een goede internet verbinding? Zoniet, probeer het bijv. eens met de WiFi aan of uit.

Groetjes en een fijne zondag!
Goedenmorgen bedankt voor uw reactie.
Ik heb de app verwijderd en vervolgens weer geïnstalleerd maar het bleef het zelfde.
Toen ik wilde betalen was ik thuis..ik had dus wifi.

Nog steeds geeft sns app aan dat ik geen geldige betaalrekening heb om de betaling af te ronden:@
Dag Wouter,
Ik een mail gestuurd met mijn gegevens naar webcare@sns.nl
Ik zie u reactie graag tegemoet.

Groeten
Ben je 18 jaar of jonger dan doet het natuurlijk niet omdat je ouder dan 18 MOET zijn.
Ik ben 31 jaar..dus dat is niet relevant..maar had gekund als ik jonger dan 18 was geweest
Hoi Hiwa,

Welkom op de community. Leuk dat je meedenkt over de vraag van Lmeijer1985.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent :)

@Lmeijer1985 We hebben je mail ontvangen en gaan ermee aan de slag.
Er staat ook dst als ik wil overboeken mijn rekening geblokt is?!!
Zojuist heb ik je per mail geïnformeerd, Lmeijer1985. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Dagg,

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik wat wil bestellen krijg ik een melding waarin word gezegd dat ik geen geldige betaalrekening heb. Dit probleem doet zich pas voor sinds ik 18 ben geworden. Wat kan ik hier aan doen?

Groeten.

Goedemiddag Walthina,

Allereerst welkom op de community. Wat lastig dat je deze melding krijgt bij een betaling. Heb je je gelegitimeerd in een SNS Winkel toen je 18 bent geworden? Zo ja, dan kun je proberen om de app te verwijderen en ‘m opnieuw te installeren. Vaak lost dat het probleem op.

Hallo bedankt voor uw reactie,

Ik heb de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb mij ook geïdentificeerd bij de bank dus daar kan het niet aan liggen..

Reageer