SNS

Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiele app niet?

• 16 oktober 2017
  • 13 Reacties
  • 1278 Keer bekeken

Ik kan sinds enige dagen helemaal niets meer via de ap of mobiel betalen.
Zo irritant dat je dan alleen via de site 'mijnsns' kunt inloggen. Het is nu niet zo dat ik elke dag mijn digipas mee neem
Ap al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.
En nu ?
icon

Beste antwoord door Sjaakie93 19 oktober 2017, 10:57

Versie 5.1
Ik weet helaas niet zeker of deze nog ondersteund wordt door de SNS. Zelf zit ik op versie 7.0 met een Samsung S8. Ook vanwege het beveiligingsaspect in deze raad ik je aan een nieuw toestel te kopen. Tegenwoordig zit Samsung zelfs al hoger met de Android versies dan 7.0 overigens.
Bekijk origineel

13 reacties

Goedemorgen Ester,

Welkom op de community. Wat balen dat de mobiele app niet werkt. Heb je een Samsung S5? Daarvan is bekend dat de mobiele app na de update van afgelopen week niet goed werkt. Onze IT-afdeling werkt aan een oplossing.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? Op de community praten we ook over ‘niet-bankzaken’ in de Koffiekamer en hier stellen de leden zichzelf voor.
Ik heb een vrij onbekende japanse telefoon, daar zal het dan wel aan liggen.
Is het toevallig een Meizu? Daar krijgen we zojuist een melding van een andere klant over binnen. Wil je het besturingssysteem upgraden naar Android 6 en de app opnieuw installeren? Als dit niet werkt, dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum, het merk en type telefoon en de versie van het besturingssysteem op: webcare@sns.nl. Vermeld je in het onderwerp 'Community - Waarom werkt mijn mobiele app niet'?
Ik kan sinds enige dagen helemaal niets meer via de ap of mobiel betalen.
Hoi Ester,

Kun je inmiddels weer inloggen in de mobiele app?
Nee nog niet maar ik heb het ook gw opgegeven zal wel aan mijn telefoon liggen.
En ben wel een beetje een digibeet 🙂
En ben wel een beetje een digibeet :)

Hoi Ester..ik ken wel meer mensen die digibeet zijn, maar het upgraden van je besturingssysteem is niet zo heel moeilijk.

Zorg er ten eerste voor dat je telefoon helemaal is opgeladen. Zorg er ook voor dat je verbinding hebt met wifi. Daarna ga je naar instellingen (het tandwieltje) en daarna naar software update. Je toestel zoekt daarna naar de nieuwste versie van de software voor je mobiel en zal deze instaleren.
En ben wel een beetje een digibeet :)

Dat is geen probleem, dan helpen we je natuurlijk op weg. Volg je de stappen die Sjaakie93 beschrijft en laat je weten of dit werkt? Als je via Google zoekt, dan vind je een beschrijving over hoe je het besturingssysteem van jouw specifieke telefoon updatet.
Hij geeft aan dat er geen update beschikbaar is.
Ik heb een jiake a8 plus. En nu met barstjes want ik was er alweer helemaal zat van :8
Ik dank jullie voor de hulp en uitleg
Gr ester
Hij geeft aan dat er geen update beschikbaar is.
Ik heb een jiake a8 plus. En nu met barstjes want ik was er alweer helemaal zat van :8
Ik dank jullie voor de hulp en uitleg
Gr ester

Hoi Ester,

Kan jij eens onder instellingen kijken bij "info telefoon" en dan "software gegevens" welke versie van Android daar staat aangegeven?
Versie 5.1
Versie 5.1
Ik weet helaas niet zeker of deze nog ondersteund wordt door de SNS. Zelf zit ik op versie 7.0 met een Samsung S8. Ook vanwege het beveiligingsaspect in deze raad ik je aan een nieuw toestel te kopen. Tegenwoordig zit Samsung zelfs al hoger met de Android versies dan 7.0 overigens.
Was ik idd al van plan omdat ik uit frustratie ermee heb gegooid is het nu ook noodzaak. :P:D
De mobiele app gebruik je vanaf Android 4. Ik vind het jammer dat het niet lukt, maar pas je op met je huisraad 😉

Reageer