SNS

Beantwoord

Waarom worden mijn afschrijvingen niet getoond in Mijn SNS?

• 6 januari 2016
  • 1 Reactie
  • 283 Keer bekeken

Mijn zorgpremie en Aegon inboedelverzekering premie zou 2-1-2016 en vandaag worden afgeschreven. Deze afschrijvingen zijn niet zichtbaar in mijn sns. Ik kan niks meer controleren of de rekening daadwerkelijk betaald is. is dit een storing bij sns? worden automatische incasso's op een later tijdstip verwerkt?

graag een respons aub

mvg ricardo
icon

Beste antwoord door Kirsty 6 januari 2016, 20:47

Hoi Rico1986,

Welkom hier 🙂.

Er is geen storing in Mijn SNS. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je wel kunt inloggen, maar geen afschrijvingen ziet. Zie je alleen deze twee afschrijvingen niet of zie je helemaal geen transacties? Wat zie je bij het ‘Incasso overzicht’ staan? Als je snel antwoord wil, dan kun je het beste contact opnemen met de onze klantenservice (030 - 633 30 00). Zij zijn nog tot 21.00 uur bereikbaar vandaag.

Tot ziens op de community.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +1
Hoi Rico1986,

Welkom hier 🙂.

Er is geen storing in Mijn SNS. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je wel kunt inloggen, maar geen afschrijvingen ziet. Zie je alleen deze twee afschrijvingen niet of zie je helemaal geen transacties? Wat zie je bij het ‘Incasso overzicht’ staan? Als je snel antwoord wil, dan kun je het beste contact opnemen met de onze klantenservice (030 - 633 30 00). Zij zijn nog tot 21.00 uur bereikbaar vandaag.

Tot ziens op de community.

Reageer