SNS

Beantwoord

Waarom wordt mijn overboeking niet verwerkt?

• 24 maart 2016
  • 2 Reacties
  • 656 Keer bekeken

geachte lezer,es

ik heb een overboeking gedaan maar is niet van me rekening afgeschreven is er storing ?
icon

Beste antwoord door Kirsty 25 maart 2016, 09:56

Hoi Noortshandra,

Er was geen storing op het moment dat je je bericht plaatste. Kun je meer over de overschrijving vertellen? Tussen welke 2 banken heeft deze plaatsgevonden en is het een overschrijving naar het buitenland?
Buitenlandse betalingen die op werkdagen na 15.30 uur, in het weekend of op feestdagen worden doorgegeven, blijven op de status 'In behandeling' staan tot de eerstvolgende werkdag om ongeveer 9 uur.
Ik hoor graag van je of de betaling inmiddels is afgeschreven.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb niets van een storing gemerkt m.b.t. het overboeken. Vanochtend nog geld overgemaakt naar een externe rekening en dat is vandaag ook netjes bijgeschreven op die rekening.
Badge +1
Hoi Noortshandra,

Er was geen storing op het moment dat je je bericht plaatste. Kun je meer over de overschrijving vertellen? Tussen welke 2 banken heeft deze plaatsgevonden en is het een overschrijving naar het buitenland?
Buitenlandse betalingen die op werkdagen na 15.30 uur, in het weekend of op feestdagen worden doorgegeven, blijven op de status 'In behandeling' staan tot de eerstvolgende werkdag om ongeveer 9 uur.
Ik hoor graag van je of de betaling inmiddels is afgeschreven.

Reageer