Beantwoord

Waarom zie ik de bankrekeningen van mijn moeder in Mijn SNS?

• Goed op dreef
  • 33 reacties
Noch ikzelf noch mijn moeder hebben SNS verzocht om alle rekeningen van mijn moeder zichtbaar te maken tussen mijn eigen rekeningen in mijn sns. Ik ben ontzettend kwaad dat zonder dat mij iets gevraagd of verteld wordt opeens de rekeningen van mijn moeder in mijn mijn sns verschijnen. Dit is al eerder gebeurd, waarna eerst werd gezegd dat dat niet anders kon omdat ik gemachtigd ben op de rekeningen van mijn moeder, maar toen ik zei dat ik dan naar een andere bank zou overstappen was het opeens heel snel geregeld en geen probleem meer. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat dan nu opeens wel weer de info van mijn moeder tussen mijn info staat. ONGEWENST EN UITERST ONBEHOORLIJK DIT ZONDER IEMAND EROVER IN TE LICHTEN ZOMAAR TE DOEN! fatsoen is bij sns duidelijk niet heel normaal, zoals ik al vaker gemerkt heb. Gelukkig doe ik mijn reguliere bankzaken bij een andere bank, maar ik zal nu die spaar- en die beleggingsrekening ook maar eens elders onderbrengen. Met dank aan de horkerige manier van doen van sns
icon

Beste antwoord door Wouter 13 februari 2017, 17:10

Hoi Redax,

Wat lastig dat deze oplossing niet werkt. Wil je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailen naar: webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Redax – rekening moeder zichtbaar’? Dan kijk ik naar een andere oplossing.

Bekijk origineel

6 Reacties

Hoi Redax,

Wat vreemd dat je de rekeningen van je moeder ziet in Mijn SNS zonder dat jullie hierom gevraagd hebben. Logisch dat je kwaad bent omdat dit voor de tweede keer gebeurt. Als je gemachtigde bent op de rekeningen van je moeder, dan staan de rekeningen standaard in jouw overzicht. Het lijkt erop dat er een wijziging is geweest waardoor de rekeningen weer in jouw overzicht staan. Als je de volgende stappen volgt, dan 'verberg' je de rekeningen van je moeder in jouw online omgeving: 'Mijn SNS' > 'Instellingen' > 'Internetbankieren' > 'Rekening wel of niet tonen'. Het is jammer als je hierdoor je rekeningen bij SNS opzegt. Laat je het weten als ik ergens mee kan helpen?
Deze tip werkt niet; ik kan de betaalrekening van mijn moeder niet uitzetten; krijg dan de melding dat er minstens 1 betaalrekening zichtbaar moet zijn; zelf heb ik geen betaalrekening bij sns en tot voor kort werd in mijn sns dan ook geen betaalrekening getoond en dat is nu precies wat ik wil, maar langs de genoemde weg dus niet kan worden ingesteld; dit is een schending van de privacy van mijn moeder, het gaat mij niets aan wat zij met haar betaalrekening doet
Hoi Redax,

Wat lastig dat deze oplossing niet werkt. Wil je je postcode, huisnummer en geboortedatum mailen naar: webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community – Redax – rekening moeder zichtbaar’? Dan kijk ik naar een andere oplossing.
Update: inmiddels hebben we contact gehad met Redax en is dit opgelost.
Irene schreef:

Update: inmiddels hebben we contact gehad met Redax en is dit opgelost.

Super dat het is opgelost.
Bedankt dat jullie het hier even terugkoppelen.
Groet,
Ben :cool:
En nu maar hopen dat Redax ook een beetje begrip kan opbrengen hoe zoiets kan/kon gebeuren.
Om nu gelijk uit je slof te schieten? Afijn, ik begrijp zijn standpunt wel en vind het fijn dat er een oplossing is gevonden. Wederom dankzij het webcareteam.:P

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)