SNS

Beantwoord

Waarom zie ik geen transacties in het huishoudboekje van februari 2018?

  • 11 oktober 2017
  • 45 Reacties
  • 10140 Keer bekeken


Toon eerste bericht

45 reacties

Hoi toles,

Natuurlijk ben ik het met je eens dat het goed moet werken. Ik zie in mijn eigen huishoudboekje transacties van gisteren staan, dus het is vreemd dat jij ze niet ziet. We zijn inmiddels in contact via WhatsApp, je gegevens heb ik doorgezet naar onze IT-afdeling.
Ik zie weer geen transacties in mijn huishoudboekje. Gisteren ook al niet.
Badge +1
Bij mij hapert het huishoudboekje ook. Na de rentebijschrijving van 5 april (met het astronomische bedrag van € 0,14) zijn er geen nieuwe transacties meer geladen in het huishoudboekje, terwijl deze (7 stuks) wel in mijn transactieoverzicht zichtbaar zijn. Ook het veranderen van de periode in het huishoudboekje (initieert een refresh: zie ander topic) helpt niet.
Is er al een oplossing? Ik zie ze nog steeds niet.
Badge +2
Er is nog geen oplossing. Stuur je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom zie ik geen transacties in het huishoudboekje?'?. Dan vraag ik mijn collega om ernaar te kijken. Hoe meer informatie de afdeling IT heeft, hoe beter ze dit kunnen onderzoeken.
Heb ik gisteravond al gedaan!
Goedemorgen roslan1,

We hebben je gegevens vrijdag ontvangen doorgezet naar een specialist. Er is nog geen oplossing bekend.
Het is weer oké voor nu.
Badge +2
Fijn dat het weer werkt en dat je ons daarvan op de hoogte brengt. Mijn collega van de afdeling IT geeft aan dat er een synchronisatie fout was en dat deze is hersteld. Bij de volgende update zetten we het over naar een ander systeem. Hopelijk zorgt dat ervoor dat het huishoudboekje in het vervolg goed werkt.
Ik zie weer geen transacties in mijn huishoudboekje.
Badge +2
Hoi roslan1,

Wat lastig dat het weer niet werkt. Ik kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Heb je de laatste versie van de mobiele app geïnstalleerd?
Afgelopen vrijdag is een grote herstelactie gedraaid voor een groep klanten. Daardoor zijn er heel veel oudere transacties gesynchroniseerd vrijdag, en duurde het wat langer voor de nieuwe transacties aan de beurt kwamen. Ik vermoed dat je daar last van hebt gehad.
Als het goed is zou het ook bij jou nu weer goed moeten functioneren.
Mbt de afgelopen 4 maanden zijn er geen transacties te zien in mijn huishoudboekje.
Hoi @ntonio,

Wat balen dat je transacties mist in het huishoudboekje. Uit je reactie maak ik op dat je de transacties ouder dan 4 maanden wel ziet. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum en het 3-cijferige kaartnummer van je betaalpas naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - geen transacties huishoudboekje'? Dan kijk ik wat ik kan vinden en schakel ik waar nodig een specialist in.
De transacties van gisteren zijn weer niet te zien in het huishoudboekje.
Reputatie 1
Zijn ze inmiddels weer zichtbaar, @roslan1?
Ze waren een paar dagen zichtbaar maar nu alweer 2 dagen niet.
Reputatie 1
Dat klopt @roslan1. Het huishoudboekje is vanaf vrijdag 22 maart aan het eind van de ochtend in verband met onderhoud uitgezet op Mijn SNS. Er is hier van een melding op de inlogpagina geplaatst. Hoe lang het onderhoud gaat duren is nu nog onduidelijk. Je kunt nog wel gebruik maken van inzicht in geldzaken in Mobiel Bankieren app.
Dat klopt @roslan1. Het huishoudboekje is vanaf vrijdag 22 maart aan het eind van de ochtend in verband met onderhoud uitgezet op Mijn SNS. Er is hier van een melding op de inlogpagina geplaatst. Hoe lang het onderhoud gaat duren is nu nog onduidelijk. Je kunt nog wel gebruik maken van inzicht in geldzaken in Mobiel Bankieren app.
Ik kan op de inlogpagina van Mijn SNS geen melding van die aard ontdekken.
Betekent dit dat een en ander weer correct werkt?
De spaarpotten zijn weer actief maar van het huishoudboekje heb ik nog geen update. Als de melding op de website is verdwenen, dan hoort alles weer te werken. Ga je het proberen?

Reageer