SNS

Beantwoord

Waarom zie ik geen transacties in het huishoudboekje van februari 2018?

  • 11 oktober 2017
  • 45 Reacties
  • 11135 Keer bekeken

Is er weer een storing in het huishoudboekje? Na 8 oktober zie ik hierin geen transacties meer terwijl er wel transacties zijn gedaan.
icon

Beste antwoord door Tibor 6 februari 2018, 11:38

Als het goed is, werkt het huishoudboekje weer naar behoren. Is dat bij jullie ook het geval?
Bekijk origineel

45 reacties

Hoi Tolels,

Er is op dit moment geen storing bekend. Wat vreemd dat je geen transacties meer ziet. Heb je F5 al gebruikt en de pagina ververst? Ik zet je vraag door naar mijn collega. Mail je je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Geen transacties in huishoudboekje?' Zodra ik meer weet, hoor je van me.
Reputatie 2
Badge +1
Dit is een (lang) bekende bug in het huishoudboekje. Zodra je (opnieuw) een periode kiest (bijvoorbeeld 6 maanden), worden de laatste transacties gewoon zichtbaar.
Reputatie 2
Badge +1
Update: ik ben te voorbarig geweest (mijn excuses richting totels); bij mij zijn er ook geen transacties zichtbaar na 7 oktober. Ook niet als ik een refresh doe of een andere periode selecteer zoals ik in mijn vorige post schreef.

Kennelijk is er toch iets mis met de aanlevering van transacties richting het huishoudboekje bij totels en mij.
Bedankt voor de update, Stefan. Mail je je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam naar webcare@sns.nl o.v.v 'Community - Stefan - Geen transacties in huishoudboekje?'? Dan schakel ik een specialist in.
Ik zie geen transacties na 9 oktober. Dit probleem komt vaker voor.
Hoi roslan1,

Welkom op de community 🙂 Goed dat je je gegevens hebt gemaild. Zodra ik meer weet, kom ik erop terug.
Reputatie 2
Badge +1
Zojuist gezien dat de transacties tot 17 oktober zichtbaar zijn in mijn huishoudboekje. Kennelijk is de storing verholpen.
@Stefan Fijn dat je alle transacties weer ziet.

@roslan1 Geldt dat voor jou ook?
@Stefan Fijn dat je alle transacties weer ziet.

@roslan1 Geldt dat voor jou ook?
Was goed, vandaag weer niet.
Hoi roslan1,

Balen dat je de transacties niet ziet. Zojuist heb ik je mail beantwoord, praten we daar verder?
Ik zie nog steeds alleen maar de transactie van gisteren en niets van vandaag
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij hetzelfde, geen enkele transactie zichtbaar in het huishoudboekje in de maand februari 2018, terwijl er gisteren en vandaag diverse bij- en afschrijvingen hebben plaatsgevonden.

Storing :?
Ik heb hierover de SNS ook al aan de telefoon gehad gisteren en mail gestuurd. Bij mij zijn de transacties te zien in het huishoudboekje tot en met 23 januari. Balen dat er nu weer een "storing"is.:@
Verversen helpt ook niet.
Bij mij ook geen transacties zichtbaar in het huishoudboekje in de maand februari. Dagelijks zijn er diverse bij- en afschrijvingen die wel zichtbaar zijn bij het saldo-overzicht, maar niet in het huishoudboekje. Erg vervelend. Komt er snel een oplossing?
Goedemorgen leden,

Jullie hebben gelijk: mijn transacties zijn ook niet zichtbaar. Zojuist heb ik een incident aangemaakt bij de IT-afdeling, ik hou jullie op de hoogte van de voortgang.
Bedankt voor de ondernomen actie .
Hopelijk kan IT het snel verhelpen.
ook bij mij zijn vanaf 23 jan 2018 geen transacties meer te zien
Badge +1
Als het goed is, werkt het huishoudboekje weer naar behoren. Is dat bij jullie ook het geval?
bij ons staan ook alle transacties t/m 5 februari weer vermeld
Reputatie 2
Badge +1
inderdaad lijkt het nu weer te werken.
Badge +2
Dat is fijn om te lezen 🙂
Vandaag weer geen transacties te zien!
Hoi roslan1,

Er was vanochtend een storing in de mobiele app. Misschien is dit de oorzaak van de missende transacties. Log je later vandaag opnieuw in en deel je je bevindingen hier?
Het is weer opgelost. Ik zie de transacties van vandaag ook gewoon weer. Dank.
Het is weer eens een keer mis met het huishoudboekje. Alle bij- / afschrijvingen van april staan er mu weer niet in. Waarom is dit zo instabiel?? Dit zou onderhand toch wel eens een keer goed uitgekristaliseerd mogen zijn

Reageer