SNS

Beantwoord

Waarom zie ik het eindbedrag niet?

• 15 november 2016
  • 2 Reacties
  • 5130 Keer bekeken

waarom zie ik niet het eindbedrag als ik transactie open klik maar wel het bedrag van boeking ,:?
icon

Beste antwoord door Robert 15 november 2016, 10:38

Goedemorgen h.vriens,

Leuk om te zien dat je de weg naar de community hebt gevonden. Je vraag is me nog niet helemaal duidelijk. Bedoel je een transactie in Mijn SNS of in de SNS Mobiel Bankieren app? En wat bedoel je precies met “eindbedrag”?

Dit is je eerste bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je gelukt is 😉 Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen h.vriens,

Leuk om te zien dat je de weg naar de community hebt gevonden. Je vraag is me nog niet helemaal duidelijk. Bedoel je een transactie in Mijn SNS of in de SNS Mobiel Bankieren app? En wat bedoel je precies met “eindbedrag”?

Dit is je eerste bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je gelukt is 😉 Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Goedemorgen h.vriens,

Is je vraag inmiddels beantwoord? We hebben geen reactie van je gekregen. Als je wil dat we het verder uitzoeken, dan ontvang ik graag meer informatie.

Reageer