SNS

Beantwoord

Waarom zijn mijn transacties niet zichtbaar in het huishoudboekje?

• 6 januari 2016
  • 8 Reacties
  • 887 Keer bekeken

Ik mis in mijn Huishoudboekje alle transacties tussen 7 en 26 november, terwijl die wel zichtbaar zijn bij de bij- en afschrijvingen van de desbetreffende SNS-rekening.
Exporteren en importeren helpt niet, ik krijg foutmeldingen dat het formaat niet klopt.
Al twee keer gemaild naar de klantenservice, nog geen antwoord gehad.

Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Dennis 6 januari 2016, 15:21

Hoi Jan64,

Welkom op de community. Dit is je eerste bericht en ik zie dat het aanmaken van een topic je ook al gelukt is. Wat vreemd dat je de transacties tussen 7 en 26 november wel ziet in de bij- en afschrijvingen, maar niet in het huishoudboekje. Misschien een gekke vraag: weet je zeker dat je de juiste rekening hebt geselecteerd? Ik ontvang graag de volgende gegevens op webcare@sns.nl als het wel de juiste rekening betreft: je rekeningnummer, geboortedatum, welk besturingssysteem, welke browser, het serienummer van je digipas, een zo exact mogelijke benadering van de datum en tijdstip waarop de fout zich voordoet (tip: probeer het nog even voor je de mail verstuurt en zet deze gegevens erbij). Wil je in het onderwerp 'Community - Waarom zijn mijn transacties niet zichtbaar in het huishoudboekje?' vermelden?

Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Jan64,

Welkom op de community. Dit is je eerste bericht en ik zie dat het aanmaken van een topic je ook al gelukt is. Wat vreemd dat je de transacties tussen 7 en 26 november wel ziet in de bij- en afschrijvingen, maar niet in het huishoudboekje. Misschien een gekke vraag: weet je zeker dat je de juiste rekening hebt geselecteerd? Ik ontvang graag de volgende gegevens op webcare@sns.nl als het wel de juiste rekening betreft: je rekeningnummer, geboortedatum, welk besturingssysteem, welke browser, het serienummer van je digipas, een zo exact mogelijke benadering van de datum en tijdstip waarop de fout zich voordoet (tip: probeer het nog even voor je de mail verstuurt en zet deze gegevens erbij). Wil je in het onderwerp 'Community - Waarom zijn mijn transacties niet zichtbaar in het huishoudboekje?' vermelden?

Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Webcare heeft het inmiddels verholpen, waarvoor dank. Blijft dan vreemd dat de klantenservice niet reageert ondanks 2 keer melden. Maar eind goed al goed.
Graag gedaan, Jan64.

Ik heb je signaal doorgegeven aan onze Klantenservice. Mijn collega geeft aan geen mails te hebben ontvangen. Kun je aangeven welk e-mailadres je hiervoor hebt gebruikt? Ik achterhaal graag waar het fout is gegaan.
Ik heb gewoon de link 'Klantenservice' in Mijn SNS gebruikt en daarna 'Contact via e-mail'.
Hoi Jan64,

Dan hoort het bericht inderdaad bij onze klantenservice binnen te komen. Welk e-mailadres heb je zelf opgegeven? Dan zoek ik in de mailbox je berichten erbij.
Badge +1
@Wouter, oops verkeerder vraag! (Je kunt natuurlijk het eerder gemelde adres gebruiken om te zoeken)!
@Jan64, je e-mail adres niet hier plaatsen maar het gemelde e-mail adres even mailen naar webcare@sns.nl.
@Jan64, je e-mail adres niet hier plaatsen maar het gemelde e-mail adres even mailen naar webcare@sns.nl.
Bedankt voor je interventie, Erik. Het is niet de bedoeling dat je mailadres hier openbaar op de community zichtbaar is. Wil je je mailadres inderdaad sturen naar webcare@sns.nl?
E-mail adres is verstuurd naar webcare, bij voorbaat dank.

Reageer