SNS

Wanneer gaat de responsive Mijn SNS live?

  • 13 oktober 2016
  • 43 Reacties
  • 5537 Keer bekeken

Goedemorgen,

Jullie zijn "lekker bezig" om de website www.snsbank.nl te vernieuwen. Allemaal mooie responsive pagina's. Alleen nu komt komt de "grote vraag: "Wanneer gaat betalen / mijn sns online en hoe gaan jullie dit in godsnaam invullingen geven?". Je hebt daar misschien wel honderd opties en die moeten dus worden omgezet worden in een responsive template. Het vernieuwen van de gehele website duurt nu al minstens een jaar. Mijn schatting is eind 2017?

Kunnen jullie hier ook iets over zeggen hoe dit wordt opgepakt door een technische afdeling? Dit is immers geen handeling als het omzetten van een pagina zoals hypotheken o.i.d. Je hebt bij mijnsns meerdere schermen die in elkaar "kruipen" e.d. en dieper in de laag gaan.

Wat is de verwachte datum dat dat deel van de website wordt opgeleverd? Ik zie dat jullie deze t/m het laatst bewaard hebben. Daar zal ook wel een reden inzitten.

Ik hoor dit graag. Ik ben erg benieuwd.

43 reacties

Beste Olaf,
Dit klinkt goed 🆒
Maar je weet het: belofte maakt schuld... :8
Groeten,
Stefan

Stefan, je weet het, Olaf is alleen maar de boodschapper. Dus zijn "schuld" is niet bij hem .... :8
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Beste Olaf,
Dit klinkt goed! 🆒 Hier zitten een aantal ontwikkelingen tussen waar ik al enige tijd (met smart ;)) op zit te wachten.
Maar je weet het: belofte maakt schuld... :8
Groeten,
Stefan
Beste leden,

De plannen van ICT voor 2017 zijn in grote lijnen bekend gemaakt. Wat gaan we dit jaar ontwikkelen voor Mijn SNS en de SNS Mobiel Bankieren app?

Mijn SNS
De Mijn SNS omgeving wordt responsive gemaakt. De structuur, navigatie en styling van Mijn SNS op je tablet en mobiele telefoon worden dit jaar overzichtelijker en gebruikersvriendelijk. Hierbij zullen wij de meest bezochte en voor jullie relevante pagina’s als eerste doen. Daarnaast proberen we zoveel mogelijk jullie verbetersuggesties mee te nemen. Voor Mijn SNS komt ook iDIN beschikbaar (oa voor het inloggen bij de Belastingdienst) en komt er een functie die hulp biedt bij het overstappen naar SNS (met oa het kunnen inlezen van je adresboek van een andere bank).

SNS Mobiel Bankieren app
In de mobiele app gaan we een betaalverzoek gecombineerd met QR-scanner implementeren, zodat je bijvoorbeeld gemakkelijk geld kunt overboeken naar je vrienden. Maar ook makkelijker geld ontvangt van je vrienden. Alerts en notificaties kun je straks via een pushbericht op je mobiele telefoon ontvangen. NFC betalen gaan we dit jaar uitvoeren. Het is dan mogelijk om een betaling te doen aan de kassa met je mobiele telefoon. Daarnaast komt het betalen/signeren met je vingerprint en zal het hypotheekoverzicht beschikbaar komen (ja, dat gaat echt in 2017 plaatsvinden).

Laat iedereen gewoon zijn werk doen; zinloze discussies voeren en onbedoelde antwoorden uitlokken moet je maar aan de politiek overlaten.

Hoi VonJot,
tsja, ieder z´n ding lijkt mij.
Maar tegen je opmerking valt wel het e.e.a. in te brengen.
De banken (en anderen) gingen hun gang en je hebt gezien wat er van terecht is gekomen.
Bij de SNS was men van mening dat het ook bij de SNS niet goed was gegaan (hoe kon het dat ze die conclusie trokken!?). Dus wilde men bij de SNS weer "normaal" worden. Daartoe had men inbreng van buiten / klanten nodig. O.a. via deze community kun je als klant "mee praten" over waar de SNS mee bezig is.
Gelukkig zijn er een aantal klanten die de ontwikkelingen op de voet volgen. Ik ben daar eentje van.
Wat is nu het probleem?
Toen men met het project "normaal" begon, stonden de neuzen nog behoorlijk een kant op, geschrokken als men was van alle problemen die er waren. Inmiddels zijn we weer in wat "rustiger" vaarwater en je merkt steeds meer dat de "neuzen" steeds minder een kant op staan t.o.v. "normaal".
Het is zaak daar als klant, aan te blijven mee werken om de SNS inderdaad "normaal" te maken (wat dat dan ook moge zijn).
Dus ik vind dat wat jij als "van hun werk afhouden" vindt, juist uiterst belangrijk om ze te helpen het spoor "normaal" vast te houden. En ja dat kost tijd, geld en energie, maar dat kostte het herstellen van de puinhoop na de "crisis" veel meer.
Blijf toch lekker meedoen en hou ons als klanten ook scherp (normaal).
Groet,
Ben 🆒
PS Het is volgens mij uiterst belangrijk o.a. ICT-ers juist niet de eindverantwoordelijkheid over het resultaat van hun werk te geven. Zij werken immers alleen maar aan 1 radertje, het hele uurwerk is toch andere koek.
PS2. Je lijkt de politiek niet hoog in te schatten, maar doe je daarbij niet hetzelfde als wat je mede klanten hier voorhoudt? Als het over democratie gaat (politiek) kunnen we (in bijv. de "koffiekamer") nog wel een hele boom opzetten. Ik doe zeker mee.
Goedemorgen VonJot, wij vallen helemaal niemand lastig n.m.m. Ik wilde alleen maar weten hoe het nu precies zat (en dat weet ik nu). Dus voor mij is het prima zo. Ook leuk dat je even jouw mening doorgegeven hebt aan ons (en iedereen). Mijn issue of ons issue hoeft niet jouw issue te worden en ik wilde graag even weten hoe dit precies zat. Dat jij het als onnodig "gezeur" beschouwd (zullen we maar zeggen) is enkel een mening. Ik vind dit uiterst belangrijk anders zou ik het niet aankaarten. Als we dat allemaal niet zouden doen zouden we snel klaar zijn op de planeet. Maarja, als je nog meer te zeggen hebt, meldt het vooral even dan ga ik er even wat dieper op in (m.b.t. bepaalde details) waarover ik vroeg.
Reputatie 2
Badge
Ik denk niet dat de mods zich lastig gevallen voelen. Het is namelijk hun werk om o.a. in het forum met klanten in discussie te gaan.
Het spijt me dat je het nut van de discussie niet inziet maar er zijn een aantal punten die steeds blijven liggen, sommige al bijna drie jaar en ik vraag me af hoe dat komt. En ook hoeveel invloed klanten werkelijk hebben op welke punten worden opgepakt.
Het viel me op dat in het ene onderwerp er gezegd was dat men met het een bezig was terwijl in het onderwerp dat daar overging dat werd ontkent. Dat maakt mij nieuwsgierig vooral omdat ik dan benieuwd ben waar men dan wel mee bezig is.🆒
Ik krijg steeds meer de indruk dat de invloed van klanten op wat er door SNS wordt opgepakt vrij gering is. Dat zou ik dan graag willen weten. Dan kunnen wij als klanten onze tijd beter gebruiken. Want inderdaad, het leven is te kort voor zinloze discussies.
Beste mensen,
In plaats van de mods en technisch specialisten constant lastig te vallen met dit soort vragen zou je misschien kunnen overwegen om iets nuttigs te gaan doen?
Op deze manier wordt het een totaal opgeblazen, maar helemaal niet belangrijk item wat iedereen alleen maar negatieve energie kost.
Ik post normaal gesproken nooit iets hier om die reden, maar nu begint deze hele zinloze discussie me behoorlijk te ergeren.

Laat iedereen gewoon zijn werk doen; zinloze discussies voeren en onbedoelde antwoorden uitlokken moet je maar aan de politiek overlaten.

Fijne dag allemaal!
Hoi Eva en Sjaakie,

Het was inderdaad niet handig om dit zo te communiceren. Hierover heb ik gesproken met Olaf (hij heeft veel contact met collega's over de ontwikkelingen van producten en diensten). We zijn ons ervan bewust dat we dit beter moesten checken.

Een deel van de verwarring is ontstaan doordat er is gezegd dat we in 2016 de website responsive maken. Hiermee bedoelden we het informatieve gedeelte. De verwachting dat Mijn SNS ook dit jaar responsive zou worden is begrijpelijk, maar klopt niet.

Hopelijk kunnen we daarmee met een schone lei de ontwikkelingen aangaan voor 2017.
Beste leden,

Er is verwarring ontstaan over het responsive maken van Mijn SNS. We zijn op dit moment niet bezig met het responsive maken van de Mijn SNS omgeving. Dit is vanuit ons niet goed gecommuniceerd, sorry daarvoor.

In de afgelopen weken hebben er overleggen plaatsgevonden over het budget en de plannen voor 2017. Deze week heeft Wanda haar input geleverd en de wensen uit de wensenlijst ingebracht in het overleg. Omdat ITC voor alle merken werkt van SNS Bank N.V. wordt er jaarlijks aan hen gevraagd een top 10 wensen aan te leveren. Dit vormt de basis voor doorontwikkeling van Mijn SNS en Mobiel Bankieren. We kijken dus niet alleen naar de wensen van SNS, maar ook van de andere merken. Hierover lees je meer in de blog SNS Communityleden nemen een kijkje in de keuken bij ITC.

Op 24 november worden de plannen voor 2017 van SNS voorgelegd. Daarna wordt de prioritering bepaald van de wensen die alle merken hebben voorgelegd en er wordt vervolgens gekeken welke wensen we voor elk merk gaan uitvoeren. Het duurt dus nog even voordat we jullie inhoudelijk meer kunnen vertellen.


Bedankt voor deze uitleg. Het lijkt er inderdaad op dat er wat verwarring is ontstaan. Twee dagen geleden schreef Irene nog het volgende in een ander onderwerp:
"1. In 2017 gaan we aan de slag met het responsive maken van Mijn SNS en voeren daarbij een aantal wijzigingen door. Het is nog niet duidelijk welke wijzigingen dit zijn, maar onze ontwikkelaars houden de wensenlijst op de community in de gaten. Punt A en C staan erop. Punt B ligt lastiger, omdat een externe leverancier de creditcardtransacties aanlevert. "

Maar als de planning nog niet vast staat is dit misschien ook niet zo goed gecommuniceerd.

Hebben jullie inmiddels ideeën om die communicatie te verbeteren?

Dit is ook alweer een tijdje geleden dat deze vraag werd gesteld.
Inderdaad een plugin voor Google Chrome. Heet Stylish.

Ik heb het niet zo met mobiele apps. Misschien wat vreemd voor een IT'er, maar ik heb meer met webpagina's en een goed toetsenbord. Mijn telefoon is meer een handigheidje om de grotere schermen te bedienen 😃 Ik heb dan ook wat meer overzicht. Telefoon is voor mij echt allemaal wat te klein.
Nee, ik werk niet met Excel. Ik heb gewoon een extra styling over mijnsns heengegooid. Ik gebruik meestal de app om saldo te checken, maar gewoon mijnsns om te betalen.

Mijn 'mijnsns' ziet er nu zo uit: http://puu.sh/snlwi/8c6f941ec6.png Nog steeds niet helemaal super, maar ben er toch meer tevreden mee dan met de normale look.

Het is erg "leuk" om te zien dat je er zo mee bezig bent mamorun. Je hebt er echt wat moois van gemaakt! Zou jij zelf wel veel meer functies in de mobiele app willen hebben en deze niet liever ook gebruiken om te overschrijven van bedragen naar andere rekeningen? Ik doe dit wel namelijk. Waarvoor kies je nu (nog) voor Mijn Sns (m.b.t. overschrijvingen) en hoe doe jij dat eigenlijk met die styling? Klopt het dat dat een CSS extensie is?
Nee, ik werk niet met Excel. Ik heb gewoon een extra styling over mijnsns heengegooid. Ik gebruik meestal de app om saldo te checken, maar gewoon mijnsns om te betalen.

Mijn 'mijnsns' ziet er nu zo uit: http://puu.sh/snlwi/8c6f941ec6.png Nog steeds niet helemaal super, maar ben er toch meer tevreden mee dan met de normale look.
Ik heb al een jaar een betere styling voor mijn sns. Ook een beetje meer responsive 🙂 Gewoon zelf gemaakt en dan snap je best hoe t zo lang kan duren hoor :p
Goedenacht Mamoruni, leuk dat je hier ook even wat schrijft. Ik ga er even van uit dat je een soort "responsive excel document" hebt 😉 Ja, die heb ik ook al (mocht je daarop doelen). Het is ook geen ramp hoor allemaal! In sommige landen hebben ze nog geeneens inlogmogelijkheden bij hun bank. Ik vind die "oude toestand" ook helemaal prima, maarja eigenlijk ziet het er nu ook niet helemaal 100% uit in het (half totale) responsive geheel. Ik wacht wel weer een tijdje..maakt mij niet uit. Ik heb waarschijnlijk nog wel even (hopelijk).

Maak jij veel gebruik van mijnsns of gebruik je daar toch vaker de mobiele app voor?
Ik heb al een jaar een betere styling voor mijn sns. Ook een beetje meer responsive 🙂 Gewoon zelf gemaakt en dan snap je best hoe t zo lang kan duren hoor 😛

ps. de "delen die zijn opgepakt" die had mijn oma als ze webdesigner was geweest in een week kunnen afronden in haar eentje. M.a.w. die stellen naar mijn mening ontzettend "weinig" voor en zouden helemaal niet veel tijd hoeven te kosten.

Sjaakie, ik had al ongeveer begrepen dat je iets doet in die richting (blijkbaar familie traditie 🙂 ). Ik zit zelf al 30 jaar in de IT en weet uit ervaring dat soms simpele zaken in grote organisaties gewoon heel veel tijd kosten.
Het is heel leerzaam om eens een poos te werken binnen een software bedrijf met meer dan 10.000 werknemers. De SNS is niet zo groot, maar die hebben de handicap dat het niet hun core business is en geld om kennis in te huren beperkt is.

Hoi Erik19 tuurlijk je hebt gelijk het duurt allemaal wat langer, maar dat is niet wat er wordt gezegd. Daarom zeg ik nogmaals: als je er standaard vanuit gaat dat alles langer gaat duren hoef je / kun je misschien beter helemaal niet meer aangeven wanneer iets op de planning staat als je toch al weet dat het uit gaat lopen (en misschien wel met een jaar). Verder boeit het mij niks. Mijn SNS werkt prima momenteel, maar roep die dingen allemaal niet waarvan het allemaal "zeker" lijkt te zijn. Ok Wanda krijgt blijkbaar ook ergens haar informatie vandaan en zij kan hier ook niks aan doen, maar dan ligt het probleem kennelijk ergens anders en niet meer bij Wanda. Zij gaat er ook vanuit dat iets dit jaar wordt afgerond. En ik denk dat dat komt omdat er binnen de ICT wereld (en soms ook de manager wereld) vele mooie verwachtingen worden verwacht die totaal anders uitpakken dan de planning. Dus dan is maar even de vraag of je nog iets aan moet nemen van degene die het communiceert naar de mods toe. Die zijn hier min of meer ook de dupe van alsmede wij.
Reputatie 2
Badge
Beste leden,

Er is verwarring ontstaan over het responsive maken van Mijn SNS. We zijn op dit moment niet bezig met het responsive maken van de Mijn SNS omgeving. Dit is vanuit ons niet goed gecommuniceerd, sorry daarvoor.

In de afgelopen weken hebben er overleggen plaatsgevonden over het budget en de plannen voor 2017. Deze week heeft Wanda haar input geleverd en de wensen uit de wensenlijst ingebracht in het overleg. Omdat ITC voor alle merken werkt van SNS Bank N.V. wordt er jaarlijks aan hen gevraagd een top 10 wensen aan te leveren. Dit vormt de basis voor doorontwikkeling van Mijn SNS en Mobiel Bankieren. We kijken dus niet alleen naar de wensen van SNS, maar ook van de andere merken. Hierover lees je meer in de blog SNS Communityleden nemen een kijkje in de keuken bij ITC.

Op 24 november worden de plannen voor 2017 van SNS voorgelegd. Daarna wordt de prioritering bepaald van de wensen die alle merken hebben voorgelegd en er wordt vervolgens gekeken welke wensen we voor elk merk gaan uitvoeren. Het duurt dus nog even voordat we jullie inhoudelijk meer kunnen vertellen.


Bedankt voor deze uitleg. Het lijkt er inderdaad op dat er wat verwarring is ontstaan. Twee dagen geleden schreef Irene nog het volgende in een ander onderwerp:
"1. In 2017 gaan we aan de slag met het responsive maken van Mijn SNS en voeren daarbij een aantal wijzigingen door. Het is nog niet duidelijk welke wijzigingen dit zijn, maar onze ontwikkelaars houden de wensenlijst op de community in de gaten. Punt A en C staan erop. Punt B ligt lastiger, omdat een externe leverancier de creditcardtransacties aanlevert. "

Maar als de planning nog niet vast staat is dit misschien ook niet zo goed gecommuniceerd.

Hebben jullie inmiddels ideeën om die communicatie te verbeteren?
Badge +1

ps. de "delen die zijn opgepakt" die had mijn oma als ze webdesigner was geweest in een week kunnen afronden in haar eentje. M.a.w. die stellen naar mijn mening ontzettend "weinig" voor en zouden helemaal niet veel tijd hoeven te kosten.

Sjaakie, ik had al ongeveer begrepen dat je iets doet in die richting (blijkbaar familie traditie 🙂 ). Ik zit zelf al 30 jaar in de IT en weet uit ervaring dat soms simpele zaken in grote organisaties gewoon heel veel tijd kosten.
Het is heel leerzaam om eens een poos te werken binnen een software bedrijf met meer dan 10.000 werknemers. De SNS is niet zo groot, maar die hebben de handicap dat het niet hun core business is en geld om kennis in te huren beperkt is.
@Sjaak. Als je het nieuws volgt dat moet het je opgevallen zijn dat IT projecten rond de overheid ook een planningsprobleem hebben, voor de SNS is het niet anders. Ik denk dat de SNS probeert zijn IT budget zo klein mogelijk te houden. Op zo'n jaar planning treden allerlei verstorende factoren op zoals nieuwe (overheids)regels, uitspraken van (Europees) recht etc. die alle maal invloed hebben op IT budget. En dan heb je de standaard uitloopfactor van IT projecten de pi-factor.
Zelfs in grote organisaties waar ontwikkelaars veel ervaring hebben zie je hoe weerbarstig het is om accurate planningen af te geven. Een van de weinige manieren is om SLA of deadlines af te geven met boetes, maar dan eindig je vaak in het grijze gebied "Het is klaar maar nog niet af".

Afgelopen jaar zijn er best wel een aantal delen aangepakt, dus progressie is er wel. Een inconsistente layout/design ziet er niet professioneel uit en dat zal invloed hebben op potentiële nieuwe klanten, maar ik ben gelukkig geen aandeelhouder van de SNS.

Ik lees dit soort aankondigingen als een indicatie voor een ontwikkelingsrichting maar zeker niet als een belofte met een einddatum.

Goedemiddag Erik19,

Nee, ik volg dit soort nieuws niet. Ik hou mij meer bezig met andere zaken zoals het nieuws op nu.nl, Trump en andere algemene nieuwsitems.

Hartelijk dank voor je uitleg over dit nieuws, maar hoe weet jij zo 100% zeker dat dit de reden is?

En als laatste "Ik lees dit soort aankondigingen als een indicatie voor een ontwikkelingsrichting maar zeker niet als een belofte met een einddatum." Ja, helaas..ik doe dat dus wel. Ik ben zelf ook behoorlijk van de afspraken en het gebeurd mij veel te vaak dat er datums worden gecommuniceerd hier waarvan ontzettend van wordt afgeweken. Ik zal je de "smeuïge details" besparen wat ik daarvan vindt 😉 haha nee, zeg het dan gewoon niet of zeg dat je het totaal niet meer gaat halen. Geef in ieder geval een update dan ben ik al tevreden.

Voor nu..dit verhaal dus :)

ps. de "delen die zijn opgepakt" die had mijn oma als ze webdesigner was geweest in een week kunnen afronden in haar eentje. M.a.w. die stellen naar mijn mening ontzettend "weinig" voor en zouden helemaal niet veel tijd hoeven te kosten.
Badge +1
@Sjaak. Als je het nieuws volgt dat moet het je opgevallen zijn dat IT projecten rond de overheid ook een planningsprobleem hebben, voor de SNS is het niet anders. Ik denk dat de SNS probeert zijn IT budget zo klein mogelijk te houden. Op zo'n jaar planning treden allerlei verstorende factoren op zoals nieuwe (overheids)regels, uitspraken van (Europees) recht etc. die alle maal invloed hebben op IT budget. En dan heb je de standaard uitloopfactor van IT projecten de pi-factor.
Zelfs in grote organisaties waar ontwikkelaars veel ervaring hebben zie je hoe weerbarstig het is om accurate planningen af te geven. Een van de weinige manieren is om SLA of deadlines af te geven met boetes, maar dan eindig je vaak in het grijze gebied "Het is klaar maar nog niet af".

Afgelopen jaar zijn er best wel een aantal delen aangepakt, dus progressie is er wel. Een inconsistente layout/design ziet er niet professioneel uit en dat zal invloed hebben op potentiële nieuwe klanten, maar ik ben gelukkig geen aandeelhouder van de SNS.

Ik lees dit soort aankondigingen als een indicatie voor een ontwikkelingsrichting maar zeker niet als een belofte met een einddatum.
Goedemorgen, in jullie "budget" van 2016 en aankondigingen zeiden jullie dat de gehele website responsive gemaakt zou worden. Dit is blijkbaar een achterhaalde uitspraak. Dat valt mij zwaar tegen, maar misschien bekijk ik het te negatief en zou dit niet over moeten komen als "zouthouder" en regelrechte "leugen" (tussen haakjes). Een leugen is het natuurlijk ook weer niet helemaal, maar het komt mij over als een belofte die wederom totaal niet is nagekomen, maar ik doe mij best om het positief te houden.

Daarom zeg ik: geniet van je dag en doe lekker wat je wilt. Doet de SNS dus ook blijkbaar.

Wat niet wegneemt dat er, misschien, gezegd is dat dit ook in 2017 verder zou plaatsvinden, maar als ik het goed heb gelezen in het allereerste topic was er sprake van 2016. Mocht het blijken dat dit niet zo is dan bied ik bij deze alvast mijn excuses aan.

Kijk..ik dacht dat ik "gek" was, maar dat ben ik dus niet: Quote Wanda: In de loop van 2016 kun je de hele website in de nieuwe stijl bekijken. We zijn al aan de slag met de pagina’s over betalen.

https://forum.snsbank.nl/community-experts-besloten-73/kijkje-de-keuken-responsive-design-9473
Beste leden,

Er is verwarring ontstaan over het responsive maken van Mijn SNS. We zijn op dit moment niet bezig met het responsive maken van de Mijn SNS omgeving. Dit is vanuit ons niet goed gecommuniceerd, sorry daarvoor.

In de afgelopen weken hebben er overleggen plaatsgevonden over het budget en de plannen voor 2017. Deze week heeft Wanda haar input geleverd en de wensen uit de wensenlijst ingebracht in het overleg. Omdat ITC voor alle merken werkt van SNS Bank N.V. wordt er jaarlijks aan hen gevraagd een top 10 wensen aan te leveren. Dit vormt de basis voor doorontwikkeling van Mijn SNS en Mobiel Bankieren. We kijken dus niet alleen naar de wensen van SNS, maar ook van de andere merken. Hierover lees je meer in de blog SNS Communityleden nemen een kijkje in de keuken bij ITC.

Op 24 november worden de plannen voor 2017 van SNS voorgelegd. Daarna wordt de prioritering bepaald van de wensen die alle merken hebben voorgelegd en er wordt vervolgens gekeken welke wensen we voor elk merk gaan uitvoeren. Het duurt dus nog even voordat we jullie inhoudelijk meer kunnen vertellen.
Hoi Irene,
niets mis mee om daar ook mee bezig te zijn, maar het gaat hier om wat anders.
Als er iets wordt gevraagd en jullie een reactie hebben vanuit de organisatie, is regelmatig het antwoord; wordt aan gewerkt, wordt komend jaar aan gewerkt (o.i.d), zo gauw er meer bekend is zijn jullie degene die het het eerst hier horen (o.i.d.).
Als dan een klant niet af en toe in "oude topics" kijkt, komt er dus geen verder antwoord.
Dat betekend dus dat jullie de "vraag" hebben los gelaten. Het zou wenselijker zijn dat daar dan ook regelmatig een status update over zou volgen (bijv. maandelijks, ja ik weet werk enz. )
Bovendien komen er steeds meer van deze "wensen" die lijken onder te sneeuwen in wat de organisatie zelf wil. Ook een mogelijkheid, maar dan heeft ons meedenken ook geen zin meer.
Groet,
Ben 🆒
PS het is enerzijds dus hoe is het georganiseerd en anderzijds de wil om in contact te blijven.
Het is inderdaad niet de bedoeling dat leden achter een antwoord aan moeten. We zijn er intern actief mee bezig om de kwaliteit van de antwoorden en de snelheid te verbeteren.
Reputatie 2
Badge
.................. Daarmee gaat de kwaliteit van de community achteruit.
En de geloofwaardigheid van de mods........


Ik wil me hier bij aansluiten. Het is echt vechten tegen de bierkaai.
.................. Daarmee gaat de kwaliteit van de community achteruit.
En de geloofwaardigheid van de mods........

Reageer