SNS

Beantwoord

Wanneer is de volgende update en wat zit erin mijn vrienden van de SNS?

• 10 januari 2017
  • 30 Reacties
  • 1739 Keer bekeken

Wanneer is de volgende update ongeveer en wat kunnen we dit keer voor moois verwachten? We wachten in spanning af op contactloos betalen, hypotheekoverzicht etc. etc.

Wij..jullie klanten horen het heel graag!
icon

Beste antwoord door Dennis 11 januari 2017, 14:00

Hoi Sjaakie,

Inmiddels heb ik mooi overzicht voor je. Eind januari komt er een kleine release met de naamswijziging (SNS Bank N.V. vervangen door Volksbank) en een aantal kleine verbeterpunten. Na de update van eind maart kun je overboeken met je vingerafdruk, als je telefoon deze functie ondersteunt. Contactloos betalen met je mobiele telefoon is naar verwachting in de zomer klaar. Bij het hypothekenoverzicht hebben we te maken met een data-probleem voor een kleine groep klanten. We willen dit eerst oplossen voordat het mobiele overzicht live gaat. Hierover kan ik geen verwachting geven.
Bekijk origineel

30 reacties

Badge +1
Hoi Sjaakie93,

Waarschijnlijk doel je op de update van onze app. Je hoort van me zodra ik hier meer informatie over heb.
Hoi Sjaakie93,

Waarschijnlijk doel je op de update van onze app. Je hoort van me zodra ik hier meer informatie over heb.

Klopt inderdaad Tibor..wij horen het graag!
Hoi Sjaakie,

Inmiddels heb ik mooi overzicht voor je. Eind januari komt er een kleine release met de naamswijziging (SNS Bank N.V. vervangen door Volksbank) en een aantal kleine verbeterpunten. Na de update van eind maart kun je overboeken met je vingerafdruk, als je telefoon deze functie ondersteunt. Contactloos betalen met je mobiele telefoon is naar verwachting in de zomer klaar. Bij het hypothekenoverzicht hebben we te maken met een data-probleem voor een kleine groep klanten. We willen dit eerst oplossen voordat het mobiele overzicht live gaat. Hierover kan ik geen verwachting geven.
Komt er in de nieuwe update ook een Siri mogelijkheid voor iPhone? Net als bij ing bankieren? Wellicht een suggestie om je foto te kunnen bijvoegen zodat de app persoonlijker wordt.
Hoi Crazydave,

Leuk dat je met ons meedenkt om de app te verbeteren. Je suggesties leg ik voor aan de ontwikkelaars van de app.
Hoi Crazydave,

In 2017 worden deze functies niet toegevoegd. Andere toepassingen hebben op dit moment meer prioriteit.
Hoi Sjaakie,
Bij het hypothekenoverzicht hebben we te maken met een data-probleem voor een kleine groep klanten. We willen dit eerst oplossen voordat het mobiele overzicht live gaat. Hierover kan ik geen verwachting geven.

Goedemorgen Dennis,

Het hypotheekoverzicht zit er sinds vanochtend bij mij in en het werkt prima, waarvoor dank.
Hoi Sjaakie,

Bij mij staat het hypotheekoverzicht er inderdaad ook in. Wat vind je ervan?
Hoi Sjaakie,

Bij mij staat het hypotheekoverzicht er inderdaad ook in. Wat vind je ervan?

Ik vind het helemaal super dat het er nu inzit. Het biedt een goed overzicht zo. Het is fijn dat dit nu gekoppeld is aan de app. Ik vind het heel fijn dat de app nu meer richting mijnsns.nl gaat zullen we maar zeggen omdat dit (iig voor mij) fijne en belangrijke informatie is die bij de SNS producten hoort die ik bij jullie heb lopen.
Super om te lezen. Zelf vind ik het ook erg handig. Je smartphone is vaak dichterbij dan een laptop of pc.
Het hypotheekoverzicht is er sinds deze ochtend weer uit..
Hoi Sjaakie,

Het was inderdaad van korte duur. Door een fout was het hypotheekoverzicht gisteren tijdelijk zichtbaar in de mobiele app. Dit is meteen gecorrigeerd. Het overzicht staat uit omdat we nog bezig zijn om het data-probleem op te lossen. Het overzicht gaat live als we alle gegevens zuiver kunnen tonen. Sorry voor de verwarring.
Waarom duurt dit allemaal zo gigantisch lang? Sorry voor het gezeik maar weer eens maar voordat er echt een fatsoenlijke update komt zijn we alweer bijna een kwartaal verder..eind maart klinkt mij als mijlenverweg..
Hoi Sjaakie93,

Dit komt doordat er allerlei processen op de achtergrond plaatsvinden. Bij een update van de app komt van alles kijken. Het is bekend dat je de update en het hypotheekoverzicht in de app graag tegemoet ziet, maar ik moet je vragen om geduld te hebben.
Hallo,

Is er ondertussen datum (bij benadering) bekend over het vrijgeven van het hypotheekoverzicht?
Daarnaast nog een vraag: Dat contactloos betalen via de telefoon wat voor de zomer geregeld zou moeten zijn via welk systeem gaat dat? Is dat toevallig ApplePay?
Goedemorgen hannozandbergen,

Vorige week kreeg ik https://forum.snsbank.nl/wensenlijst-111/plannen-ict-2017-voor-mijn-sns-sns-mobiel-bankieren-app-10944?sort=dateline.desc#comments/"]hier[/url][/u] dezelfde vraag en gaf ik dit antwoord:
De nieuwe update van de mobiele app komt medio april. De precieze inhoud delen we nu nog niet. De ervaring heeft geleerd dat pas vlak voor (en soms zelfs vlak na) het live gaan, zeker is welke verbeteringen er verwerkt zijn in de nieuwste versie. Soms ligt dat aan ons, soms spelen externe factoren een rol. Om te voorkomen dat we zaken beloven die we niet waarmaken, kiezen we er voor om direct na de livegang te vertellen dat er een nieuwe versie van de mobiele app is. Dan vertellen we ook wat de veranderingen zijn.

Hoe het contactloos betalen met je telefoon er precies uit gaat zien, is nog onbekend. Hier vind je het laatste nieuws rondom het contactloos betalen met je mobiele telefoon.
Wanneer komt de volgende update precies?
Hoi Sjaakie,

De volgende update komt op 11 april uit. We hebben al een agendapunt aangemaakt om een topic te openen als de update uitkomt.
Bedankt..dit stilt mijn gemoedsrust..
het is vandaag 11 april zal mij benieuwen wat allemaal nieuw is in de app:D
Hoi Laurens,

Je was me net voor. Zojuist heb ik dit topic aangemaakt. Veel plezier met de nieuwe update.
ik heb 1 vraag en een opmerking.

wanneer komt de nieuwe update voor mobiel bankieren?

mijn opmerking is: ik zou de app graag helemaal anders willen zien.vind hem zo ouderwets.misschien nieuw uiterlijk? meer functies zoals het aanvragen en blokkeren van je betaalpas? wellicht ook om je creditcard te blokkeren via de app?
verder een persoonljke foto toevoegen als gebruiker.gewoon de app een beetje opleuken zeg maar.
Goedemorgen crazydave,

Wat fijn dat je zo met ons meedenkt. Het is ons niet bekend wanneer de volgende update is. Een eigen foto is een leuk idee. Het aanvragen van een nieuwe pas noteer ik. Het blokkeren van een creditcard is technisch niet mogelijk via de app, dit kunnen we ook niet via onze klantenservice. Je kunt je pas al blokkeren in de app via 'Instellingen', 'Betaalpas(sen)' en dan 'Pas blokkeren'.

Heb je verder nog ideeën? Dan stuur ik die gelijk met deze mee.
Eerlijk gezegd vind ik de app niet zo ouderwets uitzien, vind dat persoonlijk geen issue.
Kom van de ABNAMRO af en in die app kon je niet via QR-code je iDeal-betalingen doen en waren je aankomende incasso momenten pas weer te geven via extra klikken.

De enige suggestie die ik heb, is om in de berichtenbox van je app ook je contactmomenten die je met SNS had via Twitter/Facebook daar weer te geven. 1 plek/overzicht voor al de keren dat je SNS hebt gesproken.
Hallo mijn SNS vrienden..wanneer komt de oktober update van de app nu eens eindelijk? We wachten alweer 3 maanden..Er zal wel weer veel moois inzitten ofniet soms?

Reageer