SNS

Beantwoord

Wanneer verdwijnt de oude SNS Creditcard uit het overzicht?

• 15 februari 2019
  • 8 Reacties
  • 2636 Keer bekeken

Wanneer verdwijnt de SNS creditcard uit het overzicht bij de betaalrekening? Ik heb nu al enige maanden een ICS creditcard en was in de veronderstelling dat de oude SNS creditcard uit mijn overzicht zou verdwijnen.
icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 16 februari 2019, 09:43

Goedemorgen renevdh73, goed dat je dit vraagt. Creditcards worden 1 jaar na het laatste gebruik uit Mijn SNS verwijderd. Omdat de creditcard niet meer wordt gebruikt, zie je een onjuist saldo in Mijn SNS, in SNS Mobiel Bankieren en op het afschrift. Dit saldo wordt niet bijgewerkt. Je kunt kiezen om de creditcard niet te tonen: 'Instellingen' > 'Rekeningen' > 'Rekening wel/niet tonen' > aan- of uitvinken. Ik wens je een fijn weekend.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge
Goedemorgen renevdh73, goed dat je dit vraagt. Creditcards worden 1 jaar na het laatste gebruik uit Mijn SNS verwijderd. Omdat de creditcard niet meer wordt gebruikt, zie je een onjuist saldo in Mijn SNS, in SNS Mobiel Bankieren en op het afschrift. Dit saldo wordt niet bijgewerkt. Je kunt kiezen om de creditcard niet te tonen: 'Instellingen' > 'Rekeningen' > 'Rekening wel/niet tonen' > aan- of uitvinken. Ik wens je een fijn weekend.
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Heel irritant dat je totaal saldo van de rekeningen niet klopt omdat het creditcard saldo niet meer is bijgewerkt, ondanks dat het positieve saldo wel is overgeboekt. Vind ik sowieso raar, je kunt wel iets afboeken maar dat kunnen jullie dan niet zichtbaar maken. Mijn saldo klopt dus ook niet op het jaaroverzicht door deze vreemde constructie, dat vind ik echt zorgelijk.

@ Sanne, je creditcard niet tonen, lijkt mij ook een uitkomst, maar je omschrijving klopt niet. Er staat nergens 'Instellingen' > 'Rekeningen' . Wat ik wel kan vinden is 'Instellingen' > 'Mijn SNS instellingen' > 'Voorkeuren in mijn SNS aanpassen', maar daar staat de creditcard helemaal niet tussen om aan of uit te vinken. Alleen de rekeningen betaal en spaar en spaarpotjes,
Goedemiddag Ellenden,
Bedankt voor het delen van je bevindingen. Ik begrijp je zorgen maar het tonen van een onjuist saldo op je creditcard is een gegeven. Zoals gezegd verdwijnt de informatie binnen 1 jaar uit het overzicht. De tip van @Sanne verwijst naar de mogelijkheid om deze functie aan of uit te zetten in de mobiele app. Als je inlogt op Mijn SNS dan is deze mogelijkheid er niet.
De tip van @Sanne verwijst naar de mogelijkheid om deze functie aan of uit te zetten in de mobiele app. Als je inlogt op Mijn SNS dan is deze mogelijkheid er niet.
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat Mijn SNS er als een stiefkindje bijhangt, omdat mobiel het buzz-woord is.
Reputatie 3
Badge
Hoi @Koos, ik ben heel benieuwd wat je daar in deze context mee bedoeld. Wil je het toelichten?
Ik reageerde op het volgende:
De tip van @Sanne verwijst naar de mogelijkheid om deze functie aan of uit te zetten in de mobiele app. Als je inlogt op Mijn SNS dan is deze mogelijkheid er niet.

Kennelijk heeft mobiel dus in deze context meer mogelijkheden dan MijnSNS.
En aangezien er voor MijnSNS al heel lang diverse wensen op de lijst staan, waar niet veel mee gebeurt, krijg ik steeds het gevoel dat alle ontwikkelingsinspanningen op het mobiele vlak liggen.

Maar ik laat me graag overtuigen...
Reputatie 3
Badge
Dan snap ik je. Ik weet dat @Evelyn SNS zich enorm inspant voor de wensen rondom Mijn SNS. Uiteraard willen we ons op beide vlakken ontwikkelen en het is zeker niet zo dat Mijn SNS het ondergeschoven kindje wordt.
Fijn om te horen. We zullen het zien.

Reageer