SNS

Beantwoord

Wanneer worden verzekeringen zichtbaar in de app?

• 8 maart 2017
  • 10 Reacties
  • 2915 Keer bekeken

Mijn SNS verzekeringen zijn zichtbaar in MijnSNS, maar niet in de app. Is het mogelijk om deze daar ook zichtbaar te maken? Het zou makkelijk zijn om deze in de app te kunnen beheren.
icon

Beste antwoord door Tibor 8 maart 2017, 11:26

Hallo EFG,

Welkom op de community. Goed om te zien dat je meteen meedenkt. Het toevoegen van verzekeringen aan de app staat op onze to-do-list. Het heeft geen hoge prioriteit waardoor het dit jaar niet lukt. Op de community blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen. Zien we je snel weer?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +1
Hallo EFG,

Welkom op de community. Goed om te zien dat je meteen meedenkt. Het toevoegen van verzekeringen aan de app staat op onze to-do-list. Het heeft geen hoge prioriteit waardoor het dit jaar niet lukt. Op de community blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen. Zien we je snel weer?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Indien bovenstaande functionaliteit wordt ontwikkeld en volgend jaar wordt ingebracht..
Zou het een handige functie zijn dat als je schade hebt, hier met je telefoon een foto van kunt maken, en deze schade via de app kunt melden door het selecteren van de verzekering waar het onder valt.

Twee vliegen in een klap!
Hoi Bunutzo,

Dat is een mooie suggestie, fijn dat je met ons meedenkt. Bij onze ontwikkelaars vraag ik na of dit mogelijk is in de app. Daarnaast wil ik je welkom heten op de community. In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community. In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent 🙂
Hoi Bunutzo,

Er is al een antwoord 🙂 Onze ontwikkelaar vind je idee heel leuk, daarom plaatsen we 'm op onze wensenlijst. Dankjewel voor je idee.
Is er wellicht al wat meer te zeggen over de verzekeringen in de app? Al is het maar een lijstje met alle lopende SNS verzekeringen, het maandbedrag per verzekering en misschien een verwijzing naar de dekking.
Badge +1
Is er wellicht al wat meer te zeggen over de verzekeringen in de app? Al is het maar een lijstje met alle lopende SNS verzekeringen, het maandbedrag per verzekering en misschien een verwijzing naar de dekking.
Goedemorgen EFG,

Dat is weer even geleden, goed om je weer terug te zien op de community 🙂 Ik heb het voor je nagevraagd, maar de verzekeringen worden op korte termijn niet toegevoegd aan de app. Er zijn andere functionaliteiten die meer prioriteit hebben. Uiteraard kun je je verzekeringen wel inzien in Mijn SNS of als je op je telefoon inlogt op de mobiele versie van onze website. Raadpleeg je je verzekeringsgegevens vaak?
Raadpleeg je je verzekeringsgegevens vaak?
Meestal eens per half jaar tijdens het vaste controlerondje van lopende verzekeringen, abonnementen enz. Bij veel partijen kan dat al in de app, vandaar mijn vraag.
Slim om periodiek te kijken of je nog goed bent verzekerd en of je kunt besparen op de premie 🙂 Voorlopig doe je dit in Mijn SNS in plaats van in de app.
Kunnen SNS verzekeringen worden toegevoegd in de app.
Je hypotheek inzien is wel mogelijk maar je verzekeringen niet, waarom niet?
Reputatie 3
Badge +3
Je hypotheek inzien is wel mogelijk maar je verzekeringen niet, waarom niet?

Hallo @Elo, welkom op de community. Om je een goed beeld te geven van de mensen die je helpen kun je hier een kijkje nemen. Je vraag over het inzien van verzekeringen in de mobiele app is ook een lang gekoesterde wens van andere mensen. We begrijpen dat deze functie gemakkelijk en overzichtelijk zou zijn, desondanks worden verzekeringen niet op korte termijn toegevoegd aan de app. Je kunt je verzekeringen inzien in Mijn SNS of als je op je telefoon inlogt op de mobiele versie van onze website. Ondanks dat het antwoord misschien niet is waarop je wachtte, hoop ik dat je met veel plezier de community bezoekt.

Reageer