Vraag

Wanneer wordt de daglimiet in de Mobiel bankieren App verhoogd?

Reputatie 1
  • SNS Topper
  • 2508 reacties
Sinds deze week kun je in de ASN app de PIN code limiet verhogen naar €25.000 (voorheen max. €1.000 voor overschrijvingen naar externe/onbekende rekeningen). Deze wijziging was zondag al beschikbaar voor iOS en sinds vandaag ook voor Android.

Wanneer komt deze functionaliteit ook naar de SNS app? Deze is in de basis toch hetzelfde :?

12 Reacties

Reputatie 3
Kun je die limiet ook zo makkelijk verlagen?
Goede vraag @Stefan, ik heb het meteen even voor je nagevraagd, je hoort nog van me.

Klopt inderdaad @Koos. Je kunt zelf de daglimiet in de Mobiel Bankieren App aanpassen (van €0,- tot €1000,-). Dit kun je in de App hier doen: Instellingen > Mobiel bankieren > Daglimiet aanpassen (bevestigen met de digipas).
Reputatie 3
Dank je wel, Kim. Het was puur nieuwsgierigheid, want ik gebruik de app eigenlijk niet.
@Koos Geen probleem hoor, vragen zijn altijd welkom.

@Stefan: Ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen. De update voor de SNS Bankieren App (met onder andere het verhogen van de daglimiet naar €25.000) wordt vandaag stapsgewijs uitgerold. Zodra update voor jou beschikbaar is, kun je er dus mee aan de slag :)
Reputatie 1
@Kim: bedankt voor de info! Fijn dat de SNS app ook op korte termijn wordt aangepast. :D
Graag gedaan @Stefan :)
Reputatie 1
Zojuist is de iOS versie van de nieuwe SNS app beschikbaar gekomen. Het wachten is nog op de Android versie. :cool:
@Stefan,

Fijn om te horen. De Android versie laat hopelijk niet lang meer op zich wachten :)
Stefan schreef:

Zojuist is de iOS versie van de nieuwe SNS app beschikbaar gekomen. Het wachten is nog op de Android versie. :cool:

Hoi Stefan, de app wordt gefaseerd uitgerold. Hierdoor kunnen we goed in de gaten houden of alles werkt zoals bedoeld, en eventueel verbeteringen aanbrengen indien nodig.
We hebben zelf geen invloed welke klanten de nieuwe versie al kunnen downloaden, wij geven binnen itunes en de android playstore alleen het percentage klanten aan. Dat jij de app al hebt betekent dus niet dat alle klanten deze al kan downloaden, dat zal medio volgende week pas het geval zijn.
Reputatie 2
MarcelR schreef:

de app wordt gefaseerd uitgerold. Hierdoor kunnen we goed in de gaten houden of alles werkt zoals bedoeld, en eventueel verbeteringen aanbrengen indien nodig.
We hebben zelf geen invloed welke klanten de nieuwe versie al kunnen downloaden, wij geven binnen itunes en de android playstore alleen het percentage klanten aan. Dat jij de app al hebt betekent dus niet dat alle klanten deze al kan downloaden, dat zal medio volgende week pas het geval zijn.

Hoi Marcel,
weer eens overbodig uit te leggen waarom jou inbreng zo wezenlijk is voor klanten, maar toch maar even toelichten.
Je neemt klanten serieus, legt uit wat er loos is (vermoedelijk voor zover mogelijk) waardoor je als klant het idee hebt onderdeel van het geheel te zijn. Je begrijpt als klant daardoor ook (een beetje) wat er zoal speelt op de achtergrond.
Naar mijn opinie ben je een zeer positieve schakel in de verhouding SNS en haar klanten.
Dank daarvoor en vooral; ga zo door!
Prettig weekend.
Groet,
Ben :cool:
Ps.
Ik heb zojuist ook de nieuwe app gedownload met de mogelijkheid een hogere limiet in te stellen.

De nieuwe 5 cijferige pincode zou beter beveiligd zijn en overboeken met je pincode is door het invoeren van dezelfde 5 cijferige pincode die ik voorheen ook gebruikte nog veiliger geworden.

Nou ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig hoe iets veiliger kan worden als ik dezelfde 5 cijferige pincode gebruik...
EdwinB schreef:

Nou ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig hoe iets veiliger kan worden als ik dezelfde 5 cijferige pincode gebruik...

Hoi @EdwinB,

Techniek staat voor niets. De mobiele pincode in de app van SNS is echt veiliger geworden. Door het toepassen van de laatste technieken in encryptie (versleuteld opslaan) en veiligheid aan de achterkant kun je eenvoudig en veilig méér geld overboeken met je mobiele pincode. Hoe het werkt is geen geheim, in het topic van vandaag lees je er meer over.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)