Vraag

Wat betekent code Au2023?

• Aan het opstarten
  • 1 reactie
Wat betekent deze code?

6 Reacties

Reputatie 2
Lees hier maar eens. Ik denk dat je zult moeten wachten tot de Mods weer online zijn. Je zou alvast een e-mail kunnen sturen met de informatie die ze ook vragen in dit andere bericht.
Je kunt ook even contact opnemen met de klantenservice op 030 - 633 30 00
Op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Reputatie 2
sporter schreef:

Wat betekent deze code?

Ben je al uit je probleem?
Groet,
Ben :cool:
Hoi goedemorgen @sporter,

Welkom op de community, het spijt me dat ik in het weekend niet gelijk kon reageren, maar ik ben blij dat de anderen je op weg hebben geholpen. Een blokkade is altijd vervelend, dus ik zou je graag alsnog willen helpen.

Om te achterhalen wat de oorzaak is van de blokkade (AU2023) en hoe we dit kunnen oplossen heb ik je gegevens nodig. Stuur je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en het 3-cijferige kaartnummer van je betaalpas naar webcare@sns.nl o.v.v. Community - foutmelding AU2023. Ik hoor graag van je Sporter :)
Zo grappig dit...…

Ik vraag gewoon wat het is...
het MOET iets zijn wat eng is of iets wat niemand mag weten

en om het op te heffen moet je geheime dingen vertellen...

hier staat ook nog welke criteria je moet opgeven..

aan een mail adres.....

Sorry... ik zou toch maar een checken bij jullie security afdeling of dit antwoord nu echt wel zo verstandig is.
Een hacker is zo binnen dan...

Het verstandigste antwoord is: Bel even... wat hierboven voorgesteld is.
en DIE mensen weten precies wat er met mij aan de hand is
en jullie van de Bank ook..

Jammer... het is een trieste bedoeling hoe het gegaan is...

ik hoop alleen dat ik achter de veroorzaker kom...

maar goed dat is voor as vrijdag... dan hoor ik het... ;-))

Voor nu thanks voor de ondersteuning van de niet SNS medewerkers
Beste @sporter,

Je stelde je vraag in het weekend, dan werken de moderators niet zoals eRik19 schreef en waarvoor dank. Het is fijn om te zien dat hij je verder helpt met informatie op de community en dat @MarcelR je doorverwijst naar de Klantenservice. In het weekend is dát de beste optie. Op werkdagen is dat niet nodig, je vraag wordt dan beantwoord door één van ons. Als we gegevens nodig hebben dan is een e-mail met wat gegevens voldoende om navraag te doen naar de foutmelding. De code is niet eng of geheim, het is een indicatie dat er iets niet goed gaat. We staan hier graag voor je klaar met raad en daad, maar als je liever telefonisch geholpen wordt door een medewerker van de Klantenservice dan sluit ik me daarbij aan en hoop dat de fout snel hersteld is. Fijne dag :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)