SNS

Vraag

Wat betekent foutcode 733 bij het activeren van de app met vingerafdruk?

  • 17 december 2019
  • 1 Reactie
  • 8126 Keer bekeken

Hallo ik krijg continu foutcode 733 als ik vingerafdruk wil activeren in de app.

 

heb de app ook al een keer op nieuw geinstalleerd…

bekend probleem?


1 reactie

Reputatie 2

Goedemorgen @Maik, wat goed dat je er al aan hebt gedacht om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. In veel gevallen is dit de oplossing. Maak je gebruik van de nieuwste versie van Adroid? Dan heb je alles goed ingesteld en trek ik een expert aan de mouw om het uit te zoeken. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum, geboorteplaats en de versie van de app en van je besturingssysteem naar Webcare@sns.nl? Vermeld in de onderwerpsregel je gebruikersnaam van de community en de titel van dit topic.

Reageer