SNS

Beantwoord

Wat doe ik als de batterij van mijn digipas leegraakt?

• 14 december 2017
  • 12 Reacties
  • 11041 Keer bekeken

Mijn batterij raakt leeg van mijn digipasje hoe moet ik dat verhelpen
icon

Beste antwoord door StefanB 14 december 2017, 16:00

Hoi Florus V,

Welkom op de community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt. Gelukkig stel je 'm op het moment dat de batterij nog niet leeg is 🙂 Je vraagt hier kosteloos een nieuwe digipas aan. Binnen 3 werkdagen heb je 'm in huis en 2 werkdagen later ontvang je de activeringscode.

Dit is je 1e bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je is gelukt 😉 In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Florus V,

Welkom op de community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt. Gelukkig stel je 'm op het moment dat de batterij nog niet leeg is 🙂 Je vraagt hier kosteloos een nieuwe digipas aan. Binnen 3 werkdagen heb je 'm in huis en 2 werkdagen later ontvang je de activeringscode.

Dit is je 1e bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je is gelukt 😉 In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.
Ik dacht laat ik ook maar vast een nieuwe batterij aanvragen, want als ik zonder digipas zit kan ik niks meer.
Maar nu zie ik dat je dan meteen een nieuwe digipas aanvraagt?
Klopt dat wel?
Want als dat zo is, weten jullie dan adhv mijn digipasnummer welk type ik heb en krijg ik dan een zelfde weer?
(ik heb de grotere voor blinden en slechtzienden)
Bedankt!
Meestal moet je een nieuwe aanvragen, soms lukt het om het batterijtje te vervangen als je heel snel bent, maar dat is meer een gokje. Ik zou te zijner tijd via het forum een nieuwe aanvragen, omdat ze dan gelijk het juiste formaat kunnen opsturen.
Badge +2
Vanwege het goed functioneren van de digipas kun je de batterij beter niet vervangen. Als je een grote of sprekende digipas hebt, dan vraag je een nieuwe aan via de klantenservice. Als je belt met het telefoonnummer: 030 - 633 30 00, dan vraagt mijn collega de juiste digipas aan. Binnen 3 werkdagen ligt 'ie op je mat.
Wat is de status ten aanzien van het ontwikkelen cq. aanpassen van de digipas voor mensen met 'dikkere' vingers?
Het is mij gelukt mijn batterij te vervangen van mijn ASN digipas met die uit een oude SNS digipas: ik zag regelmatig 'Batt0' staan als ik h'm aan deed. Wel aan het begin van de week doen, zodat als het mis gaat je er direct weer een kunt bestellen (dus zorg ervoor dat je al ingelogd bent bij de SNS, niet nodig als je ook via digicode in kunt loggen, en al je betalingen zijn gedaan voor de week).
Top. Dus het kan wel, een batterij vervangen zonder problemen.
Hallo Zwarte Tomaat en Rick 19 en andere SNS'ers ook natuurlijk. Moeilijk, moeilijk die batterij verwisselen, daar ga ik zelf niet aan prullen hoor. Als ik niet kan inloggen vanwege dat probleem dan bel ik gewoon dat 030 nr en lossen ze het toch op? Geheel nieuwe apparaatje komt thuis, eenmaal gebruikt is die ouwe NIET meer bruikbaar dus naar het chemisch schroot en bankieren maar, makkuluk zat. Daar hoef je de hele Communie toch niet mee lastig te vallen? Zijn we daar nu zo oud voor geworden? Het gemak dient de mens en wat gaat er helemaal mis als je 3 (drie) dagen niet kunt bankieren? Die deurwaarder kan wel 3 (drie) dagen wachten hoor en als je nog (steeds) je aanslag IB niet heb betaald heb je daar maaaaaaanden de tijd voor gehad en dan is het eigen schuld dikke bult ! PROBLEEM OPGELOST ! Volgende keer zal ik een TOPIC aanvragen, blijf attent. WEES GEGROET DEUT
Het is mij gelukt mijn batterij te vervangen van mijn ASN digipas met die uit een oude SNS digipas: ik zag regelmatig 'Batt0' staan als ik h'm aan deed. Wel aan het begin van de week doen, zodat als het mis gaat je er direct weer een kunt bestellen (dus zorg ervoor dat je al ingelogd bent bij de SNS, niet nodig als je ook via digicode in kunt loggen, en al je betalingen zijn gedaan voor de week).
Ben je er lang mee bezig geweest, eRik19? Het vervangen van de batterij van de digipas raden we af. Als je de batterij vervangt, dan kunnen we de juiste werking niet garanderen.
Het was maar 15 min werk:
- 10 min zoeken naar een kleine schroevendraaier.
- 3:30 min beide digipassen opschroeven
- 30 sec batterij eruit halen en kijken hoe ik snel e.e.a. kan verwisselen.
- 8 sec verwisselen van batterij
- 30 sec weer vastschroeven
- 22 sec kijken of mijn 5 cijferige code nog geaccepteerd werd.
Natuurlijk kunnen jullie de (juiste) werking niet garanderen, maar zo'n simpel apparaat werkt na de operatie wel of niet.
En zolang het werkt besparen jullie geld, afval, etc. Je mag zoveel dingen tegenwoordig niet maar veel bescherming is overbodig: consumenten worden veel te veel door voorschriften als onmondig beschouwd en common sense wordt dood gedrukt in onze maatschappij. In de Renaissance werd door humanistische natuurwetenschappers en filosofen het "gezond verstand" min of meer herontdekt: ze leerden meer vertrouwen op eigen waarnemingen, eigen ervaring en eigen redenering , dan op voorschriften van banken en overheid (eRik19).
Ik heb ook al eens het onderschrift op de community gezien:Iedereen wist dat het niet kon (mocht), totdat iemand kwam die dat niet wist.
Reputatie 3
Badge +1
Ben trots op je eRik19 🆒
Ik haal deze uitspraak ook geregeld aan, met veel plezier. Hij is meesterlijk en - jammer genoeg - in talloze situaties bruikbaar.

Reageer