Wat te doen bij fout -22 bij updaten SNS Mobiel Bankieren app?


De Google Play Store geeft me fout -22 bij het updaten van de SNS Mobiel Bankieren app naar de laatste versie. De app geheel verwijderen en opnieuw installeren gaf dezelfde foutmelding, met als gevolg dat ik deze nu helemaal niet meer op m'n telefoon heb staan. Het wissen van de Google Play Store en Play-services data en cache had ook geen enkel effect.

Het betreft een telefoon met Android 4.2.2. De app heeft het tot gisteravond altijd prima gedaan.

Iemand hier die weet wat er aan de hand kan zijn?

7 Reacties



Volgens mij is er al lange tijd geen update geweest..is de app wel "legaal"?
Hoi Spaarder22,

Welkom op de community. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de mobiele app niet meer kunt gebruiken. Het was even zoeken, maar ik heb een aantal suggesties die vaak het probleem verhelpen. Ik lees graag of de app na het doorlopen van onderstaande stappen weer werkt.
  • Wil je de app verwijderen, het toestel uitschakelen, opnieuw opstarten, de app opnieuw downloaden en installeren?
  • Wil je de PlayStore app updaten? (laatste versie ligt rond 8.2.36)
  • Wil je de Google app updaten? (laatste versie ligt rond: 7.10.35.21)

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Dennis schreef:

Wil je de app verwijderen, het toestel uitschakelen, opnieuw opstarten, de app opnieuw downloaden en installeren?


Dit heb ik al geprobeerd, maar leverde helaas niets op.

Wil je de PlayStore app updaten? (laatste versie ligt rond 8.2.36)


Ik heb versie 8.1.73 draaien (8.1.73.S-all [0] [fp] 165518514 om precies te zijn). Als ik op het versienummer klik om te updaten, krijg ik een schermpje met de tekst "De Google Play Store is up-to-date". Is dit een probleem?

Wil je de Google app updaten? (laatste versie ligt rond: 7.10.35.21)


Ik ben bekend met "de Google app", maar heb deze (bewust) niet geïnstalleerd op deze telefoon. Is dit een probleem?

Misschien nog andere suggesties? Aankomend weekend ga ik er wat meer tijd aan besteden.
Laat je na het weekend weten of het is gelukt? Is het probleem niet opgelost? Stuur dan een mail naar: webcare@sns.nl onder vermelding van 'Spaarder22' - 'Wat te doen bij fout -22 bij updaten SNS Mobiel Bankieren app?' - 'Community'. Als je in de mail je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam zet, dan trek ik een specialist aan zijn of haar jasje.
Spaarder22 schreef:


Misschien nog andere suggesties? Aankomend weekend ga ik er wat meer tijd aan besteden.



Is het gelukt, Spaarder22?
Tibor schreef:

Spaarder22 schreef:


Misschien nog andere suggesties? Aankomend weekend ga ik er wat meer tijd aan besteden.



Is het gelukt, Spaarder22?


Het was uiteindelijk niet meer gelukt. Ik was er daarna wel even klaar mee, had ook geen zin om (zonder garantie op succes) m'n hele toestel te factory resetten voor één app, en ben op vakantie gegaan.

Toevallig probeerde ik vandaag toch nog één keer de app te installeren... en taaadaaa... ineens werkte het gewoon weer. Komt misschien door de nieuwe versie van de app, anders zou ik het echt niet weten.
@Spaarder22 Top dat het is gelukt :)

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)