SNS

Website SNS bank website van het jaar!!

• 3 oktober 2014
  • 29 Reacties
  • 2468 Keer bekeken

Hee, Hallo, Prijsje winnen?

Doe mee en wie weet (een "bank op de goede weg" heb je al, wat wil je nog meer?).

Elk jaar kijken velen uit naar de verkiezing van de "website van het jaar". Dit vindt plaats in verschillende catagorien.
Bij "Banken en Beleggen" is ook de SNS vermeld!! 

Dus?
Inderdaad, op naar de site "websitevanhetjaar" , ga naar de catagorie "Banken en Beleggen" en stem op SNS!!

Doen!

Er kan van 29 september tot en met 7 november gestemd worden. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de feestelijke en exclusieve Website van het Jaar Awardshow op 27 november aanstaande.

Groet,
Ben 🆒
PS Je kunt in de bovenbalk op de website klikken op "hoe stemmen" voor meer informatie.
PS2 9657 stemmen voor de SNS is niet niks, maar of het genoeg is? Dus roep ook in eigen kring op om op de SNS te stemmen! Thanks.

29 reacties

Zal ik doen.

PS Als we 10.000 leden op het forum hebben, hebben we geloof ik een etentje verdiend. Staat ergens in één van de andere topics. Ben, jij houdt al die topics goed bij, weet jij nog wie dat gezegd heeft en in welk kader?
Zal ik doen.

PS Als we 10.000 leden op het forum hebben, hebben we geloof ik een etentje verdiend. Staat ergens in één van de andere topics. Ben, jij houdt al die topics goed bij, weet jij nog wie dat gezegd heeft en in welk kader?

Even gezocht en ....
Groet,
Ben 🆒
Wanda zegt alleen maar dat er een feestje komt wanneer het forum 10.000 leden heeft. Helaas heeft ze niet gezegd voor wie dat feestje is. 😕.Dus als we pech hebben, vieren bv. alleen de mods onderling een feestje; (Dan trek ik thuis ook een flesje open, heb ik ook een beetje feest).
Reputatie 3
Badge +1
Wat leuk dit! :D

Benieuwd naar Wanda haar reactie.
Wanda zegt alleen maar dat er een feestje komt wanneer het forum 10.000 leden heeft. Helaas heeft ze niet gezegd voor wie dat feestje is. 😕.Dus als we pech hebben, vieren bv. alleen de mods onderling een feestje; (Dan trek ik thuis ook een flesje open, heb ik ook een beetje feest).

Ja, dat ontdekte ik ook. Zo zie je maar weer hoe het "lopend vuurtje" snel van inhoud kan veranderen! Maar misschien heeft ze later toch nog eens een "etentje" beloofd?
Groet,
Ben 🆒
PS Ook als de aanleiding, 10000 leden, er niet zou zijn / komen, dan vier ik toch elke dag en feesje!
PS Voor de Mods wordt het wel steeds moeilijker, nu ze in bijna continu dienst werken, om een feestje af te spreken. Houden we toch een "virtueel feestje"!

Ze slaapt nog (ik heb trouwens ook heerlijk uit geslapen). Ze komt vandaag vast nog wel even "virtueel" kijken!
Groet,
Ben 🆒
PS Werkze nog even. 
PS2 Hoe bevalt het in je nieuwe woonstek? Mis je Stad niet?
  PS Voor de Mods wordt het wel steeds moeilijker, nu ze in bijna continu dienst werken, om een feestje af te spreken. Houden we toch een "virtueel feestje"!

Als we gewoon echt afspreken en een feestje houden, kunnen we tijdens dat feestje het een an ander aan gedachten uitwisselen. Hoeven ze mogelijk de eerste tijd na het feestje niet meer zo hard en/of continu te werken (we hebben immers op het feestje al veel besproken). Ik zie er wel wat in. Kom maar op. :D

En ja Ben, ik hou ook elke dag mijn eigen feestje. Geniet van de vrijheid en een mooie pot bier of 2 of 3 of.......:o
Goedemorgen heren,

Jullie gaan wel een beetje off-topic hè ;)
Ja, er komt een (klein) feestje als we de mijlpaal van 10.000 leden bereiken 🙂 Meer info hierover volgt later.

Nu ga ik snel weer verder genieten van mijn vrije dag!

Fijn weekend allen
Reputatie 3
Badge +1

Ze slaapt nog (ik heb trouwens ook heerlijk uit geslapen). Ze komt vandaag vast nog wel even "virtueel" kijken!
Groet,
Ben 🆒
PS Werkze nog even. 
PS2 Hoe bevalt het in je nieuwe woonstek? Mis je Stad niet?

Leuk dat je het vraagt Ben. Het bevalt heel goed in Amsterdam, nog geen spijt van gehad. Al ben ik nog wel eens weekendjes in Groningen te vinden hoor. 🙂
Goedemorgen heren,

Jullie gaan wel een beetje off-topic hè
Ja, er komt een (klein) feestje als we de mijlpaal van 10.000 leden bereiken Meer info hierover volgt later.

Nu ga ik snel weer verder genieten van mijn vrije dag!

Fijn weekend allen

Plan het feestje alvast maar! (of is ie al gepland, op dag 36 ofzo? :)) .
Nog 300 nieuwe leden, is toch een peulenschilletje! :D
Groet,
Ben 🆒
PS Of ga je ervan uit om op; "de feestelijke en exclusieve Website van het Jaar Awardshow op 27 november"  een dubbel feestje te vieren? (zo, zijn  we toch weer on topic!) "smile"
Hi Ben,

Het zou wel een enorme pluim voor de ontwikkelaars van de nieuwe website zijn, als we deze prijs in de wacht slepen 🙂. Zoals het er nu naar uit ziet, hebben we (on topic) in november in ieder geval wat te vieren!
Nog 240!! (wijziging 239, In 3minuten 2 nieuwe leden!)
Kom op lezer, wordt lid, heb je binnenkort ook een feestje!
Groet,
Ben 🆒
PS De 10000ste mag met mij op de foto! :) (oid)
Nog 149!!

Gaat snel!

Groet,
Ben 🆒
PS Vast met veerbereiding 20000ste beginnen?
Nog 240!! (wijziging 239, In 3minuten 2 nieuwe leden!)
Kom op lezer, wordt lid, heb je binnenkort ook een feestje!
Groet,
Ben 🆒
PS De 10000ste mag met mij op de foto! :) (oid)

Dat is wel een heel grote prijs Ben, wie wil dat nou niet?! 😉
Nog 138  (10.000 - 9.862 = 138)  
Wat mij betreft mag de 10.000e wel met alle andere 9.999 op de foto  😃
Badge +1
Wat mij betreft mag de 10.000e wel met alle andere 9.999 op de foto  :D

Haha, ik zal de fotograaf vragen of ie z'n panoramacamera meeneemt 😉
Wat mij betreft mag de 10.000e wel met alle andere 9.999 op de foto  :D

Haha, ik zal de fotograaf vragen of ie z'n panoramacamera meeneemt ;)

Of vanaf de bovenste verdieping van jullie kantoor in Utrecht een foto nemen van alle 10000 beneden! :)
Groet,
Ben 🆒
PS We kunnen toch ook een pasfoto opsturen en de Mods die laten opplakken op een grote wand? (daarna fotootje maken)
Haha je zit vol goede ideeën Ben! Ik zal eens kijken of we hier ergens nog een nieuw behangetje kunnen gebruiken 😉.
Nog 53!!

Watch it !!

Groet,
Ben 🆒
Al gestemd op de SNS, bij de site Websitevanhetjaar? 
Niet vergeten svp!
Doe het nu even snel!
Groet,
Ben 🆒
PS kijkt in het eerste bericht in dit item voor meer info!
PS2 Klik even op onderstaand plaatje!
Badge +1
Niet vergeten svp!

Een betere ambassadeur hadden we ons niet kunnen wensen Ben 😃. En inderdaad, die magische 10.000 komt nu akelig dichtbij!
Niet vergeten svp!

Een betere ambassadeur hadden we ons niet kunnen wensen Ben 😃. En inderdaad, die magische 10.000 komt nu akelig dichtbij!

Dank voor je complimnet!

Och, Tibor, een kleine moeite!
Een klein berichtje in mijn handtekening en het staat meer dan 2143 X binnen de community (en een aantal keren naar buiten natuurlijk, voor de "alleen lezers"). Hoe makkelijk is dat? :)
Groet,
Ben 🆒
PS SNS, Mijn bank! (Toch?)
PS Nog 36!! Zelfs Wanda wordt een beetje nerveus, nu nog steeds ingelogd om de teller te volgen ! :-))
13-10-2014 is de 10.000 leden aantal overschreden!!

Mark my words!

Groet,
Ben 🆒
PS Nog 12!
De grens is overschreden Ben, goed gedaan! 😉
Hee, Hallo, Prijsje winnen?

Doe mee en wie weet (een "bank op de goede weg" heb je al, wat wil je nog meer?).

Elk jaar kijken velen uit naar de verkiezing van de "website van het jaar". Dit vindt plaats in verschillende catagorien.
Bij "Banken en Beleggen" is ook de SNS vermeld!!

Dus?
Inderdaad, op naar de site "websitevanhetjaar" , ga naar de catagorie "Banken en Beleggen" en stem op SNS!!

Doen!

Er kan van 29 september tot en met 7 november gestemd worden. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de feestelijke en exclusieve Website van het Jaar Awardshow op 27 november aanstaande.

Groet,
Ben
PS Je kunt in de bovenbalk op de website klikken op "hoe stemmen" voor meer informatie.
PS2 9657 stemmen voor de SNS is niet niks, maar of het genoeg is? Dus roep ook in eigen kring op om op de SNS te stemmen! Thanks.

Voor alle nieuwe bezoekers en die die het tot nog toe "vergeten" zijn, even dit bericht weer vol in beeld zetten.

DOEN!!  Hier kun je stemmen!

Groet,
Ben 🆒

Reageer