SNS

Beantwoord

Wens Spaarpot: volgorde kunnen wijzigen

• 15 december 2019
  • 1 Reactie
  • 11368 Keer bekeken

• Goed op dreef
  • 5 reacties

Ik heb een suggestie voor verbetering van de functionaliteit “spaarpotten”, namelijk het zelf kunnen wijzigen van de volgorde waarin deze getoond worden. Gaandeweg komen er spaarpotten bij en voor het zoeken is het handig om de volgorde zelf te bepalen. Dan kun bepaalde spaarpotten (bijvoorbeeld wanneer je spaart voor 3 verschillende vakanties) groeperen, door ze achter elkaar te zetten. Nu belandt elke nieuwe spaarpot onderaan de lijst. Het zou nog beter werken en meer overzicht en inzicht geven wanneer de volgorde zelf te bepalen is.

Is het mogelijk dit op te nemen in de lijst met ontwikkelpunten?

groet

Ivanka

icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 17 december 2019, 18:21

Hoi Ivanka @Iva2,

Wat leuk dat je erbij bent, ik zie je naam ook in andere topics verschijnen en daarom welkom op de community. Het team achter de schermen ontmoet je hier.

Op dit moment kun je zoveel spaarpotten aanmaken als je wilt. Je geeft iedere spaarpot een unieke naam en een afbeelding. Je kunt altijd geld in een spaarpot stoppen of eruit halen.Steeds als je er geld in doet, zie je dat je spaardoel dichterbij komt. Je kunt een spaarpot ook verwijderen wanneer je wilt. Je wens is begrijpelijk en ik geef het door aan de ontwikkelaars. Of de mogelijkheid er komt om de volgorde van spaarpotten zelf aan te passen, kunnen we niet beloven. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Ivanka @Iva2,

Wat leuk dat je erbij bent, ik zie je naam ook in andere topics verschijnen en daarom welkom op de community. Het team achter de schermen ontmoet je hier.

Op dit moment kun je zoveel spaarpotten aanmaken als je wilt. Je geeft iedere spaarpot een unieke naam en een afbeelding. Je kunt altijd geld in een spaarpot stoppen of eruit halen.Steeds als je er geld in doet, zie je dat je spaardoel dichterbij komt. Je kunt een spaarpot ook verwijderen wanneer je wilt. Je wens is begrijpelijk en ik geef het door aan de ontwikkelaars. Of de mogelijkheid er komt om de volgorde van spaarpotten zelf aan te passen, kunnen we niet beloven. 

Reageer