SNS

Beantwoord

Werkt het huishoudboekje niet?

  • 13 december 2016
  • 27 Reacties
  • 5119 Keer bekeken

Werkt huishoudboekje niet meer?
icon

Beste antwoord door Dennis 15 december 2016, 09:16

Goed nieuws, Stefan. We krijgen de melding dat de vertraging is verholpen. Als er leden zijn waarbij het huishoudboekje nog niet optimaal werkt, dan ga ik hiermee aan de slag.
Bekijk origineel

27 reacties

Hoi Ecdebruine,

Allereerst welkom op de community 🙂 Leuk dat je gelijk een vraag stelt. Er is niets bekend over dat het huishoudboekje niet werkt. Krijg je een foutmelding?

Graag wijs ik je op 2 topics, omdat dit je eerste bericht is op de community. Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Het huishoudboekje werkt bij mij op dit moment ook niet. Meermaals opnieuw geprobeerd, helaas blijft ie bezig met laden....
Hoi Onlinert,

Ook jou heet ik graag welkom op de community. Wat lastig dat het huishoudboekje niet werkt. Gebruik je het huishoudboekje via Mijn SNS of de app? Blijft ‘ie alleen laden of krijg je een specifieke melding?

Graag wijs ik je op 2 topics, omdat dit je eerste bericht is op de community. Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en hier stellen de leden zichzelf voor. In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community.
- Mijn Sns
- Geen specifieke melding
Badge
Ik heb het even getest, bij mij werkt het huishoudboekje ook niet.
Als ik er op klik blijft hij maar laden terwijl er niets gebeurd.
Ook nadat ik mijn cookies en cache heb gewist.
Dat is vreemd. Willen jullie je postcode, huisnummer en geboortedatum mailen naar webcare@sns.nl? Dit mag onder vermelding van ‘Community - Werkt het huishoudboekje niet?’. Dan laat ik de specialist hiernaar kijken.
- verstuurd zoals gevraagd
Badge
Hoi, ik heb net een mailtje gestuurd, maar inmiddels doet hij het al weer.
werkt bij mij ook niet! wat kan ik doen?
werkt bij mij ook al niet!
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij werkt het huishoudboekje ook niet meer. Daarnaast merk ik dat de 'Mijn SNS' omgeving zeer traag werkt bij een aantal functies. Ik krijg de indruk dat aan SNS zijde de servers overbelast zijn.

Dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor het huishoudboekje; uit ervaring weet ik dat het huishoudboekje op sommige momenten op de dag (wanneer veel mensen tegelijk in 'Mijn SNS' actief zijn) ook te lijden heeft van traagheid en soms niet of nauwelijks vooruit te branden is. Nu zelfs de overige functies van 'Mijn SNS' vertraagd werken, is het logisch dat het huishoudboekje er helemaal uit ligt.
Hoi RSRomgens,

Welkom op de community. Wat balen dat ook bij jou het huishoudboekje niet werkt. Je mail met gegevens hebben we ontvangen. Deze stuur ik door naar de specialist met het verzoek om hiernaar te kijken.

Heb je het topic Welkom op de community gelezen? Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’ in de Koffiekamer en hier stellen de leden zichzelf voor.

@Gerard Fijn om te lezen dat het huishoudboekje bij jou weer werkt.
bij mij werkt het huishoudboekje al enkele dagen niet meer ,zowel overdag als in de avond
Hallo allemaal,

We ontvangen meer meldingen dat het huishoudboekje niet goed werkt. Onze IT-afdeling is op de hoogte en werkt aan een oplossing. Zodra er meer bekend is, melden we dat hier.
Op dit moment werkt het huishoudboekje bij mij ook niet. Ik zit in de MijnSNS omgeving op een PC.

Nu weer wel. Duurde alleen heel lang voor de website reageerde. Mijn SNS op een PC.
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij is nu (14 december om 23:00 uur) de vertraging weg en werkt het huishoudboekje weer als vanouds 🙂
Goed nieuws, Stefan. We krijgen de melding dat de vertraging is verholpen. Als er leden zijn waarbij het huishoudboekje nog niet optimaal werkt, dan ga ik hiermee aan de slag.
Ja, het werkt weer als vanouds. Hopelijk bij alle anderen ook.
Mijn huishoudboekje werkt nog niet goed 😉 het schijnt dat ik al bijna € 2000,- aan kosten heb gemaakt!

Jeetje, daar zijn de uitgaven en inkomsten niet goed in balans. De melding is doorgezet naar onze IT-afdeling. Als we er meer over weten, dan melden we het hier.
Jeetje, daar zijn de uitgaven en inkomsten niet goed in balans. De melding is doorgezet naar onze IT-afdeling. Als we er meer over weten, dan melden we het hier.

Ik zou toch hopen dat je zag dat ik dit als "geintje" bedoelde.. :(

Omdat het echt de keiharde waarheid is (tot nu toe)..

Ik was in een goede bui vandaag 🙂 even lekker op dreef dus..hehe

Alle kerstcadeautjes zijn ingepakt namelijk 😛
Dat had ik gezien. De knipoog ontbreekt, zie ik. Dus bij dezen: 😉 Je bent er op tijd bij met het inpakken van de cadeaus. Zijn de gedichten ook al geschreven?
Dat had ik gezien. De knipoog ontbreekt, zie ik. Dus bij dezen: 😉 Je bent er op tijd bij met het inpakken van de cadeaus. Zijn de gedichten ook al geschreven?

Zekers..ze zijn om te janken dit jaar :P

Ik hou van emotie met Kerst.. (zin an)

Wellicht komt het nog goed..;)

Nee, ff serieus..ik heb best leuke gedichten voor iedereen en leuke cadeautjes..(al zeg ik het zelf)..ze hebben een "persoonlijk tintje" (de gedichten) zullen we maar zeggen..

Vroeg alles gedaan..zodat ik straks heerlijk kan chillen en niet meer hoef te stressen..(kerstdrukte).

Vanaf nu alleen nog maar tijd voor leuke dingen namelijk..ik zit op 99% vrolijkheidsniveau.
Kan ik je met 1% verblijden met de vraag of je ook mijn kerstgedichten wil schrijven? Rond Kerst zit ik altijd in de stress, omdat ik alles op het laatste moment nog moet regelen.
Kan ik je met 1% verblijden met de vraag of je ook mijn kerstgedichten wil schrijven? Rond Kerst zit ik altijd in de stress, omdat ik alles op het laatste moment nog moet regelen.
Ik kan je wel voor 99% helpen..je moet het goede moment zoeken..dan gaat het makkelijker.

Het kan zijn dat je het dit keer bijv. niet op het laatste moment moet doen en dat je eens wat dingen "anders" moet doen als ze je niet bevallen en je ze "normaal" op die manier doet.

Reageer