Nieuwe versie van the Moneyer. Graag jullie mening

• Oud community manager
  • 66 reacties
Jullie hebben al een tijdje geen update info gehad over de pilot The Moneyer. We hebben de tijd genomen om jullie feedback te verwerken. Zoals hier al eerder gemeld, we hadden verwacht verder te zijn.

Inmiddels is er een update van de app van The Moneyer klaargezet. Als je deze nog niet hebt gedownload, kan je dat doen via Testflight.
We hopen dat jullie de komende weken het gebruik van The Moneyer verder willen testen en dat jullie ons feedback blijven sturen.

Graag ontvangen wij van jullie antwoord op de volgende vragen:

- Welke onderdelen van the Moneyer vinden jullie handig? Zouden we deze in onze mobiele app moeten verwerken?
- Welke onderdelen vormen geen toegevoegde waarde?

Deel dit vooral hier op de community.

7 Reacties

Reputatie 2
Handig:
- Dagen tot salaris en hoeveel heb je nog te besteden, rekening houdende met je geplande uitgaven
- Hij moet vaste uitgaven dan wel herkennen/danwel de mogelijkheid te geven deze als zodanig aan te marken
- Uitgaven categoriseren en daarna automatisch herkennen. Waarbij de categorie indeling in MijnSNS vele beter en uitgebreider is dan die in TheMoneyer
- De mogelijkheid push berichten te krijgen bij bepaalde transactiesd

Overbodig
- Hoe druk was het om 13:15 in de ALbert Heijn.
- Elke dag je saldo in een card/notificatie. Als ik dat wil weten check ik het zelf wel
- Pushbericht voor elke betaling.
Reputatie 3
Sanne schreef:

Handig:
- Dagen tot salaris en hoeveel heb je nog te besteden, rekening houdende met je geplande uitgaven

Maar de geplande uitgaven die zijn ingestoken door een mederekeninghouder vallen daar natuurlijk weer buiten en versjteren dus je hele planning?
Jammer genoeg heb ik de app nog steeds niet kunnen installeren!
rutgerw schreef:

Jammer genoeg heb ik de app nog steeds niet kunnen installeren!

Goedemorgen Rutgerw,

Jammer dat je de app nog niet hebt kunnen gebruiken. Is er na onderstaande acties nog iets gebeurd?

rutgerw schreef:

Marc schreef:

@RutgerW Als het goed is heb je enkele e-mails ontvangen met daarin de instructies.
Jl dinsdag hebben we een mail gestuurd met de volgende tekst: "Bij het aanmeldproces voor de pilot The Moneyer hebben we je niet gevraagd naar het emailadres dat gekoppeld is aan je Google Play store account. Sorry daarvoor. We hebben dat wel nodig voor je aanmelding met Android.
Zou je het emailadres van je Google Play store account willen mailen? Dan pas ik het aan op de lijst en kunnen we de uitnodigingen alsnog correct versturen."
Laat s.v.p. weten of het allemaal gelukt is.

Ik kan die mail niet terugvinden. Ik heb wel een mail gestuurd naar iemand anders bij SNS met mijn Google Playstore account. Het account dat ik ook in Android gebruik. Op dit moment kan ik nog niet bij de app.

Ik heb op 25 januari mijn Google play account doorgegeven maar niets meer gehoord.. net nog even geprobeerd maar ik krijg nog steeds de melding dat de app niet beschikbaar is
Overbodig
- Elke dag je saldo in een card/notificatie. Als ik dat wil weten check ik het zelf wel
- Pushbericht voor elke betaling.

Interessant zou kunnen zijn een grafiek per maand van de categorieën.
Je tag zijn % gedaald of gestegen zegt mij niet zo veel.

Soms is de grafiek wanneer iets rustig is, compleet verkeer.
Je betaald aan een parkeer garage in Arnhem en ik ben in Goirle geweest.
Ik denk dat er een verkeerd veld uitgelezen word.
Handig:
- Overzicht in vaste betaalpatronen en komende uitgaven/inkomsten

Minder handig:
- Drukte/spitsuren in winkels
- Pushmelding van pintransacties (gezien je hier als het goed is zelf bij bent)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)