Onderzoek The Moneyer nu van start

Toon eerste bericht

39 Reacties

Reputatie 3
Moet ik dan elke keer bedelen als de 5 weer in de klok zit? Het is me toch wat.
Reputatie 2
Koos schreef:

Blacktomcat schreef:

Waar gaan we naar toe..............:?

Straks krijgen we geen inkomen meer. Alles wordt door een financiële instelling opgenomen, en je moet een verzoek doen voor zakgeld....

Waarschijnlijker is het dat het allemaal "all inclusif" wordt. Banken overbodig.
Groet,
Ben :cool:
crazydave schreef:

Ik heb de moneyer app nu gedownload evenals de sns cards en de nieuwe 1 2tje.

Ik merk op dat de sns cards app nog niet helemaal goed werkt. Sommige dingen zoals transacties en je salaris worden nog niet weergegeven net zoals bezochte bedrijven.Wordt dit in de toekomst nog aangevuld? En worden sommige functies straks ook toegevoegd in de huidige betaal app?

Leuk om te lezen dat je onze apps gebruikt. Wat bedoel je met "de sns cards app"?
Reputatie 2
De SNS Cards App = The Moneyer.
Ik wil me graag uitschrijven hiervoor. Vind de communicatie minimaal en de app werkt nauwelijks (zie punten hierboven aangegeven). Hoe schrijf ik me uit?
Goedemorgen Sjaakkie93,

Goed dat je aangeeft dat je je wil uitschrijven. Je doet dit door de mail die je van The Moneyer hebt ontvangen te beantwoorden en dit aan te geven.
Reputatie 2
Het is inderdaad erg stil aan de overkant. Mijn idee van testen is toch meer twee-richtingscommunicatie...
Sanne schreef:

Het is inderdaad erg stil aan de overkant. Mijn idee van testen is toch meer twee-richtingscommunicatie...

Hoi Sanne,

Morgen plaatsen we een nieuw topic met een update en nieuwe vragen.
Op 23-01-2018 heb ik via een contactloze betaling 4 koppen koffie betaald maar zie er maar drie terug in de app. Kan het zijn dat er twee koppen koffie zijn betaald in de zelfde minuut er maar één getoond wordt?
Helaas zijn er wel 4 van mijn rekening afgeboekt. :(
@heerings.net
Hier heb ik niet direct een antwoord op. Daarom heb ik jouw vraag doorgezet aan mijn collega's die de app ontwikkelen. Ze hebben de vraag in behandeling dus je ontvangt zo snel mogelijk ons antwoord.
Uit hoeveel personen bestaat jouw huishouden?
50% 1 persoon, 50% 3 personen

Ben je goed op de hoogte van hoeveel geld er bij jou elke maand binnenkomt (en wordt uitgegeven)?
Absoluut

Hoe zou je jouw omgang met je geld omschrijven? Ben je iemand die bijvoorbeeld dagelijks een Excel bijhoudt of kijk je op zijn hoogst 1 keer per maand naar je app?
Wekelijks Excels, wekelijks mijn App

Waarom heb je besloten om mee te doen aan dit onderzoek?
Kijken of de app iets toevoegt.
Uit hoeveel personen bestaat jouw huishouden? uit vier personen. waarvan 1 student.

Ben je goed op de hoogte van hoeveel geld er bij jou elke maand binnenkomt (en wordt uitgegeven)? Absoluut, dagelijks controleren wij inkomsten en uitgaven

Hoe zou je jouw omgang met je geld omschrijven? Ben je iemand die bijvoorbeeld dagelijks een Excel bijhoudt of kijk je op zijn hoogst 1 keer per maand naar je app? Dagelijks.

Waarom heb je besloten om mee te doen aan dit onderzoek? Ik ben graag met financien bezig en wilde zien of er een meerwaarde was. De SNS app is al erg goed.

Tot nu toe vind ik deze app niet veel meerwaarde hebben, er zitten zelfs storende elementen in.

Bedankt alvast voor jullie bijdrage, we zijn heel benieuwd.[/quote]
@Hannelore en @Wikkie1977

Dankjewel voor jullie informatie en opmerkingen. Jullie zijn duidelijk al heel bewust bezig met inkomsten en uitgaven. Onlangs hebben we wat verbeteringen doorgevoerd in de The Moneyer app.
Welke functie(s) van The Moneyer vinden jullie handig en welke niet?

Natuurlijk mogen de andere testers deze vragen ook beantwoorden ;-)
Reputatie 2
Marc schreef:

@heerings.net
Hier heb ik niet direct een antwoord op. Daarom heb ik jouw vraag doorgezet aan mijn collega's die de app ontwikkelen. Ze hebben de vraag in behandeling dus je ontvangt zo snel mogelijk ons antwoord.

?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P