Sorry, maar ik haak af

• Goed op dreef
  • 9 reacties
Wat jammer nu. De Moneyer app is onbetrouwbaar, onhandig en geeft onjuiste informatie.
Niet een keertje, maar keer op keer. De beveiliging is ver te zoeken (geen fingerprint bijvoorbeeld), en de foute meldingen over aankopen bij bedrijven waar ik nog nooit ben geweest stapelen zich op.
Voorbeeld: Eindsaldo gisteren lag € 2000,00 lager dan de moneyer app vanmorgen doorgaf. De eindstand van gisteren klopt, want ik heb zelf die € 2000,00 naar de spaarrekening overgeboekt. Niet in de avond, maar gisterochtend al.
Ik ben er nu wel klaar mee. Leuk bedoeld, maar de app voegt echt niets toe aan de SNS-bankieren app.
Bedankt voor alle moeite, jammer van het (ons?) geld wat in de ontwikkeling van dit gedrocht is en nog steeds wordt gestoken. #zinloos.

Ik meld me dus bij deze af... Succes met verder prutsen.

1 Reactie

Hoi VonJot,

Jammer dat je je wil uitschrijven. We beseffen ons dat de app van The Moneyer niet perfect is, dat hebben we ook geprobeerd aan te geven bij de start van de test. Gaandeweg en met jullie feedback finetunen we de app. Beantwoord je de mail die hebt ontvangen van The Moneyer? Dan melden ze je af. Bedankt voor de tijd en moeite die je in de test hebt gestoken en hopelijk blijf je ons via de community van feedback voorzien. Dat vinden we namelijk erg waardevol.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)