The Moneyer: even pauze en dan weer door

• Oud community manager
  • 66 reacties
Dankjewel voor de feedback die jullie op de community en via e-mail hebben gegeven. Er is voor ons veel werk aan winkel. Helaas zijn we minder ver dan we hoopten maar dankzij jullie opmerkingen verwachten we de komende weken goede stappen te zetten.

The Moneyer is nu aan de slag met onze vragen en wensen. De categorisatie wordt verbeterd want die werkte gewoon niet goed. Ze zorgen dat de tool echt gaat terugkijken en analyseren. Dat zou binnenkort een aantal interessante extra cards moeten opleveren.

Omdat the Moneyer nu werkt aan de verbeteringen, is het minder zinvol om deze week te blijven testen. Jullie ontvangen van ons een seintje wanneer alles vernieuwd en op orde is. Naar verwachting komt the Moneyer aan het einde van deze week met de nieuwe versie. Vanaf volgende week kunnen jullie deze versie testen.

Wij zijn net zo nieuwsgierig naar de verbeteringen als jullie. Volg dit topic of let goed op jouw mailbox zodat je weet wanneer de nieuwe versie live is.

5 Reacties

Waarom kan ik de nieuwe update van de test app niet downloaden? Wordt deze app straks ook in de nieuwe mobiel bankieren app gezet? Vind alleen deze app weinig toevoegen met de huidige.
Zojuist kreeg ik het bericht dat er veel verbeteringen zijn doorgevoerd in de app. Omdat we niet tevreden waren over de eerste versie van the Moneyer, testen we eerst zelf of de aanpassingen ook echt verbeteringen zijn. We willen jullie een versie geven waarmee je echt aan de slag kunt. Een versie die iets toevoegt aan het inzicht in jouw inkomsten en uitgaven.
Vandaag en morgen testen we dus zelf. Naar verwachting informeren we jullie begin volgende week over hoe je de nieuwe release binnnenhaalt en activeert.
Ok, dan doe ik er ook even niets mee. Want was ook zeker niet tevreden.
Reputatie 1
Marc schreef:

Zojuist kreeg ik het bericht dat er veel verbeteringen zijn doorgevoerd in de app. Omdat we niet tevreden waren over de eerste versie van the Moneyer, testen we eerst zelf of de aanpassingen ook echt verbeteringen zijn. We willen jullie een versie geven waarmee je echt aan de slag kunt. Een versie die iets toevoegt aan het inzicht in jouw inkomsten en uitgaven.
Vandaag en morgen testen we dus zelf. Naar verwachting informeren we jullie begin volgende week over hoe je de nieuwe release binnnenhaalt en activeert.

al nieuws?
We verwachten begin volgende week een nieuwe release van The Moneyer. Voordat die release komt, plaatsen we een bericht op de community en sturen we een mail.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)