SNS

Aanvullingen / opmerkingen "sticky´s"

• 13 mei 2014
  • 3 Reacties
  • 9955 Keer bekeken

Leuk, aparte voorstelitem van Mods
Prima (aanzet met) uitleg in Community handleiding
Toevoegen:
  • Hoe een nieuwe naam aanvragen (soms moet men bij inschrijven kiezen, wat mogelijk even later als niet goed wordt beoordeeld)
  • Hoe bericht bewerken (tijd om te veranderen) / verwijderen (en ook na bewerktijd)
  • Hoe account opzeggen

Community handleiding
De community is het online platform van SNS Bank waar je direct meepraat over financiële zaken. Je vindt er slimme financiële tips, je kunt zelf informatie delen en deelnemen aan onderzoeken. Heb je een vraag? Stel ‘m hier in één van de subforums en laat je door ons en andere klanten helpen. SNS Moderators streven er naar om binnen 1 werkdag een reactie te geven op een vraag.

Welkom op de community!
Hoe een dringende melding maken 24/7 (bijv. link naar website met virus oid) binnen EN buiten werktijden Mods

Let op!
Je kunt berichten van oud naar nieuw of omgekeerd instellen. Opmerkingen als hieronder of hierboven kloppen dus bij sommigen mogelijk niet, dus dat niet gebruiken.
Tot zover mijn eerste reactie,
Groet,
Ben 🆒

3 reacties

Bedankt @BigBen voor de aanvullingen, deze ga ik binnenkort verwerken!
Hoi Ben, ik heb je aanvullingen inmiddels verwerkt. Nogmaals dank voor de input!
Hoi Ben, ik heb je aanvullingen inmiddels verwerkt. Nogmaals dank voor de input!

Ik zag het. Je bent weer flink actief (op de voorgrond) geweest! :)
Groet,
Ben 🆒
PS Ik reageer binnenkort nog zoals eerder aangegeven, beetje druk (nou ja zeg) :rolleyes:

Reageer