SNS

Vraag

Actualiteit SNS Community op Mijn SNS

• 1 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 18853 Keer bekeken

Reputatie 2
Als je inlogt op Mijn SNS vind je onder aan de pagina het kopje "SNS Community - meest actueel".
Het subkopje "Actieve topics" wordt steeds ververst en is dus bij de tijd.
Het subkopje "Recente artikelen" daarentegen helemaal niet.
Daar staan nu nog drie artikelen, waarvan de meest recente dateert van september 2017. De andere twee zijn van november en december 2016. Er zijn ook al lang geen reacties meer op gekomen.
Mijn voorstel: blaas het thema "recente artikelen" nieuw leven in of verwijder het.
Overigens vond ik de interviews met klanten, de 12 vragen aan .... best interessant. Misschien kan dat weer opgepakt worden in het kader van het vernieuwingsproces van de Community.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @JanStel,

Touché, daar kaart je een aantal goede punten aan. Het is allemaal voor verbetering vatbaar. Daarom hebben we deze én andere vragen eerder bij Insided neergelegd en we kijken uit naar de vernieuwing. Op dit moment kunnen we het niet veranderen, maar met de update van de community wordt het aangepast. Je idee over interviews met klanten vind ik erg leuk, dit zouden we in de toekomst in een nieuw jasje maandelijks kunnen laten terugkomen. Ik zou het fijn vinden om te weten of andere leden op de community de (12 vragen aan..) interviews ook waarderen? Op die manier weet ik beter wat met plezier wordt gelezen. Draag gerust je ideeën aan, alvast dank.
Ik vermoed van wel. Immers, deze suggestie is al veel eerder gedaan. Zeker in het vergeetpotje?
Het niet actueel zijn, is al bijna een jaar geleden aangekaart. Is dus blijkbaar nog niet verholpen.

Reageer