Vraag

Actviteiten per member worden niet getoond.

Reputatie 2
Als ik naar een gebruiker ga zie al een poosje niet actief is, maar wel bijdragen heeft aangemaakt op de community dan zie ik bv het volgende:

Zie het statement: "fishermen2 is nog niet actief geweest."

Kijk ik onder Reacties (of Topics), dan worden de topics wel genoemd waar fishermen2 op heeft gereageerd.

Insided zou deze gegevens opnieuw moeten genereren. Ik heb zo'n idee dat dit fout gaat voor alle menbers die sinds 2017 geen nieuwe topics hebben aangemaakt, ik kan bij mijzelf nl. wel terugzoeken naar de 'oudste' topics (6 jaar geleden).

9 Reacties

Reputatie 2
Wat ook kan is dat "oude" onderwerpen zijn verwijderd. Dat daardoor de indexen niet (meer) juist zijn?
Groet,
Ben :cool:
Reputatie 2
@BB, nee dat heb ik ook gecontroleerd.
Hallo @eRik19 en @BigBen,

Om vrolijk te beginnen: de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad. Ik vermoed dat jullie allebei een beetje gelijk hebben: het is mogelijk dat de activiteit een rol speelt, maar ook dat oude onderwerpen verwijderd zijn. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar ik zal het bij InSided navragen.
Goedemiddag @eRik19 en @BigBen,

Goed nieuws :) InSided gaat de gegevens van deelnemers die (op een bepaald moment) in het verleden actief waren op de community verversen. Ze begrijpen dat het verwarrend kan zijn en zullen de update zo spoedig mogelijk uitvoeren.
Reputatie 2
Evelyn SNS schreef:

Goedemiddag @eRik en @BigBen,

Goed nieuws :) InSided gaat de gegevens van deelnemers die (op een bepaald moment) in het verleden actief waren op de community verversen. Ze begrijpen dat het verwarrend kan zijn en zullen de update zo spoedig mogelijk uitvoeren.

Hoi Evelyn,
dank voor je reactie.
Ook nog "Frohes neues" zoals we hier zeggen.
Groet,
@BigBen,
Folle lok en seine :)
Reputatie 2
@Evelien, bedankt voor de moeite en terugkoppeling.
eRik19 schreef:

@Evelien, bedankt voor de moeite en terugkoppeling.

Graag gedaan hoor @eRik19, ik krijg nog een seintje van InSided, daarvan zal ik jullie op de hoogte stellen.
Reputatie 2
Evelyn SNS schreef:

@BigBen,
Folle lok en seine :)

Tsja, veul haail en zegen in t nijjoar! Aldus de buren ......
Groet,

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)