SNS

Beantwoord

Attentie knop voor SNS medewerkers?

  • 28 januari 2015
  • 3 Reacties
  • 5684 Keer bekeken

Badge +1
Bij elke post op het forum is een knop 'Rapporteer bericht' volgens mij is die bedoeld voor #@$%^ achtige uitingen. Soms zie je dat bepaalde discussies gezellig worden en ik kan me dan goed voorstellen dat een SNS moderator het even niet ziet als daar een post bij zit die toch wel even actie behoeft. Je kunt natuurlijk een PM sturen, maar het zou ook handig zijn om een knop te hebben voor 'Attentie van SNS verwacht'.

Details zouden kunnen zijn: iedereen kan eenmalig op een post deze aanzetten. Een moderator die h'm gelezen heeft zet h'm weer uit en dan kan hij niet meer aangezet worden (of knop wordt onzichtbaar).
icon

Beste antwoord door eRik19 28 januari 2015, 16:35

Hi Erik,

Je zult het niet geloven, maar alle berichten worden door ons gelezen 😉. Hierin maken we altijd een afweging of we reageren, het bericht aanpassen of verwijderen.
Ik vind je idee wel interessant, ik maak daar uit op dat je van ons misschien in een topic ‘actie’ had verwacht, maar dat dit niet gebeurd is.
Kun je een voorbeeld geven? Dat mag uiteraard ook via [email]webcare@sns.nl[/email].
We gaan het hier bespreken 🙂.


Hoi Kirsty, dat is best wel een hele opgave, maar aan de andere kant is dat je job. Ik was wat ongeduldig vandaag, maar het is al goed gekomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Bij elke post op het forum is een knop 'Rapporteer bericht' volgens mij is die bedoeld voor #@$%^ achtige uitingen. Soms zie je dat bepaalde discussies gezellig worden en ik kan me dan goed voorstellen dat een SNS moderator het even niet ziet als daar een post bij zit die toch wel even actie behoeft. Je kunt natuurlijk een PM sturen, maar het zou ook handig zijn om een knop te hebben voor 'Attentie van SNS verwacht'.

Details zouden kunnen zijn: iedereen kan eenmalig op een post deze aanzetten. Een moderator die h'm gelezen heeft zet h'm weer uit en dan kan hij niet meer aangezet worden (of knop wordt onzichtbaar).

Volgens mij werkt "Rapporteer bericht" zo. De "dienstdoende" Mod (Wanda?) krijgt een berichtje. En dat 24u pd X 7 dgn X52 weken. Binnen een bepaalde tijd wordt er dan gereageert. Het zou natuurlijk ook een "grap" kunnen zijn als daarop is geklikt.
Groet.
Ben 🆒
Bij elke post op het forum is een knop 'Rapporteer bericht' volgens mij is die bedoeld voor #@$%^ achtige uitingen. Soms zie je dat bepaalde discussies gezellig worden en ik kan me dan goed voorstellen dat een SNS moderator het even niet ziet als daar een post bij zit die toch wel even actie behoeft. Je kunt natuurlijk een PM sturen, maar het zou ook handig zijn om een knop te hebben voor 'Attentie van SNS verwacht'.

Details zouden kunnen zijn: iedereen kan eenmalig op een post deze aanzetten. Een moderator die h'm gelezen heeft zet h'm weer uit en dan kan hij niet meer aangezet worden (of knop wordt onzichtbaar).


Hi Erik,

Je zult het niet geloven, maar alle berichten worden door ons gelezen 😉. Hierin maken we altijd een afweging of we reageren, het bericht aanpassen of verwijderen.
Ik vind je idee wel interessant, ik maak daar uit op dat je van ons misschien in een topic ‘actie’ had verwacht, maar dat dit niet gebeurd is.
Kun je een voorbeeld geven? Dat mag uiteraard ook via [email]webcare@sns.nl[/email].
We gaan het hier bespreken 🙂.
Badge +1
Hi Erik,

Je zult het niet geloven, maar alle berichten worden door ons gelezen 😉. Hierin maken we altijd een afweging of we reageren, het bericht aanpassen of verwijderen.
Ik vind je idee wel interessant, ik maak daar uit op dat je van ons misschien in een topic ‘actie’ had verwacht, maar dat dit niet gebeurd is.
Kun je een voorbeeld geven? Dat mag uiteraard ook via [email]webcare@sns.nl[/email].
We gaan het hier bespreken 🙂.


Hoi Kirsty, dat is best wel een hele opgave, maar aan de andere kant is dat je job. Ik was wat ongeduldig vandaag, maar het is al goed gekomen.

Reageer