SNS

Vraag

Blokkade

• 27 mei 2020
  • 1 Reactie
  • 4590 Keer bekeken

Tot mijn verbazing wilde ik in de middag een bedrag overboeken naar mijn ING rekening. Het ging om een bedrag van 50 euro. En ik kreeg een foutmelding (1004). Dus ik heb gelijk gebeld met de klantenservice SNS bank. Zij gaven aan dat het eventuele storing zou zijn, en dat ik het na 15:00 uur nog eens moest proberen. Dat heb ik ook gedaan. En weer kwam die overboeking niet door, ik heb het daarna nog een aantal keer achter elkaar geprobeerd, want ik dacht misschien ligt het aan de internetverbinding? En weer lukte het niet ?! Ik heb weer gebeld met de klantenservice en vervolgens gaf hij aan dat hij niet zou weten hoe het komt.. ik zei er is toch niks aan de hand? Hij zo nee hoor mevrouw! Ik zo oké dus ik kan nu in de winkel wel pinnen? Hij zo ja hoor! Toen ben ik naar de winkel gegaan en wilde ik pinnen en toen gaf die aan betaal anders! Ik heb daarna SNS bank gebeld weer.. en zij gaf aan dat er een blokkade op stond! En dit vond ik heel raar!!!! Graag wil ik weten wat hier aan de hand is? En of dit met die overboekingen te maken heeft? 

1 reactie

Reputatie 3

Goedemiddag Esje, dat er door de verschillende antwoorden onduidelijkheid ontstaat, dat kan ik me goed voorstellen. De melding die je zag kan ontstaan door een fout in een overboeking. Vandaar dat mijn collega je vroeg om het 3 uur later nogmaals te proberen. Mijn collega die je als laatste hebt gesproken, heeft je als het goed aangegeven wat je moet doen om meer informatie te krijgen. Als dit niet het geval is, stuur dan een mail met je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar: Webcare@sns.nl. Doe dit onder vermelding van ‘SNS Community - Esje - blokkade’.

Reageer