SNS

Community nieuwsbrief 09-2017

• 2 oktober 2017
  • 9 Reacties
  • 1135 Keer bekeken

Kort geleden kreeg ik meerdere keren de nieuwsbrief september 2017. Om de 1 of andere reden gaat daar bij mij iets fout mee, ik krijg grotendeels alleen de opmaakcode te zien en niet de inhoud.
Wat is er mee aan de hand? Hebben meerderen dat?
.
Bij het onderzoeken van 1 en ander kwam ik nog wat oude nieuwsbrieven tegen. Altijd leuk om daar nog even doorheen te lezen, helemaal als je dat kunt afzetten tegen de huidige situatie. Nieuwsbrief van december 2014;
Een succesvol jaar voor de community
Met het einde van het jaar in zicht is het tijd om terug te kijken naar een succesvol jaar op SNS Community. De community werd ruim 350.000 keer bezocht. Het afgelopen jaar hebben we 6740 nieuwe leden verwelkomd en samen plaatsten jullie ruim 6500 reacties!

Resultaten
We hebben mooie resultaten bereikt met de community. Zo werden er functionaliteiten in de Mobiel Bankieren app en Mijn SNS omgeving verbeterd naar aanleiding van jullie input. Een selecte groep leden dacht voor de zomer mee over onze nieuwe campagne 'Heel Normaal SNS' en er werden processen aangepast.

Bijeenkomsten
We kwamen 3 keer bij elkaar. Zo gingen we met de groep actieve leden naar het SNS Historisch Centrum in Kampen, we organiseerden een borrel om met jullie te vieren dat we 10.000 leden hadden en we brachten met een aantal leden een bezoekje aan onze IT-afdeling.

Betrokkenheid collega's SNS
Dat de community ook steeds meer intern gaat leven blijkt wel uit de betrokkenheid van onze directeur Ton Timmerman, maar ook uit de reacties van collega's op de community. En wat dacht je van Anna de medewerkster van Achterstandenbeheer die een maand op minimum leefde en hierover blogde. Wisten jullie dat mijn collega's van IT ook regelmatig meelezen?

Plannen voor het nieuwe jaar
Volgend jaar staat de overgang naar een nieuw platform op de planning. We krijgen een nieuwe community met nieuwe mogelijkheden. Ook gaan we jullie meer betrekken bij de ontwikkelingen van Mobiel Bankieren en Mijn SNS. En natuurlijk gaan we ook weer een aantal bijeenkomsten organiseren om een kijkje te komen nemen bij SNS.

Bedankt voor jullie bijdrage aan dit succes! Ik kijk er naar uit om volgend jaar het gesprek voort te zetten en wens jullie allemaal een hele fijne kerst en een gelukkig en gezond 2015!

.
Tot zover de nieuwsbrief.
Groet,
Ben 🆒

9 reacties

Goedemorgen BigBen,

Overdaad schaadt, dus ik begrijp dat het eenmalig ontvangen van de nieuwsbrief voldoende is. Hoe het kan dat je deze meerdere keren ontvangt, dat weet ik niet. Ik geef dit door aan mijn collega. Als er meer leden zijn die de nieuwsbrief vaker dan eens ontvangen, dan lees ik dat graag. Wist je dat je op ‘Klik hier om de afbeeldingen te downloaden’ moet klikken om de nieuwsbrief goed te kunnen lezen? Als je de nieuwsbrief ontvangt, dan blijven de afbeeldingen verborgen. Werkt dit of krijg je dan alsnog de opmaakcode in beeld?
Goedemorgen BigBen,

Overdaad schaadt, dus ik begrijp dat het eenmalig ontvangen van de nieuwsbrief voldoende is. Hoe het kan dat je deze meerdere keren ontvangt, dat weet ik niet. Ik geef dit door aan mijn collega. Als er meer leden zijn die de nieuwsbrief vaker dan eens ontvangen, dan lees ik dat graag. Wist je dat je op ‘Klik hier om de afbeeldingen te downloaden’ moet klikken om de nieuwsbrief goed te kunnen lezen? Als je de nieuwsbrief ontvangt, dan blijven de afbeeldingen verborgen. Werkt dit of krijg je dan alsnog de opmaakcode in beeld?

Hoi Vroni,
Dank voor je reactie. Ik heb ze inmiddels weggegooid. Als ervaren computer gebruiker eea getest en daarna dus deze post.
Geen idee wat het was en we laten het maar zo omdat er ook geen andere meldingen zijn. Vermoedelijk iets aan deze zijde dan niet goed.
Groet,
Ben 🆒
Ik ben ook snel met verwijderen van nieuwsbrieven.
Ik krijg de complete brief pas goed in beeld nadat ik in de opties heb aangegeven dat alles "door" mag. Maar dat is alleen maar goed.
Verder heb ik (hebben wij) hem twee keer gekregen, op verschillende mailadressen. Ook dat is goed vanuit het SNS-standpunt omtrent de afzonderlijke en/of rekeninghouders.
Hoi BigBen en Koos,

Zo te zien zijn jullie opgeruimde mannen 🙂 @BigBen Laat je het weten als dit in de toekomst weer gebeurt?
Ik zal wel moeten, met al die attenderingsmails van SNS...:D
Hoi BigBen en Koos,

Zo te zien zijn jullie opgeruimde mannen 🙂 @BigBen Laat je het weten als dit in de toekomst weer gebeurt?

Tsja, misschien kun je enig begrip opbrengen voor een diepe zucht van mij. Ik heb in het verleden bij een 2e emailadres aangegeven, deze niet voor nieuwsbrieven te gebruiken. Dat ging al een hele tijd goed. Nu "ineens" wordt deze toch weer gebruikt. Dus ontvang ik de volgende, oh nee eind deze maand, wederom 2 nieuwsbrieven. Of niet?
Groet,
Ben 🆒
Laat je het weten als je de volgende keer weer een nieuwsbrief op het ‘verkeerde’ mailadres ontvangt? Dan weten we of het een incident is of een structureel probleem. In het laatste geval zoeken we uiteraard een oplossing.
Laat je het weten als je de volgende keer weer een nieuwsbrief op het ‘verkeerde’ mailadres ontvangt? Dan weten we of het een incident is of een structureel probleem. In het laatste geval zoeken we uiteraard een oplossing.

Groet,
Ben 🆒
Wat mij intrigeert zijn de volgende zinnen uit die nieuwsbrief van december 2014: Dat de community ook steeds meer intern gaat leven blijkt wel uit de betrokkenheid van onze directeur Ton Timmerman, maar ook uit de reacties van collega's op de community.
Daar blijkt nu weinig tot niets meer van over te zijn. Wanneer was Ton voor het laatst actief op de community?

Ook gaan we jullie meer betrekken bij de ontwikkelingen van Mobiel Bankieren en Mijn SNS.
Geen commentaar.

Reageer