SNS

De nieuwe community is vandaag live gegaan

• 7 juli 2016
  • 158 Reacties
  • 33405 Keer bekeken

Toon eerste bericht

158 reacties

Fijn om dat te vernemen. weer een ongemakje weggewerkt. Ga zo door.
Badge
Goedemorgen,

Ik probeer altijd op het kopje Recente topics te klikken als ik alle recente topics wil bekijken.
Maar dit moet je benaderen via menu -> recent actieve topics.
Zou het kopje ook een linkje naar de recent actieve topics kunnen worden?
Het klinkt misschien een beetje lui, maar ja, dat zijn al die fietspaadjes die net een hoekje afsnijden ook. Maar het is wel praktisch:8
Hoi Gerard,

Je verzoek zetten we door naar InSided, bedankt voor het meedenken.
Die zaken die ik aangaf zijn nog niet verholpen helaas..kan nog steeds "schuiven" op de mobiel..:(

De zaken die je doorgegeven hebt staan uit bij inSided, zodra het aangepast is melden we het hier.

Ja

Ik ontdekte net dat links niet meer onderstreept zijn, maar van een stippellijn (puntenlijn) zijn voorzien. Ziet er goed een duidelijk uit zo.
Verder viel het met de afgelopen dagen/week (tijd?) op, dat ik niet steeds weer hoef in te loggen als ik van computer wissel. Dat moest als ik nog was ingelogd op de één en dan later op de ander ook de community in wilde.
Handig zo.
Groet,
Ben 🆒
PS Langzaam maar zeker worden zo onze opmerkingen verwerkt, terug koppeling is ......
Fijn dat je blij bent met de verbeteringen 😃
Ik zag van de week dat het venstertje met de emicons weer als vanouds "omhoog" openklapt. Is dus kort geleden (gelukkig) aangepast.
Wat nog meer?
Groet,
Ben 🆒
PS Nu nog (naast bold end.) een knop voor het plaatsen van een link erbij aub.
Hoi Ben,

Klopt, dit ticket is opgelost. De knop voor het plaatsen van een link staat nog op de wensenlijst bij Insided.

Reageer