Vraag

Follow-up markering op topic of post

Reputatie 2

Goed dat je ernaar vraagt, ik heb je suggestie gelijk in december doorgegeven. Net zoals je wens met betrekking tot de attenties op de betaalrekening, heb ik hier nog geen antwoord op gehad. Het spijt me dat de terugkoppeling op zich laat wachten, ik kan me voorstellen dat je eerder een bericht had verwacht.

Dit soort opmerkingen moeten vaker door de moderators gemaakt worden. Mij ik ook wel overkomen dat ik navraag moest doen en uit de reactie bleek dat het tracken van het navragen was vergeten.

Het zou handig zijn als een topic of reactie (in een langere discussie) de status van 'Followup' of 'In behandeling' zou kunnen krijgen met een herkenbaar icoontje voor de klant. De Mods zouden dan regelmatig deze topics kunnen nakijken en als een reactie te lang duurt de interne mensen opnieuw aan sporen te reageren, na zo'n actie zou dan aan de gebruikerskant de popup van de Followup aangepast kunnen worden zodat de klant kan zien dat de Mods nog steeds bezig zijn.

Ik heb het vermoeden dat de Mods nu elk hun eigen lijstjes bijhouden en niet van elkaar kunnen zien wat er aan interne communicatie heeft plaatsgevonden rond vragen naar de back office.

Ik kan me niet voorstellen dat een partij als Insided daar geen standaard oplossing voor heeft.

Groet Erik.

1 Reactie

Hoi @eRik19,

Uitstekend idee! Intern werken we ook op die manier. Voor de community zal het ook handig zijn om wensen/suggesties te labelen zodat iedereen in een oogopslag weet wat de actuele status is. Zoals je weet is InSided bezig met een update en wordt er gewerkt aan verbeteringen voor het platform. Deze praktische tip neem ik zeker mee.

Je schrijft ook: "Ik heb het vermoeden dat de Mods nu elk hun eigen lijstjes bijhouden en niet van elkaar kunnen zien wat er aan interne communicatie heeft plaatsgevonden rond vragen naar de back office".

Oei, hier schrik ik van. Mijn collega's hebben geen aparte lijstes en we communiceren dagelijks en doorlopend met elkaar via een business chat. Er zijn immers meer online SNS kanalen (o.a. Facebook, Twitter en Whatsapp) waarop we service verlenen en gesprekken met klanten hebben. Goed, om op de wensen en suggesties op de community terug te komen: het is mogelijk dat deze soms lang uitstaan. De reden hiervoor is simpel, ik krijg niet altijd gelijk antwoord en sommige aanvragen worden door verschillende mensen op diverse afdelingen beoordeeld.

Omdat ik dagelijks met jullie (op de community) in gesprek ben, benadruk ik bij een navraag dat ik graag een spoedige reactie ontvang, maar ik kan geen prioriteit forceren. Ogenschijnlijk eenvoudige aanpassingen hebben expertise, ontwikkeling en testperiodes nodig. Komt tijd, komt raad :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)