Sticky

Het SNS Team stelt zich voor

Het SNS Team stelt zich voor
Het SNS Team bestaat uit SNS Moderators die een oogje in het zeil houden op het forum, informatie delen en vragen beantwoorden. Daarnaast zijn er SNS Medewerkers die de moderators vanuit hun vakgebied ondersteunen of uit eigen interesse meelezen en/of reageren.

Wie zit er in het SNS team?
Het team moderators bestaat uit: Sanne, Sven, Jeroen, Ilona,Tibor, Monique, Vroni en Evelyn. Samen doen we iedere dag ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen en een glimlach op je gezicht te toveren. Hieronder maak je kennis met het team en lees je meer over wie we zijn en wat we doen.

8 Reacties

Hoi! Met veel plezier stel ik mezelf aan je voor, mijn naam is Evelyn en ik woon in Leiden. Na mijn loopbaan bij (onder andere) Fortis Bank Communicatie en V&D Webcare werk ik sinds november 2018 bij SNS op het hoofdkantoor in Utrecht. Net zoals mijn collega's zal ik regelmatig tips en informatie delen en daarnaast mensen met vragen en/of opmerkingen persoonlijk helpen, daar word ik erg blij van. Met andere woorden: ik heb een droombaan bij SNS. In mijn vrije tijd ben ik een sportief typje, ik ga regelmatig naar de sportschool en geniet het meest van cardiotrainingen zoals Steps en Zumba. Ik kijk ernaar om je op de community te ontmoeten. Tot zover en tot snel, groet Evelyn.
Hoi allemaal, mijn naam is Sven en samen met mijn vriendin en 2 zoontjes woon ik in Groningen. Inmiddels werk ik bijna 4 jaar bij SNS, waarvan de laatste 2,5 jaar voornamelijk op onze social media kanalen. Jullie zijn bij mij aan het juiste adres voor antwoorden op alle vragen op het gebied van onze producten en diensten. In mijn vrije tijd ben ik voetbaltrainer en hou ik ervan om te boksen en te surfen. We spreken elkaar snel. Groet, Sven
Hallo allemaal, ook ik stel me graag voor. Mijn naam is Ilona, 38 jaar en ik woon met mijn gezin in het prachtige Groningen. Vanuit een studie Vastgoed en Makelaardij ben ik in het bankwezen gerold en sinds 2009 werk ik met veel plezier bij SNS. Naast contact met onze klanten via telefoon, chat en mail ben ik sinds 2 jaar ook onderdeel van dit leuke Webcare-team. Mijn vrije tijd besteed ik vooral met mijn 2 kleine kinderen en daarnaast hou ik erg van reizen, taarten bakken en in alle rust een boek of tijdschrift lezen. Heb je vragen, stel ze gerust. Ik kijk ernaar uit om met jullie in gesprek te gaan op de Community of via 1 van de andere kanalen. Tot snel. Groetjes, Ilona
Hoi allemaal,

Ook hierbij stel ik me aan jullie voor. Mijn naam is Sanne, 33 jaar jong. Ik ben geboren en getogen in de stad Groningen. Voor mijn studie European Business Fashion Management in het pittoreske Doorn, ben ik verhuisd naar Utrecht en in deze mooie stad heb ik 7 jaar gewoond. Nu woon ik met mijn zoon weer in het hoge noorden en sinds 2015 werk ik bij SNS waar ik me voornamelijk bezig houd met onze social media kanalen.

Na mijn studie heb ik gewerkt als Inkoop assistent en storemanager bij verschillende grote modeketens. De stap naar het bankwezen is misschien vreemd, maar voelde voor mij heel natuurlijk. Mensen helpen en dan juist met hun financiën is persoonlijk en geeft voldoening.
Mijn hobby’s zijn reizen en koken (vooral de Italiaanse keuken). Daarnaast fitness ik en besteed ik veel tijd aan mijn zoon, vriend en vrienden. Met een zoon van bijna 5 is dat nooit saai :)

Wil je meer weten? Vraag het me gerust. Ik kijk ernaar uit om jullie vragen te beantwoorden en met elkaar in gesprek te gaan.
Hallo allemaal,

Ook ik stel me graag nog een keertje voor. Mijn naam is Tibor, ik ben 34 jaar en sinds 2009 werk ik bij SNS. Je hebt me vast wel eens zien langskomen op de community. Ik ben opgegroeid in Maastricht en ik woon sinds 2002 in Utrecht. Ik ben een levensgenieter, sport graag en reizen is een passie van me. Onlangs ben ik in Colombia geweest: een enorme aanrader. Naast de fascinerende steden en indrukwekkende hikes vond ik het een verademing dat het land nog niet in de greep is van ‘massatoerisme’.

Ik was bij de geboorte van SNS Community aanwezig. Het is mooi om te zien dat we nog steeds groeien. Graag zet ik deze weg met jullie voort.
Hoi allemaal,

Mijn naam is Monique en samen met mijn man en 2 kinderen woon ik in Groningen. Inmiddels werk ik al 10 jaar bij SNS, waarvan de laatste 2,5 jaar op onze social media kanalen. Jullie kunnen mij vragen stellen op het gebied van onze producten en diensten. In mijn vrije tijd ben ik het liefst met mijn man en kinderen, maar ik ga ook graag boksen of keepen voor mijn zaalvoetbalteam. We spreken elkaar snel.

Groet, Monique
Hoi allemaal, met veel plezier sluit ik aan in het voorstelrondje. Mijn naam is Jeroen, opgegroeid in Friesland en ‘volwassen’ geworden in Groningen. Na mijn studie HEAO MER Bank- en Verzekeringswezen ben ik via omwegen bij SNS terechtgekomen. Daar help ik onze klanten al meer dan 10 jaar met al hun financiële zaken. Als ik vrij ben, dan ben ik graag onderweg. Dan kan een spannend tripje naar het buitenland zijn, maar ik vind het ook heerlijk om op mijn mountainbike door het ruige Groningse land te fietsen. Graag tot snel op de Community. Groetjes, Jeroen.
Hallo allemaal, mijn naam is Vroni en ik werk nu bijna 2 jaar bij SNS. Via social media help ik jullie graag en hoop zo het contact persoonlijk te houden. Deze community is een mooi kanaal om echt met elkaar in gesprek te gaan, ervaringen en tips te delen. In mijn vrije tijd sport ik regelmatig en spreek ik af met vrienden en familie. Tot snel, groet, Vroni