SNS

Het SNS Team stelt zich voor

• 9 mei 2014
  • 5 Reacties
  • 6894 Keer bekeken

Dit is het topic waar het SNS Team zich voorstelt.

Het SNS Team bestaat uit SNS Moderators die een oogje in het zeil houden op het forum en vragen beantwoorden (ook wel webcare), SNS Medewerkers die de moderators vanuit hun vakgebied ondersteunen of uit eigen interesse meelezen of reageren en de community manager.

Het moderatieteam bestaat uit:
Evelyn
Sanne
Sven
Jeroen
Vroni
Ilona
Tibor

Samen doen wij iedere dag ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen en hopelijk een glimlach op je gezicht te toveren ;-)

Kijk hieronder om meer te weten te komen over het SNS Team.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hallo allemaal,

Ook ik stel me graag nog een keertje voor.

Ik ben Tibor, 29 jaar en werk sinds 2009 bij SNS Bank. Je hebt me vast wel al een keer langs zien komen op de community. Ik ben opgegroeid in Maastricht en woon sinds 2002 in de Randstad. Ik ben een levensgenieter, sport graag en reizen is een enorme passie van me 🆒.

Ik was bij de geboorte van SNS Community aanwezig; mooi om te zien dat hij langzaam volwassen wordt! Graag zet ik deze weg met jullie voort 😉.
Badge +1
Hallo allemaal,

Hierbij stel ik me ook graag nog een keertje voor.

Ik ben Tineke, 29 jaar en werk net als Tibor sinds 2009 bij SNS Bank. Jullie hebben mij ongetwijfeld al vaak voorbij zien komen op de community. Tibor en ik zijn in februari 2011 begonnen met SNS Webcare en we modereren sinds eind 2011 ook SNS Community.

Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in Friesland, waar ik tot mijn 18e heb gewoond. Hierna ben ik in Groningen gaan studeren en wonen. Tot een dikke maand geleden woonde ik in Groningen en reisde van Groningen naar Utrecht voor het werk. Sinds een maand woon ik in Amsterdam, met onwijs veel plezier. Ik heb een stuk minder reistijd en geniet van het leven in Amsterdam. :)

In mijn vrije tijd breng ik veel tijd door met vrienden en vriendinnen; avondjes borrelen en uiteten. Verder hou ik net als Dennis ook erg van reizen.

Ik heb de community groter zien worden en hoop dat we deze met z’n alleen naar een hoger niveau kunnen tillen. Tot snel. 🙂
Dag allemaal,

Ook ik wil me graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Jeroen, 38 jaar oud. Ik ben opgegroeid in Surhuisterveen, een klein plaatsje in Friesland. Tijdens mijn studie heb ik de overstap gemaakt naar de stad Groningen. Na bij verschillende banken te hebben gewerkt, heb ik in 2009 de keuze gemaakt voor SNS. Sinds een aantal maanden maak ik onderdeel uit van ons gezellige webcareteam.

Op dit moment ben ik druk met het zoeken naar een leuk appartement in de stad. De tijd die ik overhoud besteed ik graag aan reizen en het bijwonen van concerten en optredens van mijn favoriete bands. Daarnaast trap ik geregeld een balletje in het park of je vindt me in het poolcafé.

Ik heb erg veel zin in dit nieuwe avontuur. Als je vragen hebt; stel ze vooral. Dan maken we er samen een mooie tijd van.
Reputatie 1
Hoi allemaal,

Ook hierbij stel ik me aan jullie voor. Mijn naam is Sanne, 31 jaar jong. Ik ben geboren en getogen in de stad Groningen. Voor mijn studie European Business Fashion Management in het pittoreske Doorn, ben ik verhuisd naar Utrecht en in deze mooie stad heb ik 7 jaar gewoond. Nu woon ik met man en zoon weer in het hoge noorden en sinds 2015 werk ik bij SNS en sinds kort voor webcare.

Na mijn studie heb ik gewerkt als Inkoop assistent en storemanager bij verschillende grote modeketens. De stap naar het bankwezen is misschien vreemd, maar voelde voor mij heel natuurlijk. Mensen helpen en dan juist met hun financiën is persoonlijk en geeft voldoening.
Mijn hobby’s zijn reizen en koken (vooral de Italiaanse keuken). Daarnaast fitness ik en besteed ik veel tijd aan mijn gezin. Met een zoon van 2,5 is dat nooit saai :)

Wil je meer weten? Vraag het me gerust. Ik kijk ernaar uit om jullie vragen te beantwoorden en met elkaar in gesprek te gaan.
Hoi allemaal,

Ook ik stel mij graag voor op de community. Mijn naam is Vroni en werk sinds kort bij SNS voor Webcare. Ik ben 26 jaar, woon in Egmond en heb Communicatiemanagement gestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik mijn vrije tijd spreek ik graag af met vrienden en familie, bak ik diverse recepten en probeer ik dit er ook weer zoveel mogelijk af te sporten.

Ik heb zin om op de community aan de slag te gaan en vragen of opmerkingen op te pakken.