SNS

Beantwoord

Hoe kan ik eenvoudig de nieuwe topics op de community zien?

• 31 augustus 2017
  • 3 Reacties
  • 961 Keer bekeken

Het gebeurt geregeld dat er een nieuw topic wordt gemaakt, dat ik interessant vind, en die ik graag wil volgen. Maar dan moet je wel van het bestaan afweten, en soms kom ik daar weken later pas achter.
Is het mogelijk om standaard een attentie-mail te krijgen bij een nieuw topic, zodat ik eventueel het "Topic volgen" kan uitzetten als ik het minder relevant vind voor mezelf?
icon

Beste antwoord door BigBen 31 augustus 2017, 16:09

Ik gebruik altijd "actief sinds laatste bezoek" in het "menu" rechtsboven. Ik wil graag alles lezen en krijg dus een prima overzicht van "alle" berichten sinds de laatste keer dat ik was ingelogd. Mogelijk is het voor jou ook wat (als alternatief / of totdat je gevraagde optie er is), er staat nl het eea bij vermeld, Topic, onderwerp en wie het heeft geplaatst.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

3 reacties

Ik gebruik altijd "actief sinds laatste bezoek" in het "menu" rechtsboven. Ik wil graag alles lezen en krijg dus een prima overzicht van "alle" berichten sinds de laatste keer dat ik was ingelogd. Mogelijk is het voor jou ook wat (als alternatief / of totdat je gevraagde optie er is), er staat nl het eea bij vermeld, Topic, onderwerp en wie het heeft geplaatst.
Groet,
Ben 🆒
Die kende ik niet. Daarmee heb ik niets meer nodig.
Dank je wel !
Hoi Koos en Ben,

Fijn om de kracht van community in volle glorie te zien. Mooi om te lezen dat je geholpen bent met het antwoord van Ben.

Reageer