SNS

Beantwoord

Hoe kan ik iemand op de community vinden

• 27 oktober 2016
  • 5 Reacties
  • 776 Keer bekeken

Stel dat ik van iemand zijn communitynaam weet en meer over die persoon wil opzoeken. Hoe kan ik die persoon vinden? Voorbeeld (als dat mag): Bram Bouchier is uitgeroepen tot community lid van de maand. Heel fijn voor hem. Ik had van hem echter nog geen bijdrage gezien (niet zijn fout). Dus ik type zijn naam in de zoekbalk en vind dan niets. Dat vind ik jammer. Dus hoe kan ik zo iemand wel vinden :?
icon

Beste antwoord door BigBen 27 oktober 2016, 23:46

Ik heb het net weer gedaan en dan komt er alleen dit topic tevoorschijn. Ra, ra, hoe kan dat?
Hoi Jan,
ik heb het nu nogmaals gedaan en krijg 7 topics (resultaten).
Waarschijnlijk heb je gezocht "binnen" een bepaald topic (deze dus).
Klik rechtsboven op Menu, dan op Forumoverzicht. Daar kun je de naam (in dit geval) intoetsen en .... 7 stuks.
(je moet eerst helemaal "boven" in de community zijn om in de hele community te zoeken)-.
Groet,
Ben 🆒
PS Ding je mee in de wedstrijd "Profielfoto"? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Type de naam in in de zoekbalk. Je krijgt dan mogelijk meerdere topics waar een bijdrage van de "naam" in staat. Klik op naam en ...
Groet,
Ben 🆒
PS lukt mij net zo.
Ik heb het net weer gedaan en dan komt er alleen dit topic tevoorschijn. Ra, ra, hoe kan dat?
Hoi Jan,
ik heb het nu nogmaals gedaan en krijg 7 topics (resultaten).
Waarschijnlijk heb je gezocht "binnen" een bepaald topic (deze dus).
Klik rechtsboven op Menu, dan op Forumoverzicht. Daar kun je de naam (in dit geval) intoetsen en .... 7 stuks.
(je moet eerst helemaal "boven" in de community zijn om in de hele community te zoeken)-.
Groet,
Ben 🆒
PS Ding je mee in de wedstrijd "Profielfoto"? 🙂
Ben, inderdaad. Bij forumoverzicht lukt het wel. Nooit geweten dat die zoekfunctie afhankelijk is van waar je bent op de site. Weer wat geleerd. En yep, mijn nieuwe profielfoto blijft net zo lang staan tot de uitslag bekend is. 😃
Mooi opgelost mannen 🆒

Reageer