SNS

Beantwoord

Hoe kan ik me uitschrijven als lid van de community?

• 1 september 2014
  • 9 Reacties
  • 22163 Keer bekeken

Nergens kan ik ontdekken hoe ik me uit kan schrijven bij de SNS community.

Ik heb hier veel geleerd, maar het is tijd voor een nieuwe uitdaging.
icon

Beste antwoord door Wanda 1 september 2014, 15:58

Hallo Pela,

Jammer dat je het lidmaatschap van de community wil beëindigen. In de community handleiding staat hoe je dit kunt doen. Als je een mailtje stuurt naar [email]community@sns.nl[/email] met daarin je inlognaam en reden van opzeggen, zorg ik dat het in orde komt.

Bedankt voor je betrokkenheid en actieve bijdrage aan de community.

Hartelijke groet,
Wanda
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge
Welcome to the hotel California....

Jammer dat je weggaat, trouwens..
Hallo Pela,

Jammer dat je het lidmaatschap van de community wil beëindigen. In de community handleiding staat hoe je dit kunt doen. Als je een mailtje stuurt naar [email]community@sns.nl[/email] met daarin je inlognaam en reden van opzeggen, zorg ik dat het in orde komt.

Bedankt voor je betrokkenheid en actieve bijdrage aan de community.

Hartelijke groet,
Wanda
Hee, Pela; "laat me niet alleen"!
Volgens mij was je toch niet van plan op te zeggen? Je wil vast alleen weten of en hoe dat kan, voor het geval dat!
Groet,
Ben 🆒
PS Wanda vindt dit soort post niet leuk!
PS2 Nieuwe uitdaging? Aanhouder wint!
@Pela  Net nu we zo lekker op gang komen? Je 'kunt' ons niet in de steek laten hoor! Wie moet oost Limburg dan vertegenwoordigen in deze community? Wat moeten we doen om jou te behouden voor dit forum? Please............
@SNS Bank

Goedemorgen,

Graag wil ik mijn profiel verwijderen op het SNS forum. Ik kan het echter niet. Ik wil niks aanpassen of iets dergelijks, het profiel dient gewoon compleet verwijderd te worden.

Mvg, Jasper Doon
Badge +2
Hoi Jasper,

Wanda legt hierboven uit hoe je jezelf uitschrijft. Ik zie dat je inmiddels hebt gemaild naar webcare@sns.nl. Dit is geen punt en ik zorg ervoor dat je wordt uitgeschreven. Mooi om te lezen dat je ons niet helemaal verlaat maar actief blijft met een andere gebruikersnaam.
Dank je wel Marijke!
ik vind het te gek voor woorden dat je je met een mail moet uitschrijven, echt sns
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Wimkasius,

De community van SNS bestaat uit een grote groep echte mensen en dat willen we graag zo houden. Ik begrijp dat één druk op de knop makkelijker is, maar als je je wilt uitschrijven zie ik graag een mailtje met je gegevens tegemoet. Stuur je e-mail naar: community@sns.nl met daarin je inlognaam en de reden van opzeggen, dan zorgen we ervoor dat je uitgeschreven wordt.

Reageer