SNS

Beantwoord

Hoe pas ik mijn mailadres voor de community nieuwsbrief aan?

• 26 november 2016
  • 5 Reacties
  • 14037 Keer bekeken

Waarschijnlijk op basis van mijn oude login (voordat de Cummunity onderdeel was van Mijn SNS) ontvang ik SNS Community Nieuws nog op een oud mail adres. Ik zocht zowel in mijn Community profiel als in de instellingen van Mijn SNS naar een optie om dat mailadres te wijzigen. Ik kon het niet vinden.
Hoe moet ik dat Nieuwsbrief mailadres wijzigen?
icon

Beste antwoord door Jeroendv SNS 28 november 2016, 13:46

Hoi tasco.alblas,

Als je je mailadres wil wijzigen, dan mail je het oude en het nieuwe mailadres naar: webcare@sns.nl. In het onderwerp noteer je: ‘Community – Hoe pas ik mijn mailadres voor de community nieuwsbrief aan?’. Na ontvangst van je mail, pas ik je gegevens aan.

@Sjaakie93 Bedankt voor het meedenken. Je hebt het helemaal bij het rechte eind 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag, Tasco. Volgens mij moet je dat een e-mail sturen naar: webcare@sns.nl met in het onderwerp "Email adres community nieuwsbrief te wijzigen?". Zij kunnen dit voor jou veranderen.
Hoi tasco.alblas,

Als je je mailadres wil wijzigen, dan mail je het oude en het nieuwe mailadres naar: webcare@sns.nl. In het onderwerp noteer je: ‘Community – Hoe pas ik mijn mailadres voor de community nieuwsbrief aan?’. Na ontvangst van je mail, pas ik je gegevens aan.

@Sjaakie93 Bedankt voor het meedenken. Je hebt het helemaal bij het rechte eind 😉
Hoe moet ik het emailadres wijzigen voor berichten van community?
Hoi veenkar,

Stuur je je gegevens zoals hieronder aangegeven? Dan wijzig ik je mailadres.

Hoi tasco.alblas,

@Sjaakie93 Bedankt voor het meedenken. Je hebt het helemaal bij het rechte eind ;-)
Het zou toch veel handiger zijn als we dat zelf online kunnen regelen. Of zie ik dat verkeerd?

Reageer