SNS

Beantwoord

Hoe zie ik de nieuwste reacties als eerste?

• 8 mei 2015
  • 9 Reacties
  • 1929 Keer bekeken

Even een klein vraagje (over een grote ergernis op de community). Kun je vanaf de home ook direct naar de laatste post (of pagina) van een forum thread? Ik kom nu altijd om de eerste pagina uit.
icon

Beste antwoord door Blacktomcat 8 mei 2015, 11:37

Even een klein vraagje (over een grote ergernis op de community). Kun je vanaf de home ook direct naar de laatste post (of pagina) van een forum thread? Ik kom nu altijd om de eerste pagina uit.

Hallo Ruud, probeer dit eens. Als je ingelogd bent op MijnSNS, zie je rechts een blok met SNS Community. Daar staat eerst je profielnaam en onderaan "Wijzig Profiel". Klik daar op en ga dan naar het blok "Topics Weergaveopties". (Zie plaatje hieronder). Daar kun je bij "reactieweergave" aangeven hoe je de berichten wilt zien. Ik heb die momenteel staan op "lineair - Nieuwste eerst". Dan kom je i.h.a. op de pagina waar de laatste reactie bovenaan staat. Op deze pagina kun je nog andere instellingen veranderen. Speel er maar eens mee. Succes. :)
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Ruud, probeer dit eens. Als je ingelogd bent op MijnSNS, zie je rechts een blok met SNS Community. Daar staat eerst je profielnaam en onderaan "Wijzig Profiel". Klik daar op en ga dan naar het blok "Topics Weergaveopties". (Zie plaatje hieronder). Daar kun je bij "reactieweergave" aangeven hoe je de berichten wilt zien. Ik heb die momenteel staan op "lineair - Nieuwste eerst". Dan kom je i.h.a. op de pagina waar de laatste reactie bovenaan staat. Op deze pagina kun je nog andere instellingen veranderen. Speel er maar eens mee. Succes. :)
Hoi Ruud,

Volgens mij moet het lukken deze ergernis aan te pakken met de instructie van Blacktomcat. Ik heb het stiekem zelf ook maar aangepast; ik ergerde me er ook aan 🙂.
Wie wil het in dit geval ook het 'Reageer'-scherm bovenaan hebben staan?
Bedankt Blacktoomcat! Deze tip maakt het forum een stuk werkbaarder!
Al gaat het teruglezen nu een beetje contra intuitief.
Bedankt Blacktoomcat! Deze tip maakt het forum een stuk werkbaarder!
Al gaat het teruglezen nu een beetje contra intuitief.

Gewoon dagelijks lezen, hoef je weinig terug! :D
Wat je misschien ook een leuke optie vindt is het volgende;
in het blokje met o.a. "mijn instellingen" staat iets naar onderen "mijn topics". Daarop klikken . Dan volgt hetzelfde blokje opnieuw in het venster (nieuw) maar dan staat er " reacties sinds laatste bezoek". Daarop klikken en je krijgt een lijst met berichten sinds de laatste keer dat je alles hebt gelezen.
Verder terug zul je echter handmatig moeten blijven doen.
Groet,
Ben 🆒
PS Dit werkt nu nog bij onze huidige opzet van de community. Er is echter een nieuwe versie onderweg en ik weet niet of dit trucje (en anderen) dan ook nog werken.

Als aanvulling. Ondanks je instellingen, log je niet in dan staan de berichten dus in omgekeerde volgorde. Ook leuk om dan eens te zien welke topic er in de afgelopen jaren waren 😃
Als aanvulling. Ondanks je instellingen, log je niet in dan staan de berichten dus in omgekeerde volgorde. Ook leuk om dan eens te zien welke topic er in de afgelopen jaren waren :D
En dit in combinatie met "Spellingscontrole en pagina navigatie boven aan de pagina" blijft het toch effectief.

P.S.
Elke download is goed voor m'n bonus.
 P.S.  Elke download is goed voor m'n bonus.

Erik, kan ik je helpen door die downloads heel vaak binnen te halen? Of tellen alleen 'unieke' downloads mee voor je bonus?
 P.S.  Elke download is goed voor m'n bonus.

Erik, kan ik je helpen door die downloads heel vaak binnen te halen? Of tellen alleen 'unieke' downloads mee voor je bonus?

Volgens mij bedoeld hij eigenlijk; geinstalleerde download. Hij is dan (weer) is staat een grapje met ons uit te halen en dat is dan zijn "bonus". Ook wel genoeg vind ik eigenlijk! :)
Groet,
Ben 🆒

Reageer