SNS

Beantwoord

Icoon 'Spaarpot wijzigen' verwijst naar overzicht

• 12 december 2019
  • 7 Reacties
  • 11253 Keer bekeken

Hoi. Als ik het icoon van een spaarpot wil aanpassen kom ik op de pagina Overzicht van het huishoudboekje terecht…

Dit kan niet de bedoeling zijn. De interne link werkt niet (de functie als je op het icoon klikt verwijst naar: https://www.snsbank.nl/mijnsns/huishoudboek/secure/spaarpotten/overzicht.html#).

icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 9 januari 2020, 15:17

Goedemiddag @VonJot,

Vandaag heb ik een korte update gekregen over Mijn SNS. Op dit moment werkt het team hard aan het vernieuwen van Mijn SNS. Mede dankzij jouw signaal komen de Spaarpotten te zijner tijd ook aan bod. Op dit moment is de verwachting later dit jaar, einde 2020. We kunnen nog geen exacte datum geven, maar dan ben je ervan op de hoogte.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @VonJot,

Dank je wel voor je bericht, goed dat je ons laat weten waar je tegenaan loopt. Afgelopen zomer hebben we het ook gehad over het aanpassen van de icoontjes van de spaarpotten, maar uitkomen op de pagina ‘Overzicht’ van het huishoudboekje heb ik niet eerder gehoord. Ik ga het voor je navragen en hopelijk komt er dan snel een oplossing voor. 

OK, we wachten af. Bijgevoegd de screenshots ter verduidelijking (genummerd 1 - 2 - 3).

1. Spaarpot wijzigen;

2. Icoontje klikken om te wijzigen;

3. Op deze pagina kom ik terecht.

Reputatie 4
Badge +4

Super @VonJot, dankjewel voor de screenshots. De navraag staat intern al uit, maar ik zal je afbeeldingen eraan toevoegen. Dank je! 

Reputatie 4
Badge +4

Goedemorgen @VonJot,

Vanochtend kreeg ik een terugkoppeling over je vraag. Er zijn sinds een half jaar ongeveer inderdaad meer problemen gemeld omtrent het wijzigen van spaarpoticoontjes. Waarbij je voorheen bleef hangen op de pagina (wat het bekende probleem is), kom je nu dus op de Overzicht pagina van het huishoudboekje terecht komt. Dit hebben ze eerder nog niet gehoord, maar het is eraan gerelateerd. 

Ondanks dat de ontwikkelaars begrijpen dat het erg ongemakkelijk is voor klanten, is er niet direct een oplossing voor handen. Een workaround (tijdelijke oplossing) is om het icoontje in de app aan te passen, dat zou moeten werken. Daarnaast horen ze graag welke browser/os versie je gebruikt aangezien dit ook een rol kan spelen in het wel/niet functioneren van de wijziging.

Windows 10, versie 1909. Zowel de Chrome- als Edge browser geven hetzelfde effect.

Nogmaals, geen big deal, maar als dit niet goed gaat, wie weet wat nog meer…

Ben zelf IT’er, dus ik ben altijd achterdochtig als er in de code iets misgaat.

Reputatie 4
Badge +4

Dank je @VonJot,

We zijn het met je eens dat het aanpassen van de icoontjes vlekkeloos moet verlopen. Het probleem is bekend en we weten dat het voor verbetering vatbaar is, daarom er is geen reden om te denken wat er meer fout zou kunnen gaan. De informatie over je browser (Windows 10, versie 1909, zowel de Chrome- als Edge browser) geef ik door aan de ontwikkelaars, zodat zij dit kunnen gebruiken bij de optimalisatie. Nogmaals dank voor je berichten, hiermee kunnen we functie Spaarpotten blijven verbeteren. 

Reputatie 4
Badge +4

Goedemiddag @VonJot,

Vandaag heb ik een korte update gekregen over Mijn SNS. Op dit moment werkt het team hard aan het vernieuwen van Mijn SNS. Mede dankzij jouw signaal komen de Spaarpotten te zijner tijd ook aan bod. Op dit moment is de verwachting later dit jaar, einde 2020. We kunnen nog geen exacte datum geven, maar dan ben je ervan op de hoogte.

Reageer