SNS

Beantwoord

Lijst Mods (beheerders enz.)

• 9 december 2013
  • 10 Reacties
  • 12498 Keer bekeken

Is het een idee de lijst die je krijgt via "bekijk beheerders" eens te updaten?
Groet,
Ben 🆒
PS Tineke waar ben je?
icon

Beste antwoord door Wanda 11 augustus 2014, 07:38

Ik heb de lijst zojuist even bijgewerkt, er stonden inderdaad nog 2 medewerkers op die inmiddels een andere functie hebben. Bedankt voor je oplettendheid Pela.
Bekijk origineel

10 reacties

Goed idee Ben! We geven het door aan de technisch beheerders van deze community.

Tineke is op vakantie. 🙂 Leuk dat je haar mist, wij ook natuurlijk.
Reputatie 3
Badge +1
Hi Ben, wat leuk dat je naar me vroeg. Ik ben een tijdje ziek geweest en heb een heerlijke vakantie achter de rug. Heb een maand rondgereisd door Bali; fantastisch. Je zal me langzamerhand weer vaker op de community zien. Tot snel. 🙂
Hi Ben, wat leuk dat je naar me vroeg. Ik ben een tijdje ziek geweest en heb een heerlijke vakantie achter de rug. Heb een maand rondgereisd door Bali; fantastisch. Je zal me langzamerhand weer vaker op de community zien. Tot snel. :)

BINGO!
Je bent er wel (weer).
Toch niet al te ernstig hoop ik? (ziekte)
Ik moet zo af en toe aan (een bezoekje aan ) Stad denken. Tineke hoort daar soms ook een beetje bij.
Groet,
Ben 🆒
PS Beterschap verder!
Goed idee Ben! We geven het door aan de technisch beheerders van deze community.

Tineke is op vakantie. 🙂 Leuk dat je haar mist, wij ook natuurlijk.

Tsja, Nanda, was dus een deel van het antwoord. :)
Groet,
Ben 🆒
PS Die privacy ook.....
Reputatie 3
Badge +1
BINGO!
Je bent er wel (weer).
Toch niet al te ernstig hoop ik? (ziekte)
Ik moet zo af en toe aan (een bezoekje aan ) Stad denken. Tineke hoort daar soms ook een beetje bij.
Groet,

Ben 🆒
PS Beterschap verder!

Wat leuk om te horen. :)
Niks engs of ernstigs gelukkig. Op korte termijn zie je me weer vaak genoeg op de community. 😉
Volgens mij is het updaten nog niet gebeurd?
Badge +1
Hoi Pela,

Ik zie de nieuwe moderators er wel bij staan, of bedoel je dat niet?
Hoi Pela,

Ik zie de nieuwe moderators er wel bij staan, of bedoel je dat niet?

Ik bedoel de 'oude' beheerders.:)
Ik heb de lijst zojuist even bijgewerkt, er stonden inderdaad nog 2 medewerkers op die inmiddels een andere functie hebben. Bedankt voor je oplettendheid Pela.
Bedankt Wanda, want beheerders ‘moeten’ altijd actief zijn.

Reageer