SNS

Nieuwsbrief, geen "nieuwsbrief".

• 30 november 2017
  • 2 Reacties
  • 3239 Keer bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe Community Nieuwsbrief gekregen. In mijn ergernis over deze "niemendal" gelijk opgezegd. Als een nieuwsbrief niets anders is dan een verzamelingetje van links naar topics in de Community, kunnen jullie er echt beter me stoppen en jullie tijd nuttiger besteden.
Ik baal hier echt van.
Ik baal er ook van dat mijn vrouw wederom een nieuwsbrief krijgt. Haar account (en emailadres) in het verleden laten verwijderen. Is lange tijd goed gegaan tot ergens begin dit jaar. Toen kwam er op eens wel weer een nieuwsbrief. jullie hier attent op gemaakt en verzocht alsnog te verwijderen. Helaas dus vandaag toch weer een nieuwsbrief!
Waarom wordt het niet echt verwijderd?
Dus svp nu echt verwijderen!
Groet,
Ben 🆒 😠

2 reacties

Hoi Ben,

Om er zeker van te zijn dat je vrouw de nieuwsbrief in de toekomst niet meer ontvangt, adviseren we haar om zich via de link (onderaan de nieuwsbrief) af te melden. Deze afmelding gaat rechtstreeks het systeem van het verzendhuis in. Daarmee weten we zeker dat het juiste mailadres wordt geblokkeerd en dat het verzoek van de juiste afzender komt.
Hoi Ben,

Om er zeker van te zijn dat je vrouw de nieuwsbrief in de toekomst niet meer ontvangt, adviseren we haar om zich via de link (onderaan de nieuwsbrief) af te melden. Deze afmelding gaat rechtstreeks het systeem van het verzendhuis in. Daarmee weten we zeker dat het juiste mailadres wordt geblokkeerd en dat het verzoek van de juiste afzender komt.

Hoi Dennis,
Had ik inmiddels al gedaan. Ik ben benieuwt! :S
Groet,
Ben 🆒

Reageer