SNS

Beantwoord

Opzet Community veranderd?

• 5 juni 2014
  • 4 Reacties
  • 10210 Keer bekeken

Ik ontdekte vandaag dat mijn instelling "nieuwste bovenaan" niet meer werkt. De bijdrages staan voor mij dus omgekeerd. Is er wat veranderd? (ook soms nog andere zaken?)
Groet,
Ben 🆒
PS Instelling terug gezet en het werkt (voor mij) weer "normaal".
icon

Beste antwoord door Wanda 10 juni 2014, 10:28

Hoi Ben, ik heb een reactie ontvangen. Waarschijnlijk zijn de instellingen teruggezet na het toevoegen van het besloten forum. Onze excuus hiervoor. Je kunt de instellingen zelf handmatig weer aanpassen. Maar dat had je al gedaan 😉.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hi Ben, toevallig kwam een van mijn collega's hier gister ook al mee. Er is blijkbaar iets achter de schermen gedaan, waardoor de instellingen weer terug zijn gezet. Excuses hiervoor. 🙂
Hoi Ben, ik ga hier even achteraan. Zodra ik meer weet, hoor je het direct! Groet, Wanda
Hoi Ben, ik heb een reactie ontvangen. Waarschijnlijk zijn de instellingen teruggezet na het toevoegen van het besloten forum. Onze excuus hiervoor. Je kunt de instellingen zelf handmatig weer aanpassen. Maar dat had je al gedaan 😉.

Oké, dank voor je reactie.
Groet,
Ben 🆒
PS Heb je ze gezegd "verder overal met de vingers af te blijven?"  :)

Reageer