SNS

Problemen met nieuwe discussie plaatsen

• 20 juli 2011
  • 6 Reacties
  • 10866 Keer bekeken

Er is toch een probleem met het plaatsen van een nieuwe discussie. Het komt af en toe voor dat het onderwerp dan niet geplaatst wordt! Reden??

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
PassieWaterm is een nieuw lid. Waarschijnlijk gebruikt hij (net als vele anderen) IE9. Als je IE9 gebruikt zonder de "comatibiliteitsweergave" voor de SNS community website aan te vinken, dan kun je inderdaad geen nieuwe discussie plaatsen of reageren op een lopende discussie. Dit levert met enige regelmaat een blanco topic op. Er zullen altijd nieuwe leden bijkomen die dit euvel van de SNS community niet kennen, dus zo lang de website beheerder dit probleem niet verhelpt, zullen dit soort situaties blijven bestaan!

Niet dat IE9 nu zo'n goede browser is, maar toch vind ik het heel jammer dat deze bug nu nog steeds niet verholpen is. Eenzelfde probleem deed zich ook voor bij het nieuwe SNS kasboek. Nadat ik het had gemeld bij de klantenservice, was het binnen enkele dagen opgelost. Waarom kan dit niet bij de SNS community?!
@Stefan; Valt mij niet meer op omdat ik de site automatisch in "compatibiliteits aanzicht" (CA) laat tonen. Ik heb een Duitse IE dus weet ik niet zeker of het volgende klopt.

Tip voor IE 9 gebruikers;

In bovenbalkmenu, klik op "EXTRAS",

klik op "instellingen compatibiliteits aanzicht", komt nieuw venster

Kopieer adres uit adresbalk (https://community.snsbank.nl/]) en plak (of tik over) in het veld "website toevoegen"

klik op "toevoegen", adres komt nu in onderste vak

klik op sluiten

De volgende keren dat je deze site bezoekt staat de "compatibiliteits aanzicht" automatisch aan.

Suc6

Groet,

Ben

PS. websitebouwers jullie beginnen verder en hinderlijker achter te lopen!!

PS.2 Stefan; ik ben 2 weken geleden terug van Firefox gegaan naar IE 9. Heb aanzienlijk minder problemen en surf sneller (kan ook aan mijn computer liggen, dat is altijd maar een vraag!)
Ik gebruik al geruime tijd de google browser "Chrome" bevalt erg goed. Weinig poespas, maar de belangrijke functies zitten erop.
Reputatie 3
Badge +1
@BigBen: hoewel IE9 inderdaad behoorlijk snel is en veel beter functioneert dan zijn voorgangers, ben ik zelf nog steeds geen fan van IE (microsoft allergie). Echter, op de PC van mijn werkgever is het niet toegestaan om andere software (zoals alternatieve browsers) te installeren.

Ook ik heb de compatibiliteitsweegave bij de SNS community website aanstaan. Je hoeft maar 1x te klikken op het bijbehorende icoontje ("gescheurde documentje") in de adresbalk. Deze instelling blijft bij mij automatisch bewaard zodat mijn browser meteen weer overschakelt naar compatibiliteitsweegave als ik de SNS community weer bezoek.
Hoi allemaal,

Het is vervelend dat een discussie soms niet geplaatst kan worden of dat er een blanco onderwerpregel verschijnt. Dat moeten we proberen op te lossen. Zodra ik meer weet, zal ik het aan jullie laten weten!

Groet,

Charlotte
@Stefan; wat Microsoft betrefd ben ik het met je eens, maar toch.... Chrome (SRWare Iron) voor snel, IE9 voor comfortabel.

Wbt compatibiliteitsweegave; je hebt gelijk. Als je de knop niet weet te vinden (uit hebt staan) was mijn oplossing een optie.

Reageer