Beantwoord

Team van moderators (screenshot)

Moet dit niet aangepast worden?

icon

Beste antwoord door Wouter 22 augustus 2017, 11:21

Hoi Sjaakie en Axasjaak,

Officieel is Irene nog tot 1 september in dienst bij SNS. Komende maandag en dinsdag draagt ze haar taken over binnen het team. Leuk voor jullie ook om te lezen dat er komende week een training is voor nieuwe moderators. Maandag stellen ze zich voor, dus nog heel even geduld :cool:

Bekijk origineel

13 Reacties

En dan te bedenken dat het niet de eerste keer is dat de forumleden zelf om aanpassing van de presentatie van het forum vragen.
Trouwens , met de techniek onder de motorkap is ook weer iets mis :
Ik ben op dit topic gekomen door te klikken op "Consumentenbond onderzocht hypotheken e.d.".
Groeten , Axasjaak
Hoi Sjaakie en Axasjaak,

Officieel is Irene nog tot 1 september in dienst bij SNS. Komende maandag en dinsdag draagt ze haar taken over binnen het team. Leuk voor jullie ook om te lezen dat er komende week een training is voor nieuwe moderators. Maandag stellen ze zich voor, dus nog heel even geduld :cool:
Wouter schreef:

Hoi Sjaakie en Axasjaak,

Ok bedankt Wouter voor de update, maar moet Marijke er dan niet juist bij?
Komende maandag ga ik echt aan de slag op de community. Niet alleen voor de servicevragen, maar ook de grotere raadsels pak ik dan aan. Ik heb er erg veel zin in en jullie horen snel meer van mij.
Marijke schreef:

Komende maandag ga ik echt aan de slag op de community. Niet alleen voor de servicevragen, maar ook de grotere raadsels pak ik dan aan. Ik heb er erg veel zin in en jullie horen snel meer van mij.

Ok leuk! Succes iig!!
Gezellig :)

Heel veel succes aan de nieuwelingen
Er zijn dus medewerkers die "service vragen" beantwoorden en er zijn medewerkers die "moderator" zijn. Waarschijnlijk in ieder geval een "prijs" verschil. :)
Groet,
Ben :cool:
Hoi Ben,

Er is inderdaad een onderscheid. Het team bestaat uit collega's van de klantenservice die in een gedeelte van hun werkweek servicevragen beantwoorden op alle sociale kanalen. Daarnaast zijn er de webcaremedewerkers die de gesprekken aangaan met klanten. De laatste groep kennen jullie als de moderators op de community. Zoals Wouter aangaf, wordt er volgende week een nieuwe groep moderators opgeleid. Geef het gerust aan als je hier meer duidelijkheid over wil.
Dennis schreef:

Geef het gerust aan als je hier meer duidelijkheid over wil.

Hoi Dennis,
ik heb niet zoveel tijd en zin om veel te reageren. Vorig jaar heb ik nog welkom gezegd tegen een aantal Dames en 1 heer meen ik, uit het Groningse (voor een groot deel meen ik). Behalve hier en daar een enkel bericht, inderdaad niets meer van gehoord en ik vroeg me dus bij voorgaande berichten af "waar zijn die gebleven". Al met al erg verwarrend (voor mij althans).
Prettig weekend,
Groet,
Ben :cool:
Goedemorgen allemaal,
Zoals vorige week aangekondigd, gaan jullie mij meer op de community zien. De afgelopen weken hebben jullie me misschien voorbij zien komen en heb ik de mijlpaal van 100 berichten bereikt. Velen van jullie zijn zeer actief op de community en stevenen mij dan ook met gemak voorbij. Ik heb zin om weer actief met jullie in gesprek te gaan. Op dit moment zit ik in training van Webcare en dit betekent dat ik vanaf volgende week actief aanwezig ben op de community. Vorig jaar heb ik me al een keer voorgesteld. Mocht je nieuwsgierig zijn, dan lees je hier mijn bericht.
Hoi Ben, vanaf donderdag kom je me weer vaker tegen op de community. Ik was niet ‘weg’, maar ik heb me buiten de community bezig gehouden met onze klanten :D Leuk om hier weer een bijdrage te gaan leveren. Hier vind je mijn voorstelbericht.
Als het team weer stabiel is, wordt het tijd voor een nieuwe foto (de oude foto is weg zie ik). Misschien handig om de vermelde moderators in het eerste bericht uit te breiden met een link naar hun voorstelbericht, nu is het lastig zoeken tussen al die vertrokken moderatoren.
Je hebt me nu al iets geleerd, want ik wist niet dat dat kon. De link in mijn vorige bericht heb ik aangepast zodat je gelijk bij mijn post komt. Dat scheelt inderdaad zoeken. Een nieuwe foto houden jullie van ons tegoed :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)