SNS

Updates SNS Community

• 14 oktober 2010
  • 23 Reacties
  • 14042 Keer bekeken

Hoi Liz,

Alsnog dat even gedaan, maar .... Het is eigenlijk een rare en moeilijk te vinden plek (via je link gaat het wel prima,maar ..). Misschien veel handiger dat niet onder BLOG te doen, maar hieronder verder te gaan (wel even de al geschreven berichten hierheen verplaatsen).

In een PROFIEL staat ook al het een en ander? (voor zover ingevuld)

Groet,

Ben

23 reacties

Hoi Ben,

Dank voor je reactie! Onder het blog of hier, kan allebei;)

Groet Liz
Reputatie 4
Badge +1
*bump*

even een duwtje omhoog zodat ie beter zichtbaar is voor alle nieuwe leden die ik zie binnekomen 🙂
Thanks Sanne, goed idee!
Dag Liz, Sinds vandaag lid van de club en voor mij helemaal nieuw, omdat ik dit nog niet eerder bij andere banken ben tegengekomen. Wat ik mij dus afvraag ; wat zou mijn bijdrage kunnen zijn en in welke mate en wat kan ik van de overige leden verwachten ?

Gr. Robert Vlugt
Dag Robert,

Via de SNS Community kun je laten horen wat jij belangrijk vindt als onze klant. Zijn er bankzaken die we in jouw ogen kunnen verbeteren? En hoe zouden we dat volgens jou moeten doen? Dit willen we graag weten zodat we onze dienstverlening nog beter kunnen aansluiten op jouw behoeften.

Je kunt op verschillende manieren je mening geven:

Meedoen aan discussies of zelf een onderwerp inbrengen.
Rechtstreeks vragen stellen aan SNS Bank-medewerkers.
Laten weten wat je vindt van onze nieuwe campagne of tv-commercial.
Stemmen via de nieuwspoll over een stelling.

Ook als je een goed idee voor een nieuw product. Of tips hebt hoe we bijvoorbeeld het internetbankieren voor jou nog makkelijker kunnen maken, horen we dit graag. Het leuke is dat als je deze idee?n in de community deelt, er reacties komen van andere klanten. Dit levert vaak nieuwe inzichten op. Alvast veel plezier toegewenst.
Hallo Liz,

Ook ik heb me aangemeld, Ik ben de eigenaar van Administratiekantoor Stelder. Met mijn jarenlange ervaring in de mkb - accountancy/fiscaliteiten kan ik u
uitstekend van dienst zijn bij het opstellen van de jaarrekening, fiscale aangifte zowel de inkomsten- als omzetbelasting
(IB en OB) en het verzorgen van uw financi?le administratie.

Ik bied administratie-abonnementen aan waardoor u periodiek cijfermateriaal ontvangt tegen een vooraf overeengekomen prijs.

In een gesprek maak ik graag kennis met u opdat ik een nadere toelichting kan geven.
Met vriendelijke groet,

Administratiekantoor Stelder-Henri Stelder
Voor alle nieuwe communityleden (en die leden die er nog niet aan toe zijn gekomen), stel je voor onder het blogbericht Welkom ... of hieronder! Vertel ons wat je verwacht van deze community en waarvoor je hem denkt te gebruiken. Groet, Liz
Ik ga een beetje leven in de brouwerij brengen op een leuke manier, een beetje dubbelzinnig maar niet onbetrouwbaar.
Mijn voorstel is dan ; een nieuwe rubriek "Café en kletspraat". Je kunt daar rustig je gedachtenspinsels kwijt. Verder ben ik nog steeds niet heel erg te spreken over de vorm van dit forum. Het is moeilijk te zien wie waarop heeft gereageerd en interessante topics verliezen snel zichtbaarheid. Ik heb wel vaker gepleit voor een 'conventioneel' forum, zoals ze overal te vinden zijn op het Internet (fok.nl, Gathering of Tweakers etc.)
Reputatie 4
Badge +1
@kkoenen ja dat heb ik ook al meerdere keren -tevergeefs- geroepen

ben het helemaal met je eens
gelukkig.Het anti-imuunspuitje begint te werken
@KKoenen @Sanne; ja ook ik meld mij maar even weer. Men (SNS of .... ben naam kwijt) had besloten eerst meer leden toe te laten! Maar ja dan moeten wij en die leden dan (wanneer zijn er dan voldoende leden) alsnog ons weer opnieuw aanpassen aan een nieuwe opzet. 300 mensen een change laten maken is makkelijker dan ..... (nu zo rond de 600). Bovendien er moet dus nog steeds wat veranderen, hoe dan ook, daar zijn we het toch over eens?

Groet,

Ben
Thanks @BigBen, Sanne and KKoenen. Goed idee re. Cafepraat. Ik begrijp wat je bedoelt en ga dit doorzetten... Zal ook uitzoeken of er een mogelijkheid is om reacties-op-reacties inzichtelijker kunnen maken...

Groetjes,
Stefanie.
Hoi Stefanie, als ik het goed begrijp komt de trein weer een beetje op gang!!?? (ik hoop het). Wat ik ook een leuk item zou vinden is een rubriek "maandelijkse update ontwikkelingen "mijn SNS"". Hierin zou dan wat info verstrekt kunnen worden over planning en ontwikkeling bij MijnSNS. Geeft de comunity gebruiker meer het gevoel bij de ontwikkelingen betrokken te zijn. Bovendien is het ook prettig enig inzicht te hebben in wat er wanneer ongeveer staat te gebeuren of komt.

Groet,

Ben
Hoi Stefanie, als ik het goed begrijp komt de trein weer een beetje op gang!!?? (ik hoop het). Wat ik ook een leuk item zou vinden is een rubriek "maandelijkse update ontwikkelingen "mijn SNS"". Hierin zou dan wat info verstrekt kunnen worden over planning en ontwikkeling bij MijnSNS. Geeft de comunity gebruiker meer het gevoel bij de ontwikkelingen betrokken te zijn. Bovendien is het ook prettig enig inzicht te hebben in wat er wanneer ongeveer staat te gebeuren of komt. Groet, Ben

Bump??

Groet,

Ben

Hoi BigBen,

Dank voor je bump 🙂 Bedoel je Mijn SNS of in de SNS Community? Over Mijn SNS kan ik je helaas geen maandelijkse updates geven. Wel kan ik het hier aangeven als er iets verandert. Over de SNS Community kunnen we natuurlijk wel updates geven, ik ga kijken naar een opzet om dit structureel te doen.

Ik heb een nieuw voorsteltopic in de SNS Koffiekamer geopend, zodat alle leden zich daar kunnen voorstellen. Dan kunnen we hier verder discussi?ren over updates 🙂
Hoi BigBen, Dank voor je bump 🙂 Bedoel je Mijn SNS of in de SNS Community? Over Mijn SNS kan ik je helaas geen maandelijkse updates geven. Wel kan ik het hier aangeven als er iets verandert. Over de SNS Community kunnen we natuurlijk wel updates geven, ik ga kijken naar een opzet om dit structureel te doen. Ik heb een nieuw voorsteltopic in de SNS Koffiekamer geopend, zodat alle leden zich daar kunnen voorstellen. Dan kunnen we hier verder discussi?ren over updates 🙂

Het wordt inderdaad drukker binnen de community, ik had je bericht "gemist"!!

Eigenlijk zou van beiden (MijnSNS en de community) het leuk zijn op de hoogte gehouden te worden van toekomstplannen. Nu niet direct tot zeer in de detail, maar wat in de komende 4 kwartalen gepland staat. Geeft de community toch ook meerwaarde!

Bij de voorstelronde mis ik toch de mogelijkheid om ook over een jaar van iemand nog iets te lezen over haar/zijn achtergrond. In de oude opzet stond dat op de ledenpagina. Zou ik ook hier een prima idee vinden. Als je dan wat van een lid wilt weten dan kun je ook dat lezen.

Groet,

Ben

Reputatie 3
Badge +1
een verzoekje van mijn zijde: als je in je profiel hebt ingesteld dat je de nieuwste reacties in een forum bovenaan de pagina wilt hebben, dan is het ook fijn als het reactiescherm bovenin zit. Anders moet je alsnog helemaal naar onderen bij lange discussies. Vooral als je wilt reageren op een van de laatste reacties (die weer helemaal terug bovenaan staan).
Kan dit als een instelbare optie worden meegenomen in een volgende release van de community??
een verzoekje van mijn zijde: als je in je profiel hebt ingesteld dat je de nieuwste reacties in een forum bovenaan de pagina wilt hebben, dan is het ook fijn als het reactiescherm bovenin zit. Anders moet je alsnog helemaal naar onderen bij lange discussies. Vooral als je wilt reageren op een van de laatste reacties (die weer helemaal terug bovenaan staan). Kan dit als een instelbare optie worden meegenomen in een volgende release van de community??

Nog een "vreemde"!; als ik hier dus een reactie schrijf en op "reageer" klik, verschijnt mijn reactie onderaan de pagina. Druk ik dan op "ververs pagina" dan komt de pagina wel weer bovenaan???

Wijzig; sorry, hier dus weer niet het geval. vanmiddag in andere draad (koffiedrinken) dus wel!
Sint heeft naast leuke ook rare verrassingen!

Groet,

Ben

Reputatie 3
Badge +1
een verzoekje van mijn zijde: als je in je profiel hebt ingesteld dat je de nieuwste reacties in een forum bovenaan de pagina wilt hebben, dan is het ook fijn als het reactiescherm bovenin zit. Anders moet je alsnog helemaal naar onderen bij lange discussies. Vooral als je wilt reageren op een van de laatste reacties (die weer helemaal terug bovenaan staan). Kan dit als een instelbare optie worden meegenomen in een volgende release van de community??

Nog een "vreemde"!; als ik hier dus een reactie schrijf en op "reageer" klik, verschijnt mijn reactie onderaan de pagina. Druk ik dan op "ververs pagina" dan komt de pagina wel weer bovenaan??? Wijzig; sorry, hier dus weer niet het geval. vanmiddag in andere draad (koffiedrinken) dus wel! Sint heeft naast leuke ook rare verrassingen! Groet, Ben

Klopt het dat sinds vanochtend beide wensen zijn vervuld? Ik heb net een reactie getikt en het reactiescherm verschijnt direct onder het bericht waarop ik wilde reageren. Ook verschijnt deze nieuwe reactie meteen bovenaan (i.p.v. eerst onderaan, om na een refresh weer wel op de juiste plek te komen...)

Mijn reactie net bij "koffiedrinken" stond inderdaad meteen bovenaan. Ik vind het heeeeeeel moeilijk te zeggen waar iets aan ligt. Je eigen pc regelt ook een heleboel zonder dat je je dat echt beseft! (ik heb op de ene computer nog steeds een euro teken en op de ander een haakje!!)

Groet,

Ben

Ik heb net een aantal reacties geschreven, waarvan bij 1tje het mij opviel dat deze weer onderaan stond (hoofdgroep producten SNS), terwijl bij een volgende reactie deze meteen bovenaan stond!!! RA RA?

Nog een (eigen) probleem; ik lees via "nieuwe reacties van vandaag" (in venstermenu rechts onder inlognaam enz.) de berichten van vandaag. Ik klik op de eerste en lees deze. Dan wil ik naar de volgende! Hoe doe ik dat? Eerst naar (hoofd)menu terug en dan weer klikken op "nieuwe re enz". Erg omslachtig. Noodoplossing; backspace!

Oplossing; menu rechts altijd in beeld laten, waardoor altijd meteen bereikbaar (lijkt mij ruimte genoeg voor leesvenster links)

Groet,

Ben

Hallo BigBen en Stefan,

Bedankt weer voor jullie verbeterpunten. We leggen deze verbeterpunten voor aan de ontwikkelaars van de community. Zij bekijken welke aanpassingen eventueel te realiseren zijn.

Reageer