SNS

Verjaardagskaart!

• 30 juni 2015
  • 3 Reacties
  • 9881 Keer bekeken

Vandaag jullie (Moderators en T.T.) kaart gekregen, voor mijn verjaardag vorige week!!
Nee, nee, niet jullie schuld! De post staakt hier nu al verschillende weken en wordt er dus maar zo af en toe iets (willekeurig) bezorgd. Vrijdag gaat men weer aan tafel!
Dus Tibor, Wanda, Ester, Tineke, Kirsty, Dennis, Ton T. en Olaf, bedankt voor jullie felicitaties! Ik drink er nog eentje op.
Groet,
Ben 🆒
PS Ik was ook in Londen! Heb jij (TT) de verwijzingsbordjes niet gezien dan? >>> BigBen>>> :)
PS2 Helaas lukt het mij niet jullie 8 verjaardagen bij te houden. Is trouwens ook veel moeilijker dan dat jullie 13.582 (stand 30-06-2015 12.55u.) bijhouden :D.
Ps 3 Moeten we Erik toch maar wat laten verdienen, kan hij het voor ons bij gaan houden!
PS 4 Moet m´n belastingaangifte vandaag klaar maken / verzenden (laatste dag voor belastingplichtigen in het buitenland) Zijn verjaardagskaarten ook aftrekbaar? :D
PS4a Zomer!

3 reacties

Badge +1
Beter laat dan nooit Ben 🙂. Fijn dat hij in ieder geval is aangekomen. Ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad, maar dat zal helemaal goed zijn gekomen in Londen!

Geniet van de aankomende zonnige dagen, die Duitsland volgens mij ook niet overslaan 🆒.
 Ik hoop dat je een mooie verjaardag hebt gehad, maar dat zal helemaal goed zijn gekomen in Londen!

Geniet van de aankomende zonnige dagen, die Duitsland volgens mij ook niet overslaan 🆒.

Dank je Tibor.
Nee ik was niet in Londen (verwijzingen naar mij laten die Engelsen gewoon staan! :D).
Ja ik had een prima verjaardag :)
Voor zaterdag 41°C voorspeld. Gaat boven mijn (SNS) pet. Beetje overdreven. Maar ja atoombom of niet, we kunnen het niet anders regelen! Gelukkig maar.
Voor jou ook een prettige (werk) week.
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Dank je Tibor.
Nee ik was niet in Londen (verwijzingen naar mij laten die Engelsen gewoon staan! :D).
Ja ik had een prima verjaardag :)
Voor zaterdag 41°C voorspeld. Gaat boven mijn (SNS) pet. Beetje overdreven. Maar ja atoombom of niet, we kunnen het niet anders regelen! Gelukkig maar.
Voor jou ook een prettige (werk) week.
Groet,
Ben:

Haha, Londen had ik inderdaad even verkeerd begrepen. Goed te horen dat je een mooie verjaardag hebt gehad 🙂. Heb je het zwembad al opgezet voor zaterdag? Mijn werkweek gaat goed komen, al had ik liever aan het strand gelegen 😉.

Reageer